Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Shampoo design Frugten signalere frugtduft

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Shampoo design Frugten signalere frugtduft"— Præsentationens transcript:

1

2 Shampoo design Frugten signalere frugtduft
Vi har brugt farverige frugter Økologi Farver er grønne for at signalere økologi Baggrunden på reklame symbolisere naturlighed Økologimærker Font Forskellige font fra slogan til navn, for man kan se forskel, navnet er lavet med en stor og enkel font så det er nemt og simpelt Slogan (make a change) Fordi man skal lave et skifte over til økologisk

3 Målgruppe 20 til 49 år Miljø og sundheds bevidste personer
Højtuddannede og bor i byen Højere løn Funktionærer Tjenestemænd Det grønne segment spiser mere økologiske fødevarer Segmentet er domineret af kvinder

4 Minerva modellen Livsstils-analyse fra analyseinstitut
Danskere inddelt i 5 segmenter Grøn - Økologi bevidst Ansvars bevidst, økologiorienteret osv. 25% af befolkningen (over 13 år) Domineret af kvinder Har mange funktionære og uddannet Blå segment Har mange penge Søger anerkendelse blandt andre f.eks ved at købe dyre økologi produkter

5 Overvejelser Navn Slogan
Natural Seemen Kan give et dårligt ry Slogan Head and Ass (Head and Shoulders) Passer ikke til navnet og det kan diskuteres om hvor godt der er at have ass med Hvorfor valgte vi shampoo i stedet for vaskepulver? Vi mener at det design- og udviklingsmæssigt er nemmere.

6 Logbog Arbejdsspørgsmål Tidslinje hvordan vi har arbejdet med et emne
hvordan vi har løste et problem (hvis der har været nogen) hvad vi skal have lave/forberedt til næste gang hvad vi skal have lavet til næste gang Tidslinje Målgruppe Navn, slogan og edikette Designede en reklame poster


Download ppt "Shampoo design Frugten signalere frugtduft"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google