Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!"— Præsentationens transcript:

1 Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test! Desire ”Få en gratis prøvetræningsuge i SATS” ”Få resten af november og indmeldelsesbeløbet gratis” Action ”Bliv medlem direkte online og start din træning allerede i dag” (Link) Satisfaction Friskere, stoltere og gladere Stor tilfredshedsfølelse AIDAs

2 Stimuli De 4 p’er Place: Det er ikke noget de spiller ret meget på, fordi de ikke er så udbredte i hele landet. Product: Livskvalitet/glæde (’slogan’ og billederne), du skal føle dig hjemme. Meget familieorienteret. Price: De spiller slet ikke på prisen, man skal faktisk klikke 6 gange for at få en ide om, hvad det koster at gå der. Til gengæld slår de på gratis opstart. Promotion: Let tilgængeligt SOR modellen

3 Organisme Målgruppe Geografisk segmentering: København, Århus Aldersgrupper: børnefamilier, studerende, ældre m.fl. Familierne lægger mere vægt på produktet frem for prisen (fx børneydelser) Respons Mærkevalgsorienteret: SATS frem for fx fitness.dk SOR modellen


Download ppt "Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google