Download præsentationen
Offentliggjort afMathilde Andreasen Redigeret for ca. et år siden
1
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
International produktstrategi Serviceydelser i internationalt perspektiv Brandingstrategi Grønvaskning 12 Produkt
2
Produktparameteren Produktparameteren omfatter følgende parametre:
Kvalitet Mærke/brand Emballage Sortiment Service Produktets livscyklus Produktudvikling 2 12 Produkt
3
De 3 produktniveauer i internationalt perspektiv
4
Faktorer, der påvirker valget af international produktstrategi
4 12 Produkt
5
Internationalisering af serviceydelser
5 12 Produkt
6
Private label produkters markeds-andele i Europa – dagligvarer, 2009
6 12 Produkt
7
Brandingstrategi Omfatter følgende problemstillinger:
Brand kontra ikke brand Private label kontra mærkevare Single brand kontra multibrand Globalt kontra lokalt brand 7 12 Produkt
8
Globalt brand – fordele/ulemper
8 12 Produkt
9
Lokalt brand – fordele/ulemper
9 12 Produkt
10
Grønvaskning 7 synder inden for grønvaskning:
Grønvaskning er at markedsføre miljøbelastende virksomheder eller produkter som værende miljøvenlige uden at virksomhederne har foretaget ændringer i forsyningskæden eller ændret på deres produkt eller produktionsproces. 7 synder inden for grønvaskning: Det skjulte regnestykke Intet bevis Det svage bevis Det irrelevante bevis Det falske bevis Det falske mærkat Det mindste af 2 onder 10 12 Produkt
11
PLC-kurve for produkt, der er en modedille
11 12 Produkt
12
Samme produkt på forskellige livsløbsstadier
12 12 Produkt
13
Generel produktudviklingsmodel – konsumentvarer
13 12 Produkt
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.