FOKUSOMRÅDEUDFORDRINGBEDRE SERVICE Service på biblioteket Vi vil gerne se om kunderne synes vi giver en god service. Biblioteket får besøg af ca. 20 mennesker.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
V./ Leif Tøfting Kongsgaard, Væksthuset
Advertisements

KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
[indsæt selv arbejdspladsnavn og dato]
©Jenny Bohr – Til underviserne Voksne beskriver og italesætter ofte sig selv med de ord, som voksne brugte om dem, da de var børn. Mange.
Hvem er vi? Martin Dahl Karin Dam Nielsen
Værdiseminar Af Katrine Soelberg, Ousbjerggaard 2012
Region Hovedstadens Inspirationsseminar 30. april 2014 Din Gode Udskrivning i psykiatrien – et samarbejde mellem tidl. patienter, pårørende og medarbejdere.
Evaluering af CSUSA’s besøg på eliteidrætsgymnasierne i uge 43.
3-timersmødet 2013 TEMA: Samarbejde i teams og om patientforløb • Tankegangen bag den forløbsorienterede organisationen (FLO) er, at patienten og patientforløbet.
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Fagre nye tider! Jamen det er jo dejligt, at tingene udvikler sig så hurtigt, at det nu er muligt, at præsentere sine billeder i noget der nær ligner.
Flickr.com – online billeddeling
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Få besked når der sker noget nyt KFUM-Spejderne i Danmark Udarbejdet af Ib Rævdal, 13. april 2009.
Hvordan vil Region Midtjylland engagere sig i indsatsen?
15 % ansatte på særlige vilkår + Service Center med 15 afklaringspladser / træningsbaner i samarbejde med Holstebro Kommune under uddannelse.
Hvordan kommer vi videre? - Et oplæg om at navigere i forandringer
Vejgaard Østre Skole 29. august 2007
i Ungdomsuddannelserne
Perspektiv på den faglige indsats blandt borgere med Diabetes Type 2 - et bidrag til udvikling af kronikerprogram for diabetes.
Netværksgrupper for 7.–9. kl. i UU Skive •Den politiske målsætning er at 95% af en ungdomsårgang gennemfører en ungdomsuddannelse. •De unges muligheder.
Udviklende Læringsforløb for Lægesekretærer og øvrigt Administrativt personale med tæt kontakt til patientforløb ULLA Sektion for Rekruttering og beskæftigelsesfremme.
Arbejdspladsudvikling
Klik på Aktivér redigering i meddelelseslinjen, Hvis videoerne i kurset ikke afspilles, skal du måske hente QuickTime eller blot skifte til PowerPoint.
CAMPUSSKOLEN.
Sprog/billeder på Internettet
Darum skole 4. november 2013.
Den anerkendende tilgang fra ord til handling
Kort statusopgørelse til styregruppen Efterår 2013 Projekttitel: Innovation i 1. linje – Praksisnær Lederuddannelse Navn på institution: VEU Center Øst.
IS-Strategi.
3-timers møder Aarhus Universitetshospital 2014
Merlivsprojektet Mere liv i ældres hverdag
Stress og ledelse.
Teenage Coaching Dagnæsskolen.
Undersøgende. Indkredser situationen: Hvem gjorde hvad, hvor, hvornår, hvordan.? Hvad skete der? Hvem gjorde hvad? Hvad sagde hun? Var alle der? Hvem var.
Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse
Nanna Højlund, FOA, formand for PASS
Psykoedukation til patienter med skizofreni
Gør det simpelt Trænings planlægning.
Relationer – børn og voksne
Velkommen til konsulentuddannelsesdagen 18. marts 2010.
Opfølgning på TULE xxx Koncern HR
- Hvad kan I forvente som forældre?
Lidt om at flytte bjerge
Intern kommunikation PR og presse
Relationer – børn imellem
Metoder til involvering af børn og unge ved anbringelser
Krudtuglerne Krudtuglerne Krudtuglerne består af førskolebørn, dvs. de børn som skal i skole næste år. Personalet består af 1 pædagog og 1 medhjælper,
Mestring af symptomer Tema i psykoedukation til unge i OPUS behandling
Morten Elbro HR Chef SILVAN-Kæden
Forbedringsprojekt om målinger - SCKK 2004
Medicinsk visiterede akutmodtagelser - blå borde Opsamling fra Caféseminar om akutplan
Facebook 2014 Byrådscentrets personalemøde 4. april 2014.
Jeg vil starte med at fortælle om mit emne, og snakke lidt om min problemformulering Så vil jeg fortælle noget om min fremgangsmåde.
PROJEKT DIN GODE UDSKRIVNING
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Introduktion af forløbet. Forløbet sættes i gang gennem kickstart. Kickstart arbejder med de to første faser. De sidste to faser arbejder hver enkelt.
Koncern HR, Organisation og Ledelse Fra ledelsesevaluering til lederudvikling WORKSHOP 5 God ledelse i Region Midtjylland.
Skoleseminar i Qeqqata Kommunia Skolebestyrelsen i Minngortunnguup Atuarfia.
© due & partners Tilmelding FrameldingLykkedes ikke Lykkedes Template 3: Tilmelding på website Sammenhængen mellem de 4 websider.
Sygeplejens virksomhedsfelt
TEMA 2014: KOMPETENCEVURDERING Målbeskrivelserne er ved at blive/er reviderede i alle specialer Der lægges større vægt på kompetencevurdering Der lægges.
Lavet af: Emil og Astrid
Lyst til at lære – Skabe lyst til at lære – Lyst til at lære fra os Velkomstbrevet TUP2011 Projekt Transfer i AMU.
Værdier og jobområde Facility Management 2 dage AMU-mål
UCR, Slagteriskolen Medarbejdere: Lis Schou, Gry Wallin, Deadline: hurtigst Virksomhed:
Sælgeren ud af busken – og ud i butikken
Instruktion til mødeledere
Om vores bibliotek Lokalt oplæg
Hvad er vores kommunikationsmål
Præsentationens transcript:

FOKUSOMRÅDEUDFORDRINGBEDRE SERVICE Service på biblioteket Vi vil gerne se om kunderne synes vi giver en god service. Biblioteket får besøg af ca. 20 mennesker Disse mennesker skal under- søge hvordan det er med servicen på biblioteket Vi vil få fremlagt resultatet og derefter vil vi sætte ind med små opgaver til personalet. Disse små opgaver skulle gerne gøre at servicen bliver bedre på de punkter hvor undersøgelsen evt. har vist at der er brug for ændringer Møder med Uddannelses Center Holstebro Imellem de 2 målinger og sammen med de små opgaver vil der være møder, hvor UC Holstebro vil medvirke med nogle forskellige emner. Indhold af opgaver: se eksempler nedenfor Besøg igen Derefter får vi besøg at de samme 20 mennesker som skal lave den samme måling igen. Herefter skulle de små opgaver vi har lavet siden sidste måling gerne vise at vores service er blevet bedre. SERVICEKONCEPT : Holstebro Bibliotek Servicetjek lavet i samarbejde med Uddannelses Center Holstebro Netværksgruppe i Region Midtjylland

OPGAVER EKSEMPLER UDFORDRINGBEDRE SERVICE Bibliotek Velkomst Hvilket indtryk får man, når man kommer ind på biblioteket. Hvordan bliver man modtaget. FORSLAG TIL UDVIKLING Stemningen Er stemningen ligeværdig, informativ, servicemindet. FORSLAG TIL UDVIKLING Afsked Bliver man sendt ordentlig afsted. FORSLAG TIL UDVIKLING SERVICEKONCEPT : Holstebro Bibliotek Servicetjek lavet i samarbejde med Uddannelses Center Holstebro Netværksgruppe i Region Midtjylland

SERVICEKONCEPT : Holstebro Bibliotek Servicetjek lavet i samarbejde med Uddannelses Center Holstebro OPGAVER EKSEMPLER UDFORDRINGBEDRE SERVICE Personligt Forandring Hvad er det forandring gør ved os? Hvorfor reagerer vi anderledes på det nye? SNAK i blandede grupper Kommunikation Hvordan taler jeg med kunderne og kollegaerne? Hvad har betydning for en god og ligeværdig kommunikation? SNAK i blandede grupper Anerkendende tilgang Hvad er den anerkendende tilgang, og hvad betyder det for vores hverdag at bruge denne? SNAK i blandede grupper