Antal besvarelser: 52.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Overvej spørgsmålet. Interview en makker
Advertisements

 Engelsk er et valgfag – det strækker sig fortrinsvis over sammenlagt 10 dage fordelt over de første to skoleperioder  Det betyder, at du har mulighed.
Hold gejsten - det motiverende frivilligmiljø. Hvad skaber motivation for en aktivitet/opgave? En oplevet følelse af;  Kontrol og forudsigelighed  Indflydelse.
SundTrivsel · Universitetsparken 7 · 4000 Roskilde · · Resultater fra spørgeskemaundersøgelse 2010.
Grundforløbets 2. del SSH-rettet. Varighed og indhold 12 uger til ”det uddannelsesspecifikke fag” 8 uger til grundfagene dansk og naturfag samt valgfag.
Brugerinddragelse i sundhedsvæsenet HVAD SKAL VI MED ET BRUGERRÅD? Alexandra B. R. Jønsson Videnscenter for Brugerinddragelse i Sundhedsvæsenet.
1 Social kapital – én mulighed… Det handler om de skjulte velfærdsreserver.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Nytteindsats V/ Anne Riis.
1 Løsningsfokuseret tilgang Fremtidens mål Fortidens successer.
Hvad skal I huske fra i dag! Viden, erfaringer, råd og redskaber.
AT's tilsyn med psykisk arbejdsmiljø - rapportens konklusioner. v/ Lektor Klaus T. Nielsen Center for Arbejdsmiljø & Arbejdsliv RUC 25. august 2010Bedre.
Skaleringer Progressionsmåling og dialogredskab. Skaleringer som dialogværktøj
Trivselsundersøgelsen 2015 Introduktion til den korte undersøgelse der alligevel er temmelig omfattende.
Emner: Store barrierer og lille erhvervsevne hvordan håndterer vi de situationer? Personlig assistance og fleksjob Hjælpemidler. LAB/SEL. - ligheder.
Større fleksibilitet og øget indflydelse på arbejdstidstilrettelæggelsen Trivsel og Sundhed, Oktober 2009.
Oplæg om Arbejdsglad Hvad gør os arbejdsglade?. Introduktion Yngre Læger har sat fokus på, hvad der giver medlemmerne en god arbejdsdag Medlemmerne har.
Velkommen til Nordregårdsskolen Informationsmøde for forældre til 5-6 årige børn.
Rundt om stress Et dialogværktøj til hospitalspersonale Hvidovre Hospital Ledende lægesekretær Mie Kroll Udviklingskonsulent Pernille Scheuer.
Sundhedsledelse I Kolding Kommune v/Hanne Thomsen,
Randers Kommune Forelskelse Temadag om menneskets følelser v. Cand. Scient og Sundhedskoordinator Mie Reihs.
Dagens program Aktiv lytning + øvelse Forumspil om aktuelle situationer.
Skab en stressfri hverdag på din uddannelsesinstitution Velkommen! 28. april 2016 Odense.
MålStrategisk indikatorKilde Næste måling Status 2014/ 2015 Status 2016 Status 2017 mål 2018 En tilværelse uafhængig af kommunen Hvordan synes du dit helbred.
De seks guldkorn i jobbet Indflydelse p å eget arbejde og arbejdssituation Mening i jobbet Forudsigelighed og relevante informationer Social st ø tte fra.
Seksualitet og demens Fjernundervisning I alderspsykiatri PsykIT  Alderdom og seksualitet  Seksualitet set i demens perspektiv  Den demente,
CSR - HR Beskæftigelsesrådets handicapkonference december 2008  Præsentation af Coop/CSR  Erfaringer med ansættelse af personer med.
Samtalen Fokus på handleplan og delmål. Indhold Indledning Nysgerrighed Positionering Styrkelse af motivation Gennem samtalen Som mål Arbejde med tro.
Spot og håndtér stress - før medarbejderen bliver sygemeldt
Hvordan ved MUS? Anvend uddybende redskaber i RMUK og e. dok FØR
OK18 nærmer sig Hvad er vigtigst for HK Kommunals medlemmer?
Velfærdskommunen under forandring – kultur, kompetencer og komplekse problemer Kommunens (næst)største arbejdsplads.
Hvordan tror du kravene til ledere forandres i løbet af de næste 5 år?
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
Dagens program Vi skal tale om: Hvornår og hvordan du træffer valg?
Relationer på arbejdet.
DUBU Superbrugerrollen
Mobbet/chikaneret af leder
Velkommen til næstformandsmøde
Børnebakkens Indsatser
Forældrenetværk Hvad – hvordan – hvilke emner
Forberedelse til eksamen
Ledelse i fremtiden … Betyder ikke vi skal kaste fortiden over bord
Elevernes evaluering af grundforløbet
Værktøj 2: Kan og skal krav - fokus på kerneopgaven
VELKOMMEN til nye lærere på erhvervsgymnasier
Sygeplejerske Kirsten Gotfredsen Masterclass på Demensområdet
Fælles ledelsesgrundlag
Udvalgte resultater Januar 2016
En forhandling – to vindere
MED-organisationen i Hjørring Kommune
VELKOMMEN til nye lærere på erhvervsgymnasier
Akutberedskabet i Region Hovedstaden
Dias om Følgende dias giver et overblik over, hvad hæftet indeholder og kan bruges til. Der findes også en række dias, der beskriver, hvad.
Perspektivskifte Arbejdsmiljøloven Op
Ledelsesevaluering.
Lederlivsundersøgelse 2015
MUNDTLIG FREMSTILLING
Region Midtjyllands opgave
VELKOMMEN til nye lærere på erhvervsgymnasier
Der tages udgangspunkt i trekantens 4 hovedtemaer.
Kursus for personer med demens og pårørende
Elevtrivselsundersøgelsen 2016
APV – Arbejdspladsvurdering 2019 (Tillæg til MTU-rapporten)
arbejdspladsvurdering (apv) februar – 13. marts 2019
VELKOMMEN til nye lærere på erhvervsgymnasier
Værktøj: Projektets organisation
Værktøj 10: Forandringer og stress - Individet
Velkommen til halvårsmøder i MED maj 2019
Overvej spørgsmålet. Interview en makker.
Gruppeudviklingssamtale Trin 1-2-3
Præsentationens transcript:

Antal besvarelser: 52

Rapporten er udarbejdet den: 21-08-2017 kl. 13:17

1. Anerkendelse i dit arbejde

Ja, i høj grad Ja Ja, i nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 1. Anerkendelse i dit arbejde Ja, i høj grad Ja Ja, i nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 1.1 Oplever du, at dit arbejde bliver anerkendt og påskønnet af din nærmeste leder? 10 23 15 4 1.2 Oplever du at dit arbejde bliver anerkendt og påskønnet af dine kolleger? 9 21 19 2 1 1.3 Oplever du, at dit arbejde anerkendes og påskønnes af direktionen? 6 11 8 1.4 Oplever du, at dit arbejde bliver anerkendt og påskønnet af brugere eller andre, der drager nytte af dit arbejde? (fx elever, borgere og kolleger udenfor din afdeling) 25 17 3 1.5 Er der et godt samarbejde mellem dig og andre teams/afdelinger? 16 22 13 1.6 Er der et godt samarbejde mellem dig og dine kolleger? 20 12 1.7 Får du hjælp og støtte fra dine kolleger, når du har brug for det? 1.8 Er du og dine kolleger gode til at dele viden og erfaringer med hinanden? 27 1.9 Er der en god stemning mellem dig og dine kolleger? *Opgjort i antal besvarelser

2. Nærmeste ledelse

Ja, i høj grad Ja I nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 2. Nærmeste ledelse Ja, i høj grad Ja I nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 2.1 Oplever du, at du har et godt samarbejde med din nærmeste leder? 12 27 11 2 2.2 Oplever du, at din nærmeste leder er god til at organisere arbejdet? 6 23 16 3 4 2.3 Oplever du, at arbejdsopgaverne bliver fordelt på en rimelig måde? 26 18 1 2.4 Oplever du, at du får hjælp og støtte fra din nærmeste leder? 32 13 2.5 Oplever du, at din nærmeste leder prioriterer trivslen på arbejdspladsen højt? 22 19 2.6 Oplever du, at din nærmeste leder hjælper med løsning af konflikter, når det er nødvendigt? 17 2.7 Oplever du, at din nærmeste leder lytter til dine problemer som er relateret til dit arbejde? 15 2.8 Oplever du, at din nærmeste leder er god til at kommunikere med medarbejderne? 9 20 5 2.9 Oplever du, at din nærmeste leder er god til at træffe beslutninger? 2.10 Oplever du, at din nærmeste leder har et godt samarbejde med sin leder? 29 8 *Opgjort i antal besvarelser

3. Information om arbejdsopgaver og klarhed over roller og opgaver

Ja, i høj grad Ja I nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 3. Information om arbejdsopgaver og klarhed over roller og opgaver Ja, i høj grad Ja I nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 3.1 Får du informationer om vigtige beslutninger, ændringer og fremtidsplaner? 3 33 15 1 3.2 Får du den information, du behøver for at klare dit arbejde godt? 4 35 12 3.3 Får du tilstrækkelig information til at kunne planlægge og prioritere dine arbejdsopgaver? 5 25 19 3.4 Får du tilstrækkelig information fra andre dele af organisationen end din egen? (fx fra direktionen og andre afdelinger) 21 24 3.5 Er det tydeligt, hvem der træffer hvilke beslutninger på din arbejdsplads? 31 2 3.6 Ved du, hvad der er dine opgaver og ansvarsområder? 28 3.7 Ved du, hvad der forventes af dig i dit arbejde? 14 10 3.8 Har du indflydelse på, hvordan du udfører dit arbejde? 23 8 *Opgjort i antal besvarelser

4. Tillid til ledelse, direktion og kolleger

Ja, i høj grad Ja I nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 4. Tillid til ledelse, direktion og kolleger Ja, i høj grad Ja I nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 4.1 Har du tillid til de udmeldinger, som kommer fra direktionen? 6 29 14 1 2 4.2 Har du tillid til de udmeldinger, som kommer fra nærmeste leder? 12 30 9 4.3 Oplever du, at forslag fra medarbejdere bliver behandlet respektfuldt af direktionen? 18 26 5 nærmeste leder? 3 27 21 4.5 Oplever du, at du kan give udtryk for dine meninger? 11 22 *Opgjort i antal besvarelser

5. Indflydelse samt meningsfuldhed og balance i arbejdslivet

Ja, i høj grad Ja I nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 5. Indflydelse samt meningsfuldhed og balance i arbejdslivet Ja, i høj grad Ja I nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 5.1 Er dine arbejdsopgaver meningsfulde? 19 23 9 1 5.2 Oplever du at din arbejdsindsats har betydning? 20 26 5 5.3 Har du mulighed for at lære noget nyt gennem dit arbejde? 12 2 5.4 Får du brugt dine evner og kompetencer i dit arbejde? 28 11 5.5 Har du indflydelse på planlægningen af din arbejdstid? 24 16 5.6 Har du indflydelse på mængden af dit arbejde? 4 5.7 Undgår du, at dit arbejde tager så meget af din energi, at det går ud over privatlivet? 6 13 5.8 Undgår du, at dit arbejde tager så meget af din tid, at det går ud over privatlivet? 21 8 5.9 Bruger du MED-systemet til at udøve medindflydelse og medbestemmelse (fx bringer emner til behandling og drøfter emner med din MED-repræsentant)? 3 31 5.10 Deltager du i udviklingen af din arbejdsplads? 30 14 5.11 Er dit arbejde varieret? *Opgjort i antal besvarelser

6. Krav i arbejdet og krænkende adfærd

Ja, i høj grad Ja I nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 6. Krav i arbejdet og krænkende adfærd Ja, i høj grad Ja I nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 6.1 Har du inden for de seneste 12 måneder været udsat for mobning? 3 1 24 21 6.2 Har du inden for de seneste 12 måneder været udsat for uønsket seksuel opmærksomhedpå din arbejdsplads? 30 6.3 Har du inden for de seneste 12 måneder været udsat for trusler om vold på din arbejdsplads? 4 22 23 6.4 Har du inden for de seneste 12 måneder været udsat for fysisk vold på din arbejdsplads? 5 18 25 6.5 Undgår du at at blive belastet i dit arbejde ved at skulle tage stilling til andres personlige problemer? 15 6.6 Oplever du, at du er i stand til håndtere de følelsesmæssig krav, der stilles i dit job? 7 6.7 Oplever du sammenhæng mellem brugernes behov og forventninger og dine muligheder for at præstere tilfredsstillende 17 10 2 *Opgjort i antal besvarelser

7. Trivsel og jobtilfredshed generelt

Ja, i høj grad Ja I nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 7. Trivsel og jobtilfredshed generelt Ja, i høj grad Ja I nogen grad Nej Nej, slet ikke Ikke relevant 7.1 Er du tilfreds med dine fremtidsudsigter i arbejdet? 7 19 15 10 1 7.2 Er du tilfreds med arbejdsmiljøet? 6 18 13 7.3 Er du motiveret og engageret i dit arbejde? 17 25 8 2 7.4 Tager du ansvar for at få tingene til at fungere? 21 26 4 7.5 Er du stolt over at kunne fortælle andre, hvor du arbejder? 24 7.6 Ønsker du at være ansat på din nuværende arbejdsplads om 2 år? 14 20 7.8 Er du alt i alt tilfreds med dit job? 22 *Opgjort i antal besvarelser