Workshop 1.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Kim Lyng Madsen Lau Kingo Marcussen
Advertisements

Innovation Fredericia Gymnasium. De to spor:  Innovation i AT frem mod årsprøve i maj  Muligheder for innovation i studieretninger og afdækning.
 Engelsk er et valgfag – det strækker sig fortrinsvis over sammenlagt 10 dage fordelt over de første to skoleperioder  Det betyder, at du har mulighed.
Del 2:Rammer for en professionel samtale med en patient ETABLERE EN RELATION, ANERKEND E OG SKABE TRYGHED 2 LEDE OG SKABE STRUKTUR 1 Indlede samtalen,
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
 Siden sidst – gennemgang af planer og ideer  Oplæg: modellering / observation  Opgave: afprøvning af spørgsmålstyper ud fra et oplevet dilemma, problem,
Ny skolehverdag Støvring Gymnasium Ny skolehverdag Støvring Gymnasium Mål med projektet  - at eleverne i høj grad får den bekendtgørelsesfastsatte.
Bo Christensen professor praktiserende læge ph.d 2011 KVALITET I ET SAMMENHÆNGENDE SUNDHEDSVÆSEN – HVORDAN KAN DET LADE SIG GØRE?
Målgruppeanalyse og valg Hvad skal jeres virksomheder bruge en målgruppe til? Hvilke kriterier er vigtige for valg af målgrupper? Hvorfor kan vi ikke bare.
Skole- og praktiksamarbejdets betydning for elevens læring - i skolen og i praktikken SUSANNE KAJBERG – TEAMLEDER SOSU FYN REILA FROST – UDDANNELSESKOORDINATOR.
1. klasse skriver fagbøger - eksempel på undervisningsforløb fra Hattingskolen 2007.
Salg og marketing ved iværksætteri AMU-kursus © Undervisningsministeriet. Marts Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget for Handel,
SO-Eksamen På kanten af Danmark – Teknologiprojekt B Casper Ovesen og Andreas Olsen.
SAPA Præsentation til chefer og mellemledere i kommunen April 2016.
Væksthus for netbaserede undervisning v. Robin Leutert og Camilla Nørgaard.
Virksomhedens udvikling
Masseeksperiment Masseeksperiment 2017 Program Velkommen Masseeksperimentet skoletoiletter Hvorfor er det vigtigt at sætte fokus på skoletoiletter?
Fordybelse i et projekt
IT-B: 1.04 Trekantsmodellen
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Klippe og klistre.
Landsdækkende virksomhedskampagne
Kvalitative og kvantitative undersøgelser
OSO opgaven på Midtjysk
Inspiration til at udbrede NemSMS til borgere
Oplæg om metoder Vejle 14. Januar 2010.
Shampoo design Frugten signalere frugtduft
Bilag 2: Oversigt over forløbet
Elevtrivselsundersøgelsen 2010
Facebookkampagne 23. februar – 10. juni
IT-B: 1.04 Trekantsmodellen
Digital præsentation som grundlag for den faglige samtale om projektarbejdet ved eksamen i dramatik.
Forberedelse til eksamen
Portfolio IT B.
Input fra fagene Sprog.
Projektbeskrivelse: Udarbejdet i af
”Tutor-aktivteter på Sosu-Syd”
Markedsføring i søgemaskiner
Præsentationsportfolio
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Netværksmøder - Drejebog
En god start på lægelivet
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Hvad har Matador Mix med Masterfile at gøre?
Rum for uformel læring, 28. april 2011
Northwind Traders Hvem er vi?
SO-Eksamen På kanten af Danmark – Teknologiprojekt B
Når du allerede mestrer de vigtigste
STUDIEUNIVERS.
PÆDAGOGISK ASSISTENT UDD. 27/
Få succes med jeres næste projekt Et udviklings-forløb med DGI og DIF
Hvad er meningen med dit liv?
Elevtrivselsundersøgelsen 2016
Igangsættelse af tankeprocesser – at formulere spørgsmål i forbindelse med flerfaglige projekter 7-trinsmodellen Karl Henrik Flyums model.
Elevtrivsel Erhvervsuddannelser 2018
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Tilstedeværelsesundervisning
Elevtrivsel Erhvervsuddannelser 2018
Elevtrivsel Erhvervsuddannelser 2018
Miljøvurdering Life Cycle Assessment – LCA Gennemførelse af en LCA
KÆRE DELTAGER Slet dette slide inden aflevering OBS!
Hvordan opnår vi bedre kommunikation og dermed trivsel?
KÆRE DELTAGER Slet dette slide inden aflevering OBS!
Velkommen Pårørendekursus Livet med demens i plejebolig
Strategi Til markedsføring
Ecommerce - drift og kundeservice
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Præsentation af uddannelsen og faget
MIKRO-PROJEKTMODELLEN
Præsentationens transcript:

Workshop 1

Workshop 1: Hvordan kan man arbejde med materialet som blended learning eller i tilstedeværelsesundervisning? Oplæg om erfaringer med at omlægge materialet fra Online til tilstedeværelse med udgangspunkt i ”Emne 1: Begrebet customer journey” ved Casper Aagaard Opgave: Udarbejde selv en customer journey mapping. Med udgangspunkt i ”Emne 3: Fra persona til målgruppe” arbejder I med at omlægge indholdet til tilstedeværelsesundervisning.

Opgave: omlæg emne 3 til tilstedeværelse Er der i emnet indhold der kan formidles på sammen måde som nu, er der indhold, der skal formidles på en anden måde (fremlæggelse af underviser? Elevfremlæggelse? Ekstern? Andet?) Hvilke elev-aktiviteter vil I sætte i gang med emnet i stedet for opgaven? Ligger der indhold, modeller eller opgaver i emnet, som I har planer om at skifte ud? Hvad vil I medtage i stedet for? Har I andet supplerende materiale fx cases, videoer, bøger eller egne slides? Hvis ja, hvilke? Mangler der noget i materialet? Til eleven til underviseren, som Videncentret skal være opmærksom på?

Adfærd – Lookalike audience på FB Lookalike audiences Lookalike audiences er en af de mest effektive målgrupper på Facebook. Et lookalike audience segment er målrettet kriterier som Facebook genererer ud fra hvem der minder om dine eksisterende kunder. Denne målgruppe kan f.eks. baseres ud fra en e-mail liste, fra din Facebook pixel eller en konvertering på din hjemmeside, hvor du har opsat et mål. Facebook matcher herefter disse kriterier med brugere, som er magen til i demografi, interesser, adfærd osv. Kilde: Dansk markedsføring

Adfærd – Custom intent Find dine konkurrenters besøgende Som en forholdsvis ny funktion i Google Adwords er det muligt at bruge en målretning, som Google kalder Custom Intent. Med Custom Intent får du mulighed for at målrette dine displayannoncer til personer, der har foretaget en bestemt handling, som udviser interesse for produkter eller ydelser, der ligner dine. (Kilde: Wemarket.dk) Læs mere her: https://wemarket.dk/custom-intent-google- adwords/ https://www.riveronline.dk/adwords-custom-intent