Online annoncer og bannerreklamer

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vise ord om arbejdslivet
Advertisements

Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Hvordan får jeg lagt First Class programmet ind på min egen computer ??? De følgende sider er en lille anvisning på, hvordan du selv kan installere programmet.
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Side1 WORKSHOP - Fremtidens museumshjemmesider 12:45 Introduktion 13:00 Nationalmuseets hjemmeside 13:10 Workshop 14:00 Fremlæggelse i plenum.
Hvad er en brugergrænseflade
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Computerens anatomi.
Synlig ledelse i krisetid
E r h v e r v s c a s e T i v o l i A / S Terminsprøver Marts 2007 HHX Århus Købmandsskole, Vejlby 2.D af Alattin Simsek.
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information.
Lyd-ikonet er forsvundet
Jyske Bank Anne, Christian, Michael & Rasmus. Den nye Jyske Bank ► De forsøger sig med et nyt og mere ungdommeligt koncept, som de reklamere for via tv-reklamer.
Kort introduktion til Universitarium Universitarium er Aalborg Universitets sommerudstilling i juli, august og september om naturvidenskab og teknik.
SEO PÅ AU.
Eksempel på brug af normalfordelingen
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Backoffice præsentation
1 Kursus i BL: Beboerinformation – medievalg og kanaler oktober 2010 Paul R. Metelmann Havdrupvej 114b, 2720 Vanløse
2007. Kort introduktion til Universitarium Universitarium er Aalborg Universitets sommerudstilling (juli og august) om naturvidenskab og teknik. Det primære.
AARHUS UNIVERSITET 19. JUNI 2013 ANALYTICS 19. JUNI 2013 HVORDAN FÅR DU NOGET UD AF GOOGLE ANALYTICS.
Reklamemidler og -medier
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Snak med din sidemand om dette et par min.
- et forsøg på en analyse
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Netværksmøde for praktikere. Inden man går i gang med DDB Den typiske process: Planlægning/Design/Produktion/Lancering Vi starter midt i produktiondelen.
Bestyrelsesdag Middelfart Generationsskifte i korpsene - fornyende organisation.
Marlene og Nichlas.  Reklameformer  Sales promotion  Salgsarbejdet.
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Sponsering Kapitel 7.
Reklame & Markedsføring
Hvad er reklamepsykologi?
Gruppe 2: Thomas, Maria, Erla, Martin, Jesper og Nick.
Kampagne med gennemslagskraft - De nye regler for den offentlige rejsesygesikring.
Økologiske mejeriprodukter. Intertekstuelle citater fra Ron Underwoods Tremors (1990) David Lynchs Dune (1984) Merian C. Cooper og Ernest B. Schoedsacks.
Vælg layout 1. Højre klik uden for dit slide 2. Vælg et passende layout fra “drop ned” menuen 3. Bemærk at der findes 4 forskellige farvetemaer du kan.
Online markedsføring Om hvordan virksomheder markedsføre sig via portaler og søgemaskiner Af: Magnus og Skafte.
Mål ● Er der grundlag for at realisere vores koncept og hvordan kunne det realiseres?
mens animationen kører afprøve andet design
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Pjecefremstilling Hvad er en pjece?
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Strategi, kreativitet og neutral medieplanlægning.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
Kommunikationsansvarlig
markedsføringsplaner
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
E-handel og online service
Cloud Computing Model-View-Controller
Markedsføring og reklame
Figur 60. Conzoom giver på et øjeblik et billede af, hvilket segment man er placeret i på baggrund af adresse (
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Din kreative online praksis!
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
Cloud Computing Model-View-Controller
Ændring i danskernes medieforbrug
Filterbobler Eli Pariser: Pas på online filterbobler (10 min) Filter bobler: internetfænomen, hvor brugere kun får og ser bestemte nyheder tilpasset deres.
Reklamer Definition af begrebet 'reklame'
Anitas løsning af hjemmeopgaven
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Sådan kan I få flere deltagere til it-aktiviteter
Fakta om Spar Bonde Spar Bonde blev stiftet i 2001 af en række landmænd, der så behovet for en indkøbsklub. Spar Bonde drives af SLF, LMO, SAGRO og Centrovice.
Præsentationens transcript:

Online annoncer og bannerreklamer Peter og Malene

Annoncer

Fordele og ulemper Fordele Ulemper Virksomheden betaler kun per besøg  Det er nemt for virksomheden aflæse effekten af annoncen. Virksomheden kan placere en reklame på hjemmeside med forbrugere med specifikke interesser Der er mange forskellige hjemmesider, så det kan være svært at finde de bedste Det er ikke alle målgrupper der er online

Bannerreklamer

Fordele og ulemper Fordele: Ulemper: At det kommer ud til en bred del af befolkningen. Ikke så omkostningstungt som tv- og evt. forside reklamer. Opsigtsvækkende- med pop-up. Mange muligheder for at formidle dit budskab. Hvis mulige forbrugere bliver irriteret af pop ups. Ikke alle segmenter ser reklamen. Betegnes oftest bare som noget man lukker ned når man ser det.