Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Synlig ledelse i krisetid

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Synlig ledelse i krisetid"— Præsentationens transcript:

1 Synlig ledelse i krisetid
0501 Synlig ledelse i krisetid Nordvestjysk Erhvervsråd Torsdag den 19. november 2009

2 Selv den mindste forandring
betaler sig ofte….

3 Sådan banker du din virksomhed ned….
Mangel på likviditet Sortsyn Ikke-forandringsparat

4 Den interne markedsføring – Den vigtigste strategiske ressource

5 Der findes tre former for markedsføring.

6 Ekstern markedsføring
Butik Udstilling Annoncer/TV m.m. Hjemmesider Skilte/firmabiler Breve m.v. Medarbejdere/firmatøj

7 Ethvert budskab skal sælges to gange, altid først til medarbejderne!
Intern markedsføring Ethvert budskab skal sælges to gange, altid først til medarbejderne!

8 4755a Det personlige salg Sandhedens øjeblik!

9 Hvad skaber succesrigt salg/service ?
Energi X Evner = Resultater

10 Holdninger Din indstilling Tilfører energi Opslugt Videbegærlig
0513 Din indstilling Tilfører energi + + Opslugt Videbegærlig Nysgerrig Undrende Skeptisk Kritisk Uimodtagelig Afvisende - - Dræner energi

11 Hvad forventer ”kunderne”
af jer ?

12 Kundens forventninger
4755a At du er professionel i alt, hvad du gør At du er velforberedt At du er empatisk At du lytter mere, end du taler At du kender til og forstår kundens ”verden”

13 Kundens forventninger
4755b At du kan tale om andet end dit produkt og din løsning At du er problemløser At du er eksperten At du er effektiv og målrettet

14 Kundens forventninger
4755c At du er på forkant med udviklingen At du tager ansvar At du udviser fleksibilitet At du følger op

15 Den største gave, du kan give et andet menneske,
Aktiv lytning Den største gave, du kan give et andet menneske, er kvalitet i din opmærksomhed.

16 Husk at sælge dig selv – JUST DO IT!


Download ppt "Synlig ledelse i krisetid"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google