Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

GRUPPE 6.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "GRUPPE 6."— Præsentationens transcript:

1 GRUPPE 6

2 Hvem er Joe & The Juice? Dansk cafe kæde B2C Social behov 2002
68 forretninger Fra 1 til 350 medarbejdere på Inspireret af USA Svært ved at uddele ansvar Vækst Niclas

3 Joe & The Juices omverden
Konkurrenter Ingen direkte Omverden Interessenter Salman

4 Stakeholder mapping Salman

5 Hvordan differentierer de sig?
Marketingmix Price Product Place Promotion Vika

6 Vision, Mission og Værdier
At blive større end Starbucks (Over 1000 butikker world wide) Mission At give gæster en unik oplevelse med sunde produkter Værdier Kvalitet, sundhed, effektivitet og fashion ”Joe is more than fashion, we make juice with passion” Arsalan

7 Mål At åbne 120 nye butikker inden for 4 År
At opnå lige så stor markedsposition i resten af skandinavien Arsalan

8 SW-analyse Styrker Medarbejdere Oplevelse Sundhed Stærkt Brand
Geografisk placering Svagheder Negativ omtale Begrænset målgruppe Priser Bange for at miste kontrol Mie

9 OT-analyse Muligheder Udvide sig globalt Lavere pris Større kapital
Udfordringer Konkurrenter Hierarkisk opbygning Ny ledelse Thomas


Download ppt "GRUPPE 6."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google