Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren"— Præsentationens transcript:

1 12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
International produktstrategi Serviceydelser i internationalt perspektiv Brandingstrategi Grønvaskning 12 Produkt

2 Produktparameteren Produktparameteren omfatter følgende parametre:
Kvalitet Mærke/brand Emballage Sortiment Service Produktets livscyklus Produktudvikling 2 12 Produkt

3 De 3 produktniveauer i internationalt perspektiv

4 Faktorer, der påvirker valget af international produktstrategi
4 12 Produkt

5 Internationalisering af serviceydelser
5 12 Produkt

6 Private label produkters markeds-andele i Europa – dagligvarer, 2009
6 12 Produkt

7 Brandingstrategi Omfatter følgende problemstillinger:
Brand kontra ikke brand Private label kontra mærkevare Single brand kontra multibrand Globalt kontra lokalt brand 7 12 Produkt

8 Globalt brand – fordele/ulemper
8 12 Produkt

9 Lokalt brand – fordele/ulemper
9 12 Produkt

10 Grønvaskning 7 synder inden for grønvaskning:
Grønvaskning er at markedsføre miljøbelastende virksomheder eller produkter som værende miljøvenlige uden at virksomhederne har foretaget ændringer i forsyningskæden eller ændret på deres produkt eller produktionsproces. 7 synder inden for grønvaskning: Det skjulte regnestykke Intet bevis Det svage bevis Det irrelevante bevis Det falske bevis Det falske mærkat Det mindste af 2 onder 10 12 Produkt

11 PLC-kurve for produkt, der er en modedille
11 12 Produkt

12 Samme produkt på forskellige livsløbsstadier
12 12 Produkt

13 Generel produktudviklingsmodel – konsumentvarer
13 12 Produkt


Download ppt "12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google