1. Individuel start 3.1 Det bør være muligt at starte på kursus, når man har behov, uden at skulle vente til næste opstart Graferne udtrykker i hvilket omfang deltagerne er enig i påstanden og området er betydningsfuldt
2. Individuel tilrettelæggelse 3.2 At alt materialet er frit tilgængeligt under hele forløbet, giver mulighed for at tilrettelægge mit eget forløb Graferne udtrykker i hvilket omfang deltagerne er enig i påstanden og området er betydningsfuldt
3. Kollaborativitet 4.1 Studiemiljøet giver mulighed for at samarbejde med andre studerende 4.2 Undervisningen lægger op til, at der diskuteres i klasserummet Graferne udtrykker i hvilket omfang deltagerne er uenig i påstanden og området er betydningsfuldt
4. Teori/praksis 5.1 Der er et velafbalanceret forhold mellem teori og praksis i undervisningen 5.2 Opgaverne tager udgangspunkt i virkelighedsnære problemstillinger eller cases 5.4 Der er mulighed for at arbejde med egne problemstillinger i undervisningen Graferne udtrykker i hvilket omfang deltagerne er uenig i påstanden og området er betydningsfuldt
5. Evaluering 5.3 De vejledende løsninger giver mig et tilstrækkeligt grundlag for at evaluere min egen læreproces 5.9 Der er givet tilstrækkelige muligheder for at jeg selv kan evaluere mine egne præstationer Graferne udtrykker i hvilket omfang deltagerne er uenig i påstanden og området er betydningsfuldt
6. Underviseren 5.5 Underviseren giver den nødvendige individuelle vejledning 5.6 Underviseren er god til at skabe overblik over stoffet Graferne udtrykker i hvilket omfang deltagerne er uenig i påstanden og området er betydningsfuldt
7. Læringsstil 5.7 Der er i materialet taget hensyn til netop den måde, jeg lærer bedst på 5.8 Der er i den øvrige del af forløbet taget hensyn til netop den måde, jeg lærer bedst på Graferne udtrykker i hvilket omfang deltagerne er uenig i påstanden og området er betydningsfuldt
8. Generel vurdering Hvordan vurderer du dit samlede udbytte af studiet?
Reflektor En problemstilling skal altid ses fra flere vinkler
Teoretiker Tilpas praksis efter den bedste teori
Aktivist Der må handles – afprøv det.
Pragmatiker Teori skal virke i praksis – ellers opfinder vi en ny teori.