Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afElisabeth Brodersen Redigeret for ca. et år siden
1
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test! Desire ”Få en gratis prøvetræningsuge i SATS” ”Få resten af november og indmeldelsesbeløbet gratis” Action ”Bliv medlem direkte online og start din træning allerede i dag” (Link) Satisfaction Friskere, stoltere og gladere Stor tilfredshedsfølelse AIDAs
2
Stimuli De 4 p’er Place: Det er ikke noget de spiller ret meget på, fordi de ikke er så udbredte i hele landet. Product: Livskvalitet/glæde (’slogan’ og billederne), du skal føle dig hjemme. Meget familieorienteret. Price: De spiller slet ikke på prisen, man skal faktisk klikke 6 gange for at få en ide om, hvad det koster at gå der. Til gengæld slår de på gratis opstart. Promotion: Let tilgængeligt SOR modellen
3
Organisme Målgruppe Geografisk segmentering: København, Århus Aldersgrupper: børnefamilier, studerende, ældre m.fl. Familierne lægger mere vægt på produktet frem for prisen (fx børneydelser) Respons Mærkevalgsorienteret: SATS frem for fx fitness.dk SOR modellen
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.