Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

© due & partners Template 2: Telefonmodel for e-mail permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "© due & partners Template 2: Telefonmodel for e-mail permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen."— Præsentationens transcript:

1 © due & partners Template 2: Telefonmodel for e-mail permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen Håndtering af indvendinger 1.Start med introduktionen 2.Hold en lille pause og giv plads til kundens evt. reaktion 3.Fortsæt med salgsargumentationen (venstre side) og få én del-accept af gangen 4.Har kunden en indvending, så søg hjælp i højre side 5.Når indvendingen er håndteret, fortsæt i venstre side. 6.Slut af med accept og afslut samtalen med at bekræfte det aftalte Briefing på metoden

2 © due & partners ? OKOK Vi vil nemlig gerne forbedre vores service over for dig og vore andre kunder. Det kan vi bedst gøre, når vi kender din holdning til vort samarbejde og din tilfredshed. Derfor står vi overfor at skulle gennemføre en e-mail baseret kundetilfredshedsundersøgelse. Og det kræver af gode grunde, at vi må benytte din e-mail til formålet. Må jeg benytte din e-mail adresse til det? (Ja/Nej) Jeg vil også gerne sætte dig på mailinglisten for vores e- nyhedsbrev. Nyhedsbrevet handler om ny viden, som vi gerne vil dele med dig. Det kan være tips og tricks, der letter arbejdet med it. Det kan også være nogle gode tilbud om arrangementer eller serviceydelser. Vil du gerne modtage nyhedsbrevet (også)? (Ja/Nej) Hvis ja! Hvilken e-mailadresse skal jeg benytte? Jeg sender dig lige en e-mail, som jeg vil bede dig bekræfte, så jeg ved, at mailadressen er korrekt. Du kan svare anonymt, men det håber jeg ikke, at du gør. Vi har nemlig tænkt os at tilrettelægge vores service, så det netop styrker de områder, du ønsker forbedret! Kan man slippe ud af det igen? Ja nemt, du klikker bare et link i mailen, der fører dig ind på vores webside, hvor du så krydser nej. Hvor ofte? Tilfredshedsundersøgelsen foregår i første omgang 2 gange. Nu i januar og igen i april. Men ellers går de mindst et halvt år i mellem. Nyhedsbrevet sender vi en gang om måneden. Hvad med sikkerheden? Vi passer godt på din e-mailadresse, og du vil ikke få e- mails fra andre end os (og fra analyseinstituttet i forbindelse med undersøgelserne) Hvad bruges informationerne til? De skal fortælle os præcist, hvordan vi kan gøre vores kunder mere tilfredse med samarbejdet. Anonymitet? Du kan svare anonymt, men det håber jeg ikke, at du gør. Vi har nemlig tænkt os at tilrettelægge vores service, så det netop styrker de områder, du ønsker forbedret! Tager det lang tid? Tilfredshedsundersøgelsen tager kun 5-10 min. at besvare. Hvornår sker det? Tilfredshedsundersøgelsen starter ved, at du modtager en e-mail fra analyseinstituttet 3. januar. Hvem står bag? Det gør vi selv, men vi samarbejder med et internationalt analyseinstitut TNS, så vi er sikker på, at det bliver gjort professionelt. Introduktion: Du taler med fra. Jeg sendte dig forleden et brev, hvor jeg spurgte, om jeg måtte benytte din e- mail adresse til at sende dig nogle spørgsmål om din tilfredshed med vores samarbejde. (Bekræft det aftalte.) Det aftaler vi så, tak for hjælpen. Telefonmodel: Opnåelse af e-mail permission


Download ppt "© due & partners Template 2: Telefonmodel for e-mail permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google