Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Program: fredag Leg, læring og læreplaner v/ Elisabeth Folker
Advertisements

Danehofskolens værdigrundlag
Værdiseminar Af Katrine Soelberg, Ousbjerggaard 2012
Læring i Multikulturelle Kontekster
Kompetenceudvikling gennem SPIDO-konceptet
V ELKOMMEN TIL FÆLLES P- AFTEN I G L. B RABRAND DAGTILBUD Fællesskab skaber vi sammen Mangfoldigt fællesskab.
Forsøgsskoleprojekt – med inspiration fra John Dewey
Det strategiske årshjul juni og august 08
VISION FOR ORDRUPSKOLE2010 Sammenfatningsarbejde.
Pædagogisk udviklingspakke
Censorformandskabets møde 25. oktober 2012
Lærerprofessionen.
Undervisers hjemmeside som læringsplatform Presenteret af Johnni Olsen, underviser i samfundsvidenskab på socialrådgiveruddannelsen i UCSJ, Nykøbing F.,
Økonomistyring og økonomiske modeller
Hvordan er jeg blevet til dén, jeg er?
Velkommen til Campus Roskilde
Kontakt forældre møde 12. Oktober 2011.
Evaluering af forsøgsskoleprojektet Læreruddannelsen i Aarhus
Skolereformen Oplæg Lejre d. 6. februar
E- undervisning Videreuddannelse for fysioterapeuter Diplomuddannelse.
Kulturen i forandringsprocesser
3-timers møder Aarhus Universitetshospital 2014
Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011.
Skolebestyrelsen & værdier
LP som skoleudvikling – et perspektiv udefra og ind i modellen
Vejledning af elever og kolleger – en udfordring for alle Kolding, 3. oktober 2012.
Case-studiets 7 skridt 1.Læs og forstå casen og afklar/tydeliggør ukendte begreber/ord 2.Opstil problemer/begreber som skal studeres 3.Brainstorm for at.
Inklusion med læring Hvilke navne??.
RARRT© RELATION ANERKENDELSE RESSOURCER REFLEKSION TEORI
Opfølgning - Dublin 26. August 2010 Produktion af Fælles præsentationsmaterialer.
Forældremøde august Skoleområdets oplæg – Trørødskolens indskolingsplan.
Værdisæt Hylleholt Skole Respekt Faglighed og udvikling Engagement
Udviklingsprojekt - Drømmeskole Skoleår 2011/2012 og 2012/2013 En fælles rejse.
Virkeligheden er ikke en case Mangfoldighed er ikke til stede som viden – skal udforskes Mange historier – perspektiver og interesser Et barn – tilfældigheder.
Færre bøger – mere IT Karin Levinsen Forskningsprogrammet Medier og IT I Læringsperspektiv DPU, Aarhus Universitet Hvordan får vi mere it? Skal vi have.
Constructive Alignment
Tema 6 Samvær og fælles aktiviteter
Integration af undervisning om kliniske retningslinjer i professionsbacheloruddannelsen - ideer og tanker Lea D. Nielsen, Cand. Cur, Adjunkt, UC Syddanmark,
Forudsætninger for en god samtale
Camp IB sept sept VELKOMMEN TIL CAMP IB37.
Studiestartsprojekt Projektet Emne: Studenterlivet ved SDU Slagelse – I skal undersøge, hvordan forskellige parter (universitetet, medierne, kommunen,
Uddannelse, roller og kompetencemåling
Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2011.
Teori-praksis i sygeplejerskeuddannelsen
Erhvervsøkonomi - en tilvalgsmulighed for datalogistuderende
Sprog og International Virksomhedskommunikation engelsk, fransk, spansk og tysk Velkommen til brobygning 2010.
V. Ole Thomsen, Koncerndirektør, Region Midtjylland
Organisation/ledelse, procesanalyse
Constructive Alignment
Afslutningskonference på Campus Roskilde UCSJ 18. september 2014.
HD Regnskab og økonomistyring Lektor Claus Holm, Ph.D. og Docent Tage Rasmussen Institut for Regnskab Handelshøjskolen.
Præsentation af egen institution En forudsætning for en konstruktiv erfaringsudveksling og sparring indenfor netværket er, at kendskabet til hinanden er.
Constructive Alignment BA International Sales
Bypolitik, kulturplanlægning og design af kulturelle læreprocesser Præsentation d Underviser: Jan Graulund (og evt. NN)
1 Søndre Skole skal være et sted, hvor elever hver dag bliver udfordret og derved får de bedste betingelser for at tilegne sig faglige, sociale og personlige.
Præsentation af Akademiuddannelsen i Løn- og personaleadministration
Børns udvikling og samspil med ”de andre” Minileder 2 kursus august 2015.
1 Organisation/ledelse, procesanalyse Introduktion til kommunikation og samarbejde 4: Lars Peter Jensen.
MUS samtale Kære Du indkaldes til den årlige udviklingssamtale.
Glamsbjerg Fritidscenters fremtidshus
Motivationsdiagrammet
Fællesmøde for forældrene på Damhusengens Skole
En dagsorden som er større end dig selv DB 2017.
Praktikvejledertræf PAU den 28/9 2015
Charlotteskolen - læring lige i nærheden
Personalepolitiske værdier for Assens Kommune
Talentudvikling SOSU elever.
Ændring i praktikmål 6 for SSH
Søndre skoles vision Søndre Skole skal være et sted, hvor elever hver dag bliver udfordret og derved får de bedste betingelser for at tilegne sig faglige,
Barnesyn og børneperspektiv
Præsentationens transcript:

Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011

Vores værdier som grundlag Arbejdsglæde  Faglige udfordringer  Tid til fordybelse  Sociale relationer Faglighed  Professionel tilgang  Nysgerrighed  Kreativitet Anerkendelse  Konstruktiv adfærd  Udnyt mangfoldighed som ressource  Opsæt fælles mål Læring

Vores værdier har fokus på læring Arbejdsglæde  Faglige udfordringer  Tid til fordybelse  Sociale relationer Faglighed  Professionel tilgang  Nysgerrighed  Kreativitet Anerkendelse  Konstruktiv adfærd  Udnyt mangfoldighed som ressource  Opsæt fælles mål Læring Kompetencer Mentoring Praksisnærhed Teoretisk niveau Medindflydelse Udfoldelse Individ gruppe Internationalisering

Læringsaktiviteter Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Kompetencer, læring

Læringsaktiviteter Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Reflekterende Kompetencer, læring Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau

Læringsaktiviteter Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Reflekterende Kompetencer, læring Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau Synkron læring Asynkron læring Individ/Gruppe, udfoldelse, medindflydelse, mentoring

Specifikt for xxx – studiet: 1. Læringsprofil 2. Studieordning 3. Læringsaktiviteter – semesteropdelte Incl. DL-projekt

2. Studieordning for xxx-studiet  Læringsudbytte:  Viden Xxx  Færdigheder Yyy  Kompetencer Zzz  Dette forventes at være jeres slutkompetencer efter studiet

3. Læringsaktiviteter for xxx – studiet Eksempel – placering tilfældig Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Reflekterende Kompetencer, læring Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau Synkron læring Asynkron læring Tavle Individ/Gruppe, udfoldelse, medindflydelse, mentoring Video mm PPT DL Selv -studie Projekt Case