Af: Jonatan W & Line Stryander Line Hawaleschka Af: Jonatan W & Line Stryander
Grundlag for interne forhold Virksomhedens idé Line Hawaleschkas ide er at lave et tøjmærke med fokus på kvalitet og design med inspiration fra naturens sider Værdikæde
Interne forhold Stærke sider Svage sider Gå-på-mod Kapital Kontakter Kapital (lånet) Leverandøren Manglende erfaring Ingen økonomisk viden
Muligheder Trusler Geografisk ekspansion International outsourcing af produktion Manglende magt over leverandører Stigende priser på råvarer
Konkurrencestrategi Fokuseret differentiering Unikt produkt – smal målgruppe
Produktparameter Produkt: God kvalitet, begrænset sortiment, hun sælger ikke produktet på mærkets velbekendte navn Place: Danmark, primært specialforretninger Promotion: (Salgsmøde) Pris: Ukendt
Fremtidige strategier Intensivering Markedspenetrering Øge markedsandelen Øge forbruget hos nuværende kunder Få flere fra målgruppen til at bruge produktet