Præsentation af Feel like Maj 2014. Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov:

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Overordnet målsætning:
Advertisements

- ”Digitalt medborgerskab” – om bibliotek og borgerservice som kulturkonvergens eller konvergenskultur.
Program – 10.00: opsamling på cases og innovationsdage - hvor er vi med vores cases? - hvad mangler vi for at komme videre? – 11.00: Innovation.
LinkedIn Intro.
Borgernes barrierer for brug af IT
Marketingplanlægning
FORFRA – Majmøde 2014 Patron Driven Acquisition (PDA) v/Sannie H. Christensen Den 22. maj 2014.
Links Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
Koncept Rotary Youth Exchange – Multi District Denmark.
I det efterfølgende ses på tre forskellige indgangsvinkler i kommunikationen med medarbejderne De tre temaer er Samtalen Synlig ledelse og gennemslagskraft.
› Synlighed skal altid baseres på Sct. Georgs Gildernes vedtagne mål: › At arbejde med personlig udvikling, støtte spejderarbejdet og medvirke til løsning.
Sprog/billeder på Internettet
Bibliotekernes fælles e-læringsportal. Samling af små kurser om hverdags-it Gøre borgerne i stand til at udnytte de digitale muligheder.
JobPAS – En gennemgang PAS-koncepter og Basiskurser v. Steen Hilling, psykolog
DDB Hindsgavl den 26. maj 2011 René Birkemark Olesen
Mindre grimt, tak.
Indsæt billede i vinge: Gå ind under Indsæt > Billede > Fra fil Placer billedet, så det ønskede udsnit dækker vingen. (Det kan være nødvendigt at forstørre.
Talentinternat modul 3..
Evaluering af EMU Juni 2010 Undervisningsministeriet / Niras (
Skriftlighed og læring
Hvem skal være med til at definere kerneopgaven – og hvordan
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Tips & tricks Lærings-stile og it – den helt rigtige kobling Ny PIXI
Grontmij Grontmij Status på udvikling af ny JordWeb ENVINA JORD 25. September 2013 Copyright © 2013 Grontmij A/S | CVR Musikhuskvarteret - Aalborg.
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Aalborg og Vejle 12. og 13. september 2013.
Videreudvikling af ide 2&2
Beboerkommunikation BL: Mål og Budskaber
1 Beboerkommunikation BL: Mål og Budskaber Paul R. Metelmann.
Hvorfor lære tysk?. Vi er geografisk tætte Vi er økonomisk tætte.
Indsæt billede i vinge: Gå ind under Indsæt > Billede > Fra fil Placer billedet, så det ønskede udsnit dækker vingen. (Det kan være nødvendigt at forstørre.
5/6 klasse Dagbog for lejrskole til Bornholm
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Øjenstyringscomputer – og hva’ så? Familieweekenden d september 2014 Center for Rett Syndrom.
Projekt It for alle Hanne Bjørn Susanne Kierkegaard -
Brugstedet.dk Eksempelsamling ”Geodata skaber værdi” Nils Bo Wille-Jørgensen Grontmij.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
- sikkert og enkelt netværk for ældre Greve Bibliotek Præsentation af AgeForce med fokus på seniorer, livslang læring og nye.
Bibliotekstilbud i lokalområder -Projektmodning  Resultater  Formål Ringkøbing-Skjern Bibliotekerne Varde bibliotek Esbjerg Kommunes Biblioteker Syddansk.
State of the union INDKØB INFRASTRUKTUR FORMIDLING UDVIKLING.
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder Kjersti Lunde, Projektleder, Erhvervsstyrelsen.
Barndommen er fremtiden Fremtidens institutioner 2015
Lederseminar 2014 Varde Kommune
Karl Krogshede, klimakoordinator Energibyen Skive 1 Energisafari En blanding af Energiturisme og lokale kultur oplevelser En guidet tur der målrettes nationale.
RIG PÅ NATUROPLEVELSER ? Strategiske udfordringer for kommunerne 1. Naturturisme: Mere end kommunal win-win? 2. Turisme-strategier: Fra service til branding.
Fortæl den gode historie Jakob Christiansen 25.maj 2013.
Samskabelse Den 19. februar 2014 blev der afholdt Visionsseminar for Kommunalbestyrelsen i Lemvig Kommune, hvor der på politisk niveau blev drøftet og.
Studiestartsprojekt Projektet Emne: Studenterlivet ved SDU Slagelse – I skal undersøge, hvordan forskellige parter (universitetet, medierne, kommunen,
Fra vidensdeling til produsage Kursisten som vidensproducent.
Formidling og informationsarkitektur Christina Mette Thorarinn.
Randers Fjord kommende Naturpark.
Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations.
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
Læreren som læringsleder
Præsentation af egen institution En forudsætning for en konstruktiv erfaringsudveksling og sparring indenfor netværket er, at kendskabet til hinanden er.
Scor en ung med Projekt Frivillig Landdistriktsrådets årsmøde i Mariagerfjord Kommune.
Præsentation Annette Langhoff Innovationskonsulent i Velfærdsudvikling
Fundament: Ligeværdigt samarbejde LauRie’s Mening, Vision og Værdier At skabe glæde og trivsel for mennesker, som ikke kun har modelmålene At skabe glæde.
Insert picture in this frame Grid Projekt Go-For-It Oktober Securitas, Morten Enghave.
Branchekendskab Medarbejdernes kendskab til postbranchens produkter, ydelser og aktører. Dansk som andet sprog.
Synlighed i foreningen: kommunikation og markedsføring V. kommunikationskonsulent, Mette Vittrup Schmidt Seminar for seniorer Glostrup den 5. oktober 2015.
SPOR 3: STRATEGISK BRUG AF SOCIALE MEDIER Joakim contentmarketing.dk.
Hvad kan du gøre for at få jobbet?
Inspiration til at udbrede NemSMS til borgere
Oplevelser og afledte effekter
Rita Buhl 22. september 2018.
Jan Christiansen Inspiration systime.dk
Strategi 2022 Stærkere Firmaidræt – Mere kollegamotion.
MEDLEMSTILFREDSHED Januar 2018.
Om vores bibliotek Lokalt oplæg
Præsentationens transcript:

Præsentation af Feel like Maj 2014

Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov: fungerer døgnet rundt og på flere sprog spørger gæsterne hvilket humør de er i, og hvad de har lyst til billigt og driftssikkert spiller sammen med eksisterende digital markedsføring

Hvem står bag? Ejere: Danske Destinationer, en landsdækkende forening for de største og mest besøgte danske feriedestinationer. Deltagende destinationer: VisitAalborg, VisitAarhus, Destination Djursland, Destination Ringkøbing Fjord, VisitOdsherred, VisitNordsjælland og VisitMøn-Sydsjælland Samarbejdspartnere: Visit Denmark, Naturstyrelsen og Kulturstyrelsen Finansiering: Danske Destinationer og Arbejdsmarkedets Feriefond

En gennemtestet idé – klar til brug Første udgave testet på 7 destinationer sommeren 2013 Én målgruppe ”Børnefamilier” og alene på dansk 120 gæster interviewet – deres kommentarer indarbejdet i ny udgave til 2014 Anden udgaven klar til 2014 Nu to målgrupper ”Børnefamilier” – ”Voksne” og på dansk, tysk og engelsk

Sådan præsenterer vi Feel like overfor gæsterne START for det danske reklamespot Tysk udgave Engelsk udgave

Sådan fungerer mobilsitet START for demospottet

Fokus i markedsføringen til 2014 er at forklare hvad konceptet går ud på og få destinationernes gæster til at benytte Feel like Supplerende markedsføring

[Billede] Tekst [Billede] tekst Beachflag Eventskilt

[Billede] Tekst [Billede] tekst Badge Plastikpose

[Billede] Tekst [Billede] tekst Postkort Kortholder inkl. klæb

Pastil-æsker

Fokus er på gæsten, dennes ønsker, lyster og behov den enkelte dag. What du you Feel like? Gæstetilfredshed er målet - attraktionen er midlet Overraskende bud i forhold til traditionelle kategorisering ”…..det havde jeg dog aldrig forventet at opleve på et kunstmuseum …” Meget positivt at den subjektive vurdering, rent faktisk fungerer i praksis Hvad er det nye og unikke?

Feel like spiller sammen med og fungerer sammen med anden digital markedsføring Feel like giver gæsten en supplerende mulighed Samspil med anden digital markedsføring

Som destination: Service-værktøj og dermed mere tilfredse gæster Bedre match mellem det gæsterne efterspørger og det de efterfølgende oplever Længere ophold, bedre ambassadører Mulighed for at gøre mindre steder synlige og mere tilgængelige Inspiration til fornyet produkt ”What’s in it for me” – som destination

Som virksomhed - overnatning Bedre information til gæsterne omkring oplevelser i nærområdet Mere tilfredse gæster Længere ophold ”What’s in it for me” – som virksomhed

Som virksomhed – attraktion/oplevelse Bedre match mellem gæsternes forventninger og det de faktisk oplever Gratis supplerende markedsføring Inspiration i moods til ny produktudvikling ”What’s in it for me” – som virksomhed

Geografisk udbredelse: Målet er national udbredelse – hvilket er i alles interesse Kort viser hvor Feel like aktuelt eksisterer Nye destinationer tilbydes deltagelse mod beskeden betaling Udbredelse

Udbredelse til lokale aktører: Udbredelse