Valg af parametre.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
10 Konkurrencesituation
Advertisements

8 Segmentering på producentmarkedet
Segmentering på producentmarkedet
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Marketingplanlægning
Opgave 1: Navision - lagerstyring
Kapitel 2.
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Budgetgrundlag i planteavlen
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Kapitel 16 Kontrol af kommunikationsindsatsen
Markedsvurdering.
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Branding.
Markedskommunikation - del 1
Hotellets koncept.
Forretningsmodel.
Opgave Virksomhed d. 2. oktober 2007 Second Life Lavet af Mia, Inge, Christina og Pernille.
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Snak med din sidemand om dette et par min.
Den gode projektansøgning
Anvendt markedsføring Kapitel 24
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Reklame & Markedsføring
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Business to Business På den JYSKe måde…...
Af: Jonatan W & Line Stryander
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
15 Promotion Oversigt Promotionformer Kommunikationsmodel
AFSÆTNING A – Schønberg
Hvad er markedskommunikation?
16 Marketingmix Oversigt
GRUPPE 6.
Af Christine Tindahl -kommunikation SKRIV EN FACEBOOK- OPDATERING skriv på vegne af en virksomhed brug 3 minutter på øvelsen.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Full-service kommunikation Prolog Reklamebureau A/S Knudtzon´s Bogtrykkeri A/S v/ Henrik Juul Kühn, Key Account Manager.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
AFSÆTNING C - Markedsføringsplanen - Praktisk segmentering.
KAMPAGNEN – I FORM PÅ FARTEN I FORM PÅ VEJEN – DET SUNDE BUSSTOPPESTED Forbedring af livskvaliteten ved at skabe bedre adgang.
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
Kommunikation og sammenhængskraft i MED-systemet Få jeres budskaber ud.
INDLEVELSE SKABER UDVIKLING Beskæftigelsesregion Syddanmark Budgetseminar Budgettering og dimensionering af indsatsen for de forsikrede ledige i 2010.
Målgrupper og segmentering
markedsføringsplaner
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Konkurrenceforhold afsætning.
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Idegrundlag og målsætninger
Virksomhedssamarbejde
Skabelon Business Case
Skabelon Business Case
10 Konkurrencesituation
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
SUCCES MED SALG 1.
Det Perfekte Pitch Sådan præsenterer I jeres idé for en investor.
7 gode råd til en fuldendt ansøgning
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Forretningsprojektplan
[Projektnavn] Post mortem
Præsentation af forretningsplan
Firmanavn Forretningsplan.
Salgskursus Præsenteret af [Navn].
Præsentation af forretningsplan
To change the image behind the Mock up.
Præsentationens transcript:

Valg af parametre

Valg af parametre

Fastlæggelse af målgruppe På baggrund af en segmentering, vælges den målgruppe kampagnen skal rette sig imod. Ud fra EFU modellen samt produktets USP´er vurderes det, om produktet dækker kundes behov.

Formulering af mål Hvad vil du opnå? Skabe opmærksomhed Skabe salg Realistisk Konkret Tidsafgrænset Skabe opmærksomhed Skabe salg Skabe image

Budgettet Hvad må kampagnen koste? Produktion af reklamer Indrykning af reklamer m.m. Produktion af reklamematerialer til butikkerne Build up modellen Break down modellen

Markedsføringsplanen Hvordan når du målgruppen? De 4 P´er Produkt Pris Promotion Placering – distribution Tidsplan

Formulering af budskab USP - Unikke salgsargumenter EFU - Produktegenskaber Rationelt Sunde fornuft – rabat, holdbarhed Følelsesmæssigt Behov – sol, vand og strand, så rejs med sol og strand. Moralsk/samvittighed Korrekthed i samfundet – sundhed, støt afrika m.m.

Opfølgning Var planen en succes? Hvordan kan du måle, om målene blev nået? Hvad gik godt? Hvad kunne gøres bedre? Teknikken / effekten