Projektopgave Problemstilling
Problemstilling En problemstilling; Identificerer et problem som du vil undersøge Er relevant ift. overemne: ”I grænselandet” Afgrænser din opgave (delemne) Giver din projektopgave et fokusområde
Eksempler Hvorfor er det sådan, at…? Hvordan kan det være, at…? Hvad er grunden til, at…? Hvilke årsager er der til, at…? Hvorfor sker der…, når…? Hvis…, hvordan kan det så være, at…?
Bedømmelse Vurderingskriterier; Indholdet Processen Produktet Formidlingen Sammenhængen mellem de fire områder
Logbog Mulighed for at vise sin vejleder hvordan processen forløber Skriv hvad du har lavet (interview, informationssøgning, andre aktiviteter) Hvordan gik det – hvad fandt du ud af og hvad skal justeres Hvad er planen fremadrettet (næste dag, aftaler og tidspunkter)
Nu Gruppen skal afgrænse problemstillingen, dvs. finde én problemstilling Problemstillingen skal godkendes af vejleder Lav en plan for projektugen – hvem gør hvad, hvilke hjælpemidler (fx bærbare) har I brug for Skriv i logbogen hvad I har lavet og hvad I planlægger at gøre – både før og i projekugen Lav en aftale med din vejleder!