Kurser Kundecenter forståelse. Kundecenter forståelse (modul 1) Kundecenter forståelse Modul 1 (3 dage) Opgave: Vi starter et kundecenter Deltagere: Personer.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
3. seminar om afklaring og vurdering af realkompetencer 20.maj 2010 Silkeborg Ulla Nistrup Velkommen.
Advertisements

Revit Projektoptimering, Revit Projektstyring og Revit Samarbejde
Planlæggeruddannelsen
Styrket inklusion i Kerteminde Kommune
Virksomhedsforståelse og økonomi Pindene er kun eksempler – der skal indøves en tankegang – lad nogle af pindene være valgfrit. Det vil være individuelt.
Erfaringer med frasalget af SES’ Driftsafdelinger v/Driftschef Erik Als.
Praktisk segmentering
Individuel uddannelsesplan
Møde for kontaktpersoner – Høng 10. September 2013.
Velkommen til workshoppen Blindgyde eller karrierevej - kundecentret som en integreret del af koncernen Drivsel – drift og trivsel i call centre konference.
E-læring i virksomhedsperspektiv Spar Nord Bank. •E-læring i forhold til Spar Nords forretnings- strategi –kompetencer –effektivitet –kunder –økonomi.
Erhvervsakademiet Aarhus
Bibliotekernes fælles e-læringsportal. Samling af små kurser om hverdags-it Gøre borgerne i stand til at udnytte de digitale muligheder.
Fokus LedelsenBestyrelsen Klar til skolelivet Andelen af skolestartere, der ikke har behov for særlige sprogstøttende foranstaltninger (herunder modtageklasser)
Dagens program  Præsentation af os  Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium, eksamen m.m.)  Øvelse:
Beskrivelsesværktøj Implementering af bips beskrivelsesværktøj i din virksomhed bips konference 26. september 2011.
Medarbejder i Undervisningsministeriet
Almen sTudieforberedelse - AT
Befolkningens it-parathed Kilde: Danmarks Statistik De 16 til 89-åriges internetbrug. Har aldrig prøvet og vil ikke kunne Har sjældent.
1 Lean i den offentlige sektor Carsten Lindorf. 2 Forudsætninger Scenario 1: Kurset afholdes som en bred orientering om Lean. Scenario 2: Kurset afholdes.
IT Jobs Kompetencer og muligheder. Der mangler medarbejdere i IT-branchen Der er brug for dig!
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Kompetencegrupper i Danske Bank’s Koncernkundelinje Kompetenceudvikling i en hektisk hverdag v/Sannie Friis.
Kompetent til at støtte livet med kræft
Center for Undervisningsmidler PowerPoint Kursus 1.
Hvordan bygge bro mellom klinik og forskningsmiljø?
Kommune: Længde af undervisningen: Målgruppe af frontpersonale:
UDVIKLINGSFORLØB FOR LEDERE Kriminalforsorgen Midt- og Nordjylland Modul 1 Ved brug af materialet og yderligere information kontakt: Jens Linder, Chefkonsulent,
Etiske problemer i forhold til personlig udvikling Mange af metoderne har et religiøst indhold. Hvordan håndhæver man sin personlige integritet? Hvem taler.
Akademiuddannelse i Ledelse Februar 2010
Dagens program Præsentation af os Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium, eksamen m.m.)
Dagens program Præsentation af mig15 min. Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium m.m.)15 min. Øvelse:
Dagens program Præsentation af os Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium, eksamen m.m.) Præsentation.
Organisation og kommunikation
Arbejdsmiljøløsninger i callcentre drevet af benchmarking og videndeling i netværk Velkommen til afslutningskonference i AMICA-projektet Bedre arbejdsmiljø.
Specialisering af træningsområdet i det kommunale sundhedsvæsen Temadag for kommunale ledere Oplæg til debat Karen Langvad Danske Fysioterapeuter.
Folketingets Bibliotek og Oplysning
Velkommen til Lægedage
Kurser Introduktionskursus. Introduktionskursus (modul 0) Du lærer: Sammenhænget mellem kundens ønske til tilgængelighed og din arbejdstid. At tolke performancedata.
Det Offentlige IT- kompetencebevis DO-IT. Baggrund for projektet Leve op til borgernes krav og forventning om digitale serviceydelser Imødegå en marginalisering.
Powerpoint Kursus Powerpoint - Til Hvad ? Oplæg til møder Oplæg til møder Undervisning Undervisning På internettet På internettet Foredrag Foredrag Kurser.
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
Aktiviteter målrettet landmænd Din Bundlinje NU! 2010 Din Bundlinje NU! 2010 Landmandens Bundlinje NU! 2011 Landmandens Bundlinje NU! 2011 Løft Bundlinjen!
Velkommen til AMU-kursus Hvad er AMU - AMU står for Arbejdsmarkedsuddannelser og består af en lang række kurser inden for mange forskellige.
6. sem. valgkursus Informationsvidenskabens teorier og metoder v./ Martin Thellefsen.
Virksomhedens informationsbehandling lektion 10 HRM-kredsløbet Ved. Jens Godik Højen.
Sociale netværk og ledelsesmæssig opbakning Dialogdag d. 23. maj 2011.
Usability ITU, Forår 2009 Øvelser. Usability ITU, Forår 2009 Organisering af samarbejdet (15 min.) Ambitionsniveau og formål med kurset Tidsforbrug Arbejdsform.
Kursus i Målgruppeanalyse
Kommunalt kompetenceløft i idræt og bevægelse Ringkøbing-Skjern Kommune model.
At arbejde i en sygeplejeklinik er det løsningen?
TR UDDANNELSE. Tillidsrepræsentantuddannelsen i Kost & Ernæringsforbundet Som valgt tillidsrepræsentant, skal du gennemføre Kost & Ernæringsforbundets.
Uddannelsen i almen medicin Introkursus i almen medicin Region Sjælland, 10. maj 2010 Gunver Lillevang.
Workshop om evaluering 19. januar FORMÅL OG PROGRAM Blive klædt lidt bedre på til at planlægge og gennemføre evalueringer Udgangspunkt i akkrediteringskravene,
DANMARKS PÆDAGOGISKE UNIVERSITETSSKOLE AARHUS UNIVERSITET Karrierevejledning til personer med handicap Modul 3.2 – Positivitet og etablering Anders Dræby.
Selma Muhic ● Fra Bosnien til DK i 93 ● Flygtningelejr i 3,5 år ● Uddannelse/job?? ● Servicebranchen.
Ansættelseskontrakten Læs den grundigt Underskrives og indsendes til DDD før jobstart Er gældende som minimum og maximumsbestemmelser, d.v.s. der må ikke.
Vejdirektoratets e-læring i CAMPUS Erfaringer med at udvikle vores egen e-læringskursus til CAMPUS.
Karriereprogram for controllere Grundstruktur Deltagerprofil Grundlag for udvikling af uddannelsesmodulet Temaer i uddannelsesmodulet.
Kursus: At tænke hovedområderne sammen. Modul: Videnskabsteori og hovedområder Gymnasiets tre faglige hovedområder.
Uddannelse i sygefraværshåndtering
I2ISE og PeerWise Fælles 2. semester kursus (EE,E,IKT,ST)
Resultater, ledelse og løn Program
Evaluering af jobfirst
Rollebeskrivelser i Synergi
5 gode argumenter for hvorfor det skal til din klub
Velkommen til fagligt samspil
Præsentation af UUL analyse
Statens HR – Implementeringskoncept
Vurderingsramme for vagtplanlægning på sygehuse
Præsentationens transcript:

Kurser Kundecenter forståelse

Kundecenter forståelse (modul 1) Kundecenter forståelse Modul 1 (3 dage) Opgave: Vi starter et kundecenter Deltagere: Personer med ledelses- ansvar for kundecentre eller planlægning. Personer der beskæftiger sig med: •Forecast •Planlægning •Statistik •Driftskoordinering •Teamledelse •Tillidsfolk

Kundecenter forståelse (modul 1)  3 dages undervisning i kundecenter discipliner. Uddannelsen er opgave- og handlingsbaseret  Et kursus for alle der ønsker bredere kompetencer indenfor kundecentre, borgerservice, call centre, telemarketing og relaterede virksomheder med flere ansatte  Modul 1 er obligatorisk for at kunne deltage i planlæggeruddannelsen  Kurset er systemuafhængigt. Øvelser laves i Microsoft Excel  Kurserne henvender sig til kundecenter/telemarketing chefer, chefen for planlægningsområdet, forecasteren, planlæggeren, supervisoren, teamlederen, controleren, driftskoordinatoren og tillidsmanden/kvinden

Modul 1 Overordnet gennemgang af planlægnings- og ledelsesmæssige udfordringer i et kundecenter  Målgruppe for modul 1  Chefer, teamledere, planlæggere, forecastere, supervisorer, controlere og driftskoordinatorer  Formål med modul 1  Deltageren vil få en grundlæggende forståelse for ledelse og organisering af kundecentre  Deltageren får viden om forskellen mellem produktivitet og effektivitet. Denne viden vil give deltageren mulighed for balancering mellem kvalitative og kvantitative mål. Herunder muligheden for at lave en mere optimal vagtplan til gavn for både medarbejdere og virksomhedens kunder  Deltageren vil være i stand til at målrette sin ledelse efter virksomhedernes KPI’er og mål

Indhold i modul 1  Forecasting  Kaldsfordeling  Produktivitet contra effektivitet  Nettotimeberegning  Planlægning  Fordeling af vagter  Adherence  Pausestyring  Statistik  Coachrapporter  Opsætte mål  Driftskoordinering/commandcenter  Handlingsmatrix  Ansvar og roller  Information  Etik ved telefon og Backoffice arbejde  Øvelser, øvelser og øvelser