Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afStefan Frandsen Redigeret for ca. et år siden
1
Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations teorier Kort om mit produkt + farve valg Ophavsret Brugertest: kvantitativ, kvalitativ + mit valg af brugertest (kvatitativ eller kvalitativ) og hvorfor
2
Problemformulering I år 2031 vil skoler være centraliseret og der vil være indført fjernundervisning, dette vil lede til at elever går glip af det sociale ved at gå i skole og dermed gå glip af en stor og vigtig del af den skole vi kender fra nutiden.
3
Opgavetype + lidt om produktet
Kampagne Poster, hvorfor? Farvevalg
4
Målgruppeanalyse Minerva model Målgruppe: moderne(blå og grøn)
35-45 årige med børn som er startet eller skal til at starte i skole
5
Gallupkompas Målgruppe: moderne
Målgruppeanalyse Gallupkompas Målgruppe: moderne
6
Kommunikationsteorier
AIDA Nummer 1 skal opfyldes før man går til nummer 2. Attention, produktet skal fange læser. Interest, produktet skal interessere læser. Desire, produktet skal give en lyst til at læse videre. Action, man skal vise hvor man kan få mere at vide (vis på produkt at dette sker)
7
Kommunikationsteorier
KISS Keep It Simple Stupid (Vis igen på produkt)
8
Hvad er ophavsret? Hvad er plagiat?
9
Brugertest Kvantitativ undersøgelse (spørgeskema)
Kvalitativ undersøgelse (interview) Forskellen på de 2 typer undersøgelser Mit valg af undersøgelse til mit produkt
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.