Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Velkommen til Campus Roskilde

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Velkommen til Campus Roskilde"— Præsentationens transcript:

1 Velkommen til Campus Roskilde
Studieaktiviteter 2010 – 2011

2 Vores værdier som grundlag
Arbejdsglæde Faglige udfordringer Tid til fordybelse Sociale relationer Faglighed Professionel tilgang Nysgerrighed Kreativitet Anerkendelse Konstruktiv adfærd Udnyt mangfoldighed som ressource Opsæt fælles mål Læring

3 Vores værdier har fokus på læring
Arbejdsglæde Faglige udfordringer Tid til fordybelse Sociale relationer Faglighed Professionel tilgang Nysgerrighed Kreativitet Anerkendelse Konstruktiv adfærd Udnyt mangfoldighed som ressource Opsæt fælles mål Læring Læringsprofil Kompetencer Mentoring Praksisnærhed Teoretisk niveau Medindflydelse Udfoldelse Individ <-> gruppe Internationalisering

4

5 Læringsaktiviteter Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet
Kompetencer, læring

6 Kompetencer, handlingsrummet
Læringsaktiviteter Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Kompetencer, læring Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau Reflekterende

7 Kompetencer, handlingsrummet
Læringsaktiviteter Synkron læring Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Kompetencer, læring Individ/Gruppe, udfoldelse, medindflydelse, mentoring Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau Reflekterende Asynkron læring

8 Specifikt for BSM – studiet:
Læringsprofil Studieordning Læringsaktiviteter

9 Bachelor of International Sales

10 2. Studieordning for BSM-studiet
Læringsudbytte – beskrevet som slutkompetencer: Viden Færdigheder Kompetencer

11 2. Læringsudbytte: Viden
Dimittenden skal have viden om og forståelse af praksis, anvendt teori og metode for salg og markedsføring i et internationalt perspektiv kunne forstå og reflektere over centrale teorier og modeller nødvendige for business to business salg og markedsføring

12 2. Læringsudbytte: Færdigheder
Dimittenden skal kunne udvikle, vurdere og implementere internationale salgsstrategier for forskellige virksomhedstyper (branche, størrelse, ressourcer m.m.) og anvende relevante modeller til gennemførelse af produkt- og konceptudvikling i virksomheden kunne analysere, vurdere og anvende juridiske metoder og redskaber til understøttelse af det gennemførende salg i en internationalt fokuseret virksomhed kunne vurdere virksomhedens konkurrencesituation som grundlag for udarbejdelsen af virksomhedens parameterindsats med fokus på salgsindsatsen kunne begrunde og formidle de valgte strategier i en salgsplan til relevante interessenter kunne skabe et motiverende miljø i salgsafdelingen, udvikle og gennemføre salgsmøder med fokus på de økonomiske resultater og menneskelige indsatsområder

13 2. Læringsudbytte: Kompetencer
Dimittenden skal kunne holde sig orienteret om og identificere behov for relevant økonomisk og juridisk information omkring internationale salgsopgaver kunne indgå i tværgående teams i forbindelse med virksomhedens arbejde og selvstændigt kunne planlægge og gennemføre opgaver i forbindelse med internationalt salg kunne udvikle, styre og gennemføre salgsstrategier med udgangspunkt i forskellige komplekse situationer og ved inddragelse af relevante interessenter kunne indgå i det gennemførende salgsarbejde i en virksomhed med selvstændigt ansvar på lederniveau kunne opnå kompetencer til videre uddannelse udvikle selvstændighed, samarbejdsevne og evne til at skabe fornyelse udvikle interesse for og evne til aktiv medvirken i et demokratisk samfund

14 3. Læringsaktiviteter for BIS – studiet
Synkron læring Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Kompetencer, læring PPT Tavle Individ/Gruppe, udfoldelse, medindflydelse, mentoring Virk- case Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau Projekt Studie- dag Camp DL Selv -studie Refl. Præs. Reflekterende Asynkron læring


Download ppt "Velkommen til Campus Roskilde"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google