Af: Jonatan W & Line Stryander

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
3 Interne forhold Oversigt Muligheds- og trusselsmatrix TOWS-matrix
Advertisements

10 Konkurrencesituation
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
10 Konkurrencesituationen
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Marketingplanlægning
HHX - Lene Baake Afsætning
Holmegaard en ny begyndelse.
Kapitel 2.
HHX - Lene Baake Afsætning
5 Strategi Oversigt Strategisk platform Idé og mål
Erhvervsøkonomi Peter Lynggaard Driftsøkonomi Kapitel 10
HHX - Lene Baake Afsætning
Målgrupper og købmandskab
Markedsvurdering.
1. Virksomhedens strategiske planlægning
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
SIMON HINDKÆR SEBASTIAN MIKKELSEN LASSE BAK MUHAREM GRADASCEVIC
6. Virksomhedens indtægter
Hotellets koncept.
Newline.
[Produktnavn] Marketingplan
Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
10. Virksomhedens indtægter
3.Virksomhedens afsætningsforhold
Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvorfor ønsker vi at miljømærke vores farver? Hvorfor?
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse.
HHX - Lene Baake Afsætning
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Udfordringer.
Anvendt markedsføring Kapitel 24
VIRKSOMHEDENS KONKURRENCEFORHOLD
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Erhvervsøkonomi Kapitel 10 Markedsformer
Business to Business På den JYSKe måde…...
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling : International – Travel Retail Vil…Mål…Gør… Vinde.
Operationelle mål.
6. Virksomhedens indtægter
’’Hård navigation gennem en skov af kopier.’’
Introduktion til afsætning
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Erhverscase: Århus Charter
AFSÆTNING A – Schønberg
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
GRUPPE 6.
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse. 1. Virksomheden Virksomhedstyper - Produktionsvirksomheder - Handelsvirksomheder - Servicevirksomheder.
Koncepter og butikskæder
Virksomhedens udvikling
markedsføringsplaner
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
konkurrencesituation
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Idegrundlag og målsætninger
10 Konkurrencesituation
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
Din virksomhed FIRMALOGO.
6. Virksomhedens indtægter
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Virksomheden Virksomhedsøkonomi Samfundsmæssige forhold Makroniveau
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Af: Jonatan W & Line Stryander Line Hawaleschka Af: Jonatan W & Line Stryander

Grundlag for interne forhold Virksomhedens idé Line Hawaleschkas ide er at lave et tøjmærke med fokus på kvalitet og design med inspiration fra naturens sider Værdikæde

Interne forhold Stærke sider Svage sider Gå-på-mod Kapital Kontakter Kapital (lånet) Leverandøren Manglende erfaring Ingen økonomisk viden

Muligheder Trusler Geografisk ekspansion International outsourcing af produktion Manglende magt over leverandører Stigende priser på råvarer

Konkurrencestrategi Fokuseret differentiering Unikt produkt – smal målgruppe

Produktparameter Produkt: God kvalitet, begrænset sortiment, hun sælger ikke produktet på mærkets velbekendte navn Place: Danmark, primært specialforretninger Promotion: (Salgsmøde) Pris: Ukendt

Fremtidige strategier Intensivering Markedspenetrering Øge markedsandelen Øge forbruget hos nuværende kunder Få flere fra målgruppen til at bruge produktet