Krisekommunikation når mediestormen raser. Titel HINDBÆR.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hjælp der er en journalist i røret
Advertisements

Kommunikation af resultater
Kommentarer til kommunikationsstrategier og oplæg til debat
Nye sporbarhedsregler for fiskevarer og akvakulturprodukter
Dansk El-Forbund Dansk Journalistforbund Dagbladene DDFF Emballageindustrien Grafisk Arbejdsgiverforening HK/Industri Kvindeligt Arbejderforbund Lederne.
Krisehåndtering 2013.
Goddag, det er TV-Avisen Almene Boligdage, lørdag den 3. september 2011 Presse- og informationsafdelingen BL – Danmarks Almene Boliger.
Læringsmål Kendskab til:
Beredskabsplan Det er alene bestyrelsens ansvar
Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt?
Kommunikation alvor og sjov
Guldkorn til vækst PR som vækstmiddel.
Indsats i forbindelse med en alvorlig akut hændelse
Titeldias (uden baggrundsfarve) Husk at vælge korrekt layout for hvert dias: Klik med højre musetast på dias i ruden til venstre i skærmbilledet og vælg.
Convergens / Mads Anker Højlund
Psykoedukation til patienter med skizofreni
Boligsocial årskonference 2012 Bag om nyhederne, 1. oktober 2012 Troels Mylenberg Ansv. chefred. Fyns Amts Avis.
Lindegårdsskolens forældre samarbejde Forslag til Skolebestyrelsen den 11. oktober 2006 den 11. oktober 2006.
DANSK POLITI Krisekommunikation – 112 dagen.
Weekendkonference i 2. kreds LO-skolen, lørdag og søndag den 29. – 30. januar 2011 Presse- og informationsafdelingen Boligselskabernes Landsforening.
Formidlingsdelen Formidling og metode.
Denne præsentation indeholder 9 mulige forside layouts
De nye kommunikationspolitikker - hvad skal de indeholde?
Udbetaling af tilskud. Hvad er proceduren og hvad skal man huske Louise Ilum Sørensen NaturErhvervstyrelsen.
Forventede ændringer i ordninger efter nyt Landdistriktprogram Louise Ilum Sørensen NaturErhvervstyrelsen.
Mestring af symptomer Tema i psykoedukation til unge i OPUS behandling
Kommunikation Intern kommunikation
Indsæt nyt billede: Format: B 254 x 190,5 mm Efter indsættelse, højreklik på billedet og placér det bagerst. Delete det gamle foto Miljøvurderingsdag –
Brugstedet.dk Eksempelsamling ”Geodata skaber værdi” Nils Bo Wille-Jørgensen Grontmij.
Dagens program Præsentation af os Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium, eksamen m.m.)
Kontrol af kosttilskud – indhold og anprisninger
UDDANNELSER I UDVIKLING – side 1 Oplæg til kommunikationsstrategi Nordfyn – helhed og inklusion / Anne Mygind Brodersen, UCL.
KØBENHAVNS KOMMUNE Økonomiforvaltningen Risikoledelse i København.
Lederseminar 2014 Varde Kommune
Præsentation af presseteamet Lille og effektivt team Joachim, Nanna og Louise (løntilskud). Efter sommer en praktikant fra Journalisthøjskolen. Timing.
Håndtering af en møgsag
Chefkonsulent Mads Ecklon
Dialog om voldsforebyggelse Spørgsmål til medarbejdere og ledere  4 spørgsmål til vores forebyggelse  4 spørgsmål til vores proces etsundtarbejdsliv.dk.
Kommunikationsstrategi – det gode samarbejde Skjoldhøjområdet.
KIGO og kommunernes opgaver
MÅL - at sætte rammerne for vores arbejde ! Hvad er det vi vil opnå? Hvor gode skal resultaterne være? Hvornår bliver vi glade ? Hvad er vores succeskriterie.
Den Personalepolitiske Messe Tirsdag den 12. januar 2010 …… Charlotte Koch Hess, chefrådgiver, Danske Regioner Stine Hinge, souschef, KL Opskriften på.
Kommunalreformens kommunikationsmæssige udfordringer.
Kampagne med gennemslagskraft - De nye regler for den offentlige rejsesygesikring.
Vejle 4. oktober 2012 Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt? Jeanette Leah Vinther, Kommunikations- og kampagnemedarbejder,
Vandløbsrestaurering i Fiskeriudviklingsprogrammet Lars Christensen Clink NaturErhvervstyrelsen.
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice.
Mediernes rolle over for politikerne og befolkningen
Korte (max. ½ time) ugentlige dialog møder i teamet/afdelingen. Stående omkring tavlen. Ledes af nærmeste daglige leder. Dialog omkring: Handlingsplanen.
Den gode overlevering og samarbejde på tværs
Dansk Supermarked i korthed
MODERNE BESTYRELSESARBEJDE I PRAKSIS Efterskoleforeningen Nyborg Strand, den 6. marts 2015.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
SAM:BO Samarbejde om borgerforløb Den regionale samarbejdsaftale om tværsektorielle borger/patientforløb.
Det Tværgående Gravidsamarbejde ved Inge Olga Ibsen, Overlæge og leder af Familieambulatorierne, Region Syddanmark og Region Hovedstaden Carina Blomholt,
Pressestrategi Lav en kort og kontant strategi for jeres pressearbejde: Hvad vil I kommunikere (skolens hovedfortælling / mission) Brug strategien som.
Dagens program 1. DHIF’s pressestrategi 2. Hvilke regler skal du kende? 3. Gode råd når du er på - Pressearbejde op til PL: Hvordan udnytter vi i fællesskab.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
OBS: E2012 programmet fra 2009 til juni Herefter revideres mål og indsatsområder på baggrund af den fælleskommunale og fællesoffentlige digitaliseringsstrategi.
FORMANDSTRÆF FOR BESTYRELSESFORMÆND NÅR ELEVER UDFORDRER SKOLENS REGLER.
Konflikter og kommunikation
AVA Vision og værdier ”En vision, der kommer indefra – fra medarbejdere, der dagligt leverer varen og håndterer måden at gøre det på troværdigt og individuelt,
Unge i fokus - baggrund Langsigtet strategi – 3 hovedområder:
Når PR giver gevinst på bundlinjen
Introduktion til det tværsektorielle samarbejde om kompetenceudvikling
Hvordan får jeg indflydelse?
Konferencen om medier, efterskoler og krisekommunikation
Hvem har magten over holdninger og viden?
Find den rigtige journalist
INTRODUKTION TIL SKOLELEDERE
Præsentationens transcript:

Krisekommunikation når mediestormen raser

Titel HINDBÆR

Agurker Titel3

Heste Titel4

KOMMUNIKATION Kommunikation til: Pressen Borgere Interessenter Minister Egne medarbejdere

Titel6

Sagen ruller Bekymrede forbrugere Syge patienter Ulykkelige producenter Pressede politikere Journalister i kø

Titel8

Strategi Plan for, hvad og hvordan vi går ud med et budskab Holde medierne orienterede Gå med viden –Det vi ved –Det vi ikke ved Vi følger sagen

Titel Budskaber Skitser sagens alvor Kommuniker klart –hvad er farligt –hvad man kan selv gøre

Hvordan går det så Vi er blevet bedre, men ikke perfekte Vi minder hinanden om aftalerne (beredskabsplanen) Vi øver i fredstid Vi samler de relevante Vi melder hurtigt ud –Hjemmeside –Kundeservice –Talepunkter –Ritzau Titel11

I morgen er vi en dag nærmere den næste krise Titel12