Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Af: Jonatan W & Line Stryander
Line Hawaleschka Af: Jonatan W & Line Stryander
2
Grundlag for interne forhold
Virksomhedens idé Line Hawaleschkas ide er at lave et tøjmærke med fokus på kvalitet og design med inspiration fra naturens sider Værdikæde
3
Interne forhold Stærke sider Svage sider Gå-på-mod Kapital Kontakter
Kapital (lånet) Leverandøren Manglende erfaring Ingen økonomisk viden
4
Muligheder Trusler Geografisk ekspansion International outsourcing af produktion Manglende magt over leverandører Stigende priser på råvarer
5
Konkurrencestrategi Fokuseret differentiering Unikt produkt – smal målgruppe
6
Produktparameter Produkt: God kvalitet, begrænset sortiment, hun sælger ikke produktet på mærkets velbekendte navn Place: Danmark, primært specialforretninger Promotion: (Salgsmøde) Pris: Ukendt
7
Fremtidige strategier
Intensivering Markedspenetrering Øge markedsandelen Øge forbruget hos nuværende kunder Få flere fra målgruppen til at bruge produktet
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.