Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Elevtrivsel Erhvervsuddannelser 2018

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Elevtrivsel Erhvervsuddannelser 2018"— Præsentationens transcript:

1 Elevtrivsel Erhvervsuddannelser 2018
Bager og konditor - GF2

2 Bager og konditor - GF2 Handlingens navn Ansvarlig (skriv e-mail)
Område Resultat Mål Deadline Færdigmeldt Lærerne er gode til at forklare tingene, så jeg forstår dem. Undervisere - Mål og feedback 72 76 Jeg bliver udfordret i undervisningen Undervisere - Pædagogik og didaktik 78 82 Lærerne giver mig ansvar Undervisere - Respekt og ansvar 70 På skolen lærer jeg at forholde mig kildekritisk til medier og information fundet gennem digitale medier På skolen lærer jeg at tænke over, hvad der er etisk rigtigt og forkert, når jeg bruger digitale medier. Elevens egen indsats 75 80

3 72 76 Lærerne er gode til at forklare tingene, så jeg forstår dem.
Undervisere - Mål og feedback Hvad vil vi gøre Resultat Mål Tilpasse niveau i forhold til eleverne. Systematisk arbejde med google classroom. Styrke relationerne mellem elev og lærer gennem individuelle samtaler ”face to Face” Dele kontaktlærer rollen mellem underviserne. 72 76 Ansvarlig (skriv ) Forventet udbytte - hvad vil vi opnå og for hvem? Vil vil gennem det skærpede fokus, optimere indlæringen hos den enkelte elev. Deadline Opfølgning Færdigmeldt Gennem teammøder og dialogmøder

4 78 82 Jeg bliver udfordret i undervisningen
Undervisere - Pædagogik og didaktik Hvad vil vi gøre Resultat Mål Have fokus på differencering. Den enkelte elev og grupperne. Sammensætning af grupper i forhold til faglighed, tema og elevens individuelle færdigheder. 78 82 Ansvarlig (skriv ) Forventet udbytte - hvad vil vi opnå og for hvem? Gennem tættere lærer og elev relationer vil arbejdet med differencering give eleverne et optimalt undervisnings miljø. Vi vil gennem sammensætningen af grupper på de forskellige klassetrin skærpe niveauet. Selvstændigheden vil fremmes og den enkelte elev vil styrke fagligheden. Deadline Opfølgning Færdigmeldt Gennem team og dialogmøde løbende.

5 70 41 Lærerne giver mig ansvar Undervisere - Respekt og ansvar
Hvad vil vi gøre Resultat Mål Fokus på klasseledelse Styrke relationerne mellem elev og lærer. Styrke relationerne mellem elev og lærer, gennem målrettet arbejde med google classroom. 70 41 Ansvarlig (skriv ) Forventet udbytte - hvad vil vi opnå og for hvem? Gennem indsatserne vil vi sikre en styrkelse af de daglige relationer mellem den enkelte elev og underviserne/underviseren. Dette skal for den enkelte elev være med til at styrke elevens læring. Deadline Opfølgning Færdigmeldt Løbende gennem team og dialogmøder.

6 På skolen lærer jeg at forholde mig kildekritisk til medier og information fundet gennem digitale medier Undervisere - Respekt og ansvar Hvad vil vi gøre Resultat Mål Digital dannelse, have fokus på kilde henvisninger. I talesættese af fokuspunktet i undervisningen. Aftale regler for arbejdet med medier, informationer og de digitale medier ved gruppearbejdets start. 70 41 Ansvarlig (skriv ) Forventet udbytte - hvad vil vi opnå og for hvem? Elever som er i stand til et håndtere et stadig vildere digitale medier. At være tilstede med på en hensynsfuld og social bæredygtig ageren, på de digitale medier. Deadline Opfølgning Færdigmeldt Gennem teammøder og dialogmøder.

7 På skolen lærer jeg at tænke over, hvad der er etisk rigtigt og forkert, når jeg bruger digitale medier. Elevens egen indsats Hvad vil vi gøre Resultat Mål Digital dannelse, have fokus på kilde henvisninger. Italesættelse af fokuspunktet i undervisningen. Aftale regler for arbejdet med medier, informationer og de digitale medier ved gruppearbejdets start. 75 80 Ansvarlig (skriv ) Forventet udbytte - hvad vil vi opnå og for hvem? styrke elevens digitale kompetencer og sociale adfærd på de digitale medier. Deadline Opfølgning Færdigmeldt Gennem teammøder og dialog møder


Download ppt "Elevtrivsel Erhvervsuddannelser 2018"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google