Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Når du allerede mestrer de vigtigste
Andre trafikkilder Når du allerede mestrer de vigtigste MCB Workshop 2012
2
Målsætning Overblik over relevante kanaler
Andre kanaler end top 4 (SEO, PPC, Nyhedsbreve, direkte) Kan hver især bidrage med trafik Nye segmenter Long tail Flere er gratis
3
Kanaler Affiliate marketing Prissammenligning Online PR Widgets Feeds
WOM Display annoncer Klik kampagner (minus Google) Viral Konkurrencer Strategiske samarbejder Sociale medier Blog Facebook Twitter (offline)
4
Overvejelser Ressourcer ROI Viden Tid Effekt
Spild ikke din tid! Brug den hvor du er bedst, og kan gøre mest nytte for din shop! ROI Hvor hentes flest ordrer til lavest pris?
5
Affiliate Netværk som annocerer for dine produkter Betaling per ordre
Gratis besøg Bannerannoncer signups
6
Prissammenligning Kelkoo Pricerunner Bogpriser → Besøgende, ordrer
7
Online PR PR meddelser sendes ud online Eget netværk
Købe adgang til netværk > Branding og links
8
Widgets / toolbar Program der downloades / installeres
Kører f.eks. på skrivebord ”daily fix” Toolbar = nem adgang
9
Feeds Produkter / artikler sendes automatisk til en reader Word of Mouth God service Mulighed på sitet God til at opbygge troværdighed
10
Display annoncering Klik kampagner Køb af f.eks. banner visninger
Blogs, store medier, relevante medier Klik kampagner Jubii Yahoo / Bing
11
OpenAdExchange Klik annoncer på: JPPolitiken Berlingske media Tv2
Nordjyske, sydjyske, Børsen, Egmont, etc.
12
Strategiske samarbejder
Shop in shop Tilbud til kundeklubber Nyhedsbreve Konkurrencer Tilmeld til konkurrencesites
13
Viral Meget interessant Krævende Stor eksponering Stor risiko
Kræver ekstern hjælp
14
Blogging Trafik SEO Links Konvertere Fastholde Skabe debat med kunder
Viser dig som autoritet Viden Erfaring
15
Sociale medier Facebook Youtube Twitter Etc.
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.