Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Af: Jonatan W & Line Stryander

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Af: Jonatan W & Line Stryander"— Præsentationens transcript:

1 Af: Jonatan W & Line Stryander
Line Hawaleschka Af: Jonatan W & Line Stryander

2 Grundlag for interne forhold
Virksomhedens idé Line Hawaleschkas ide er at lave et tøjmærke med fokus på kvalitet og design med inspiration fra naturens sider Værdikæde

3 Interne forhold Stærke sider Svage sider Gå-på-mod Kapital Kontakter
Kapital (lånet) Leverandøren Manglende erfaring Ingen økonomisk viden

4 Muligheder Trusler Geografisk ekspansion International outsourcing af produktion Manglende magt over leverandører Stigende priser på råvarer

5 Konkurrencestrategi Fokuseret differentiering Unikt produkt – smal målgruppe

6 Produktparameter Produkt: God kvalitet, begrænset sortiment, hun sælger ikke produktet på mærkets velbekendte navn Place: Danmark, primært specialforretninger Promotion: (Salgsmøde) Pris: Ukendt

7 Fremtidige strategier
Intensivering Markedspenetrering Øge markedsandelen Øge forbruget hos nuværende kunder Få flere fra målgruppen til at bruge produktet


Download ppt "Af: Jonatan W & Line Stryander"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google