Objektorienteret Netværkskommunikation Præsentation 28: Eksamen.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Advertisements

TPG handleplans-skema
Gode råd i forbindelse med mundtlig eksamen
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
Uddannelsesdag for kursusledere og efteruddannelsesvejledere Fra viden på kursus til handling i praksis Møde om God læring.
Det Internationale Område Studieområde 3/
Dansk Prøve 3 maj/juni 2012 Tilmelding til PD3 på IA vil ske i marts
Grundlæggende IT, niveau G
De sidste undervisningstimer
Prøveformer og evaluering af kompetencer i biologi
Almen studieforberedelse
3/1 – 15/1: Synopsis og AT-eksamen
dProg2: Kursusafslutning
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
Præsentation: Obligatorisk opgave 1
Hvad kan jeg gøre for at blive bedre til at gå til eksamen?
Den mundtlige præsentation/PowerPoint: Rammer
Mindre grimt, tak.
Relationer – børn og voksne
Karl Henrik Flyums model
Mundtlig prøve i engelsk og tysk.
Den teoretiske undervisning og teoriprøven
PRAKTIK SOM GYMNASIELÆRER MIDTVEJSMØDE
Synopsis VIP3/2012.
Grundkursus i synopsisskrivning Stine Heger, cand.mag.
Lynkursus i synopsisskrivning Stine Heger, cand. mag
AT9 - 2g April-maj 2007 Formalia 16 moduler 4 timers elevtid Der arbejdes individuelt, i par eller i grupper (max 4 medlemmer) Individuel fremlæggelse.
En kogebog Synopseprøven i dansk.
Objektorienteret Netværkskommunikation Præsentation 1: Introduktion til indhold, litteratur, underviser, undervisnings- og eksamensform.
Henriette Lungholt Formidling og metode – uge 47, efterår 08 Mundtlig kommunikation.
Eksamen i AT Vejledningsplan Ma2VINTERFERIEVINTERFERIE 2Afle- vering Ti23 On32 To2223 FrSkrive -dag.
Bacheloropgavens mundtlige dimension torsdag d. 19/1-12 Mål med mødet: 1.At etablere et forum for refleksion over opgavens mundtlige del. 2.At I efterfølgende.
Mundtlig eksamen Mat B Spørgsmålene til den mundtlige prøve skal offentliggøres i god tid inden prøven Eksaminationstiden er 30 minutter pr. eksaminand.
Opfølgning på obligatorisk opgave 1 ONK1. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 Overordnet Flere gode opgaver De samme fejl går igen.. Alle der har afleveret.
Eksamen.
Præsentation 28: Eksamen Objektorienteret Middleware.
Synopsis VIP13 HH3.
Eksamen psykologi synopsis synopsiseksamen 2013.
At tale om sexualitet.
Bacheloropgavens mundtlige dimension onsdag d. 4/5-11
4.lektion: Identitet og sociale grupper
Opfølgning på obligatorisk opgave 1 ONK1. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 14 Overordnet Generelt rigtigt fine opgaver –Mange fyldt med gode overvejelser.
Evaluering og IT Brøndby Gymnasium
Naturfagsprøve Forældremøde 16. marts 2011.
Anne Mette Rosendahl Rasmussen
OOMI Præsentation 28: Eksamen. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 6 Pensum Pensum har været noget fragmenteret (ny struktur for faget, nyt indhold og.
Mundtlig matematik eksamen
Øvelser Samlet rapport.
TIBRGA Eksamen. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 5 Pensum Pensum uddrages fra lektionsplanen ALT der er angivet med betegnelsen ”Pensum” er pensum.
ITNET2 Præsentation 22: Eksamen. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 5 Pensum Pensum uddrages fra lektionsplanen ALT der er angivet med betegnelsen ”Pensum”
DAIMIIntroducerende objektorienteret programmering15A.1 Eksamen…
KNÆK KODEN Opgave 1. Erhvervsøkonomiske område opgave 1 Med udgangspunkt i en af dig valgt virksomhed skal du udarbejde en økonomisk analyse af den valgte.
Tips & tricks til eksamen Kim Pedersen. Program Inden eksamen Forberedelse til mundtlig eksamen Dit oplæg Eksamenssituationen Nervøsitet…
KNÆK KODEN Det samfundsfaglige område Opgaveformulering 3 – Det danske arbejdsmarked.
KNÆK KODEN SO 1 Det samfundsfaglige område Uge 45.
KNÆK KODEN Det samfundsfaglige område
SO 1 Det samfundsfaglige område Uge 50-51
Beskrivelse af krav og procedure ved mundtlig eksamen
SO 1 Det samfundsfaglige område Uge 50-51
Skriveperiode (synopsis)
Uge 12: Prøve på grundforløbsprøven
Digital præsentation som grundlag for den faglige samtale om projektarbejdet ved eksamen i dramatik.
Teoretisk pædagogikum
Naturfag.
Helt tomt regneark.
Hvorfor dansk på GF1?.
Infomøde om synteseopgaven
HAVET- livgivende, dødbringende, legendeskabende AT-eksamen 2019
Skrivedag 7: Resumé, konklusion og henvisninger
Præsentationens transcript:

Objektorienteret Netværkskommunikation Præsentation 28: Eksamen

Pensum Pensum uddrages fra lektionsplanen ALT der er angivet med betegnelsen ”Pensum” er pensum, dvs. både de to kompendier samt diverse links m.v. Slides er også pensum Kursorisk pensum er IKKE pensum – men må gerne inddrages hvis man føler man har overskud dertil

Evaluering og Eksamen Mundtlig eksamen efter 7-trins-skalaen Individuel eksamen Hovedspørgsmål: 9-10 min. fremlæggelse Bispørgsmål: 5 min. samtale (udvælges af underviser) Hvis vi har en rigtig god diskussion KAN bispørgsmål evt. undlades Spørgsmål vil blive offentliggjort senest 1 uge inden eksamen (er sket) Det forventes at I behersker alle elementer af jeres obligatoriske opgaver og at I er i stand til at tage udgangspunkt i disse i forbindelse med spørgsmålene, samt reflektere over erfaringer uddraget heraf

Selve eksamen Ingen forberedelse, men I får lov til at trække vejret Start med at skrive den overordnede disposition op på tavlen (VIGTIGT) Læs IKKE op af dispositionen Brug tavlen til at fastholde noget af den information du kommer med det giver censor og mig noget at støtte os til under voteringen Ikke for mange foils/udskrifter (se næste slide) Husk at det er op til dig at fortælle mest muligt på den givne tid Eksaminator forbeholder sig ret til løbende at stille uddybende spørgsmål Regn med at du skal have stof nok til ca min. i den selvstændige del til hvert spørgsmål HUSK AT KOMME I GOD TID (½ time før) – en censor der spilder tiden med at vente bliver let gnaven ;-)

Brug af slides/foils Slides/foils er glimrende værktøjer, men ikke til eksamen Der kan anvendes overhead foils eller papirudskrifter (eller bare tavle) – ingen PC slides (giver for mange problemer) Der må bruges nogle få figurer f.eks. fra undervisningen eller fra opgaven Der må bruges et par uddrag fra centrale dele af jeres kode (vil nok være smart) Sørg for ikke at have mere end 2-3 slides at præsenterer (til nøds lidt mere hvis strengt nødvendigt) Absolut ingen tekst (andet end en overskrift til sliden)

Eksempel på hovedspørgsmål Klør 1) Java RMI’s arkitektur a)Forklar RMI’s arkitekturmodel og redegør for fordele ulemper ved Java RMI b)Med udgangspunkt i din obligatoriske opgave, forklar hvorledes man udvikler en Java RMI klient og server applikation. Dette er et eksempel på et hovedspørgsmål. Bispørgsmål stilles af eksaminator