Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Akutberedskabet i Region Hovedstaden

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Akutberedskabet i Region Hovedstaden"— Præsentationens transcript:

1 Akutberedskabet i Region Hovedstaden
Freddy Lippert & Trine Mottlau

2 Emergency Medical Services, University of Copenhagen

3 Værdier vi sammen gør levende
Vores stærke værdier PROFESSIONALISME HELHEDSSYN ÅBENHED TILLID Værdier vi sammen gør levende - Hver eneste dag! NOTE: Visionen er så taget ud (

4 Det handler om liv Vi er din tryghed, når du er akut syg – vi sætter den højeste standard for den akutte patients forløb Når en far ringer 1813 om et feberramt barn. Når en kvinde falder om, og der skal sendes en ambulance. Når du står på et skadessted med mange tilskadekomne. Det handler om at bruge alle dine kompetencer hver dag og træffe de svære valg – de rigtige valg. Vi er der, hvor borgerne er. På gaden og i hjemmet. Når de er i krise og har akut brug for hjælp. I Region Hovedstadens Akutberedskab bliver du en del af noget større – et stærkt fagligt miljø, hvor vi gør hinanden bedre. Du får et arbejde, der giver mening fordi det handler om liv. Vision er taget ud: Visionen er, at skabe sammenhæng i patientforløbet for borgerne og dermed etablere regionens akutberedskab, som værende blandt de bedste og mest sammenhængende akutberedskaber i Europa.

5 Akutberedskabet Budget: Ca. 757 mio. kr. i 2018 Personale:
Ca. 620 medarbejdere fordelt på seks enheder Dertil kommer ca. 680 medarbejdere ansat i ambulancetjenesten via to eksterne leverandører Jeres dygtige kollegaer løser dagligt alle præhospitale opgaver i Region Hovedstaden, herunder: AMK-funktion med sundhedsberedskab Sundhedsfaglige opkald Sundhedsfaglige opkald til Akuttelefonen 1813 Disponering og udrykning af køretøjer, herunder ambulancer, akutlægebiler, liggende sygetransport, psykiatrisk udrykningstjeneste, babylance, sociolance, mobil behandlingsplads og hjemmebesøg v. læge Aktiv Patientstøtte (nationalt projekt igangsat i 2017) De administrative enheder løfter bl.a. opgaver som HR, Kvalitet og Patientsikkerhed, forskning, økonomi, IT og data, kommunikation og sekretariatsbetjening.

6 Vores ambitiøse fremtid
De næste to år skal vi sammen arbejde på, at: Blive den bedste arbejdsplads i Region Hovedstaden – vi er allerede godt på vej! Fortsætte med at udbygge den gode borgeroplevelse og skabe tryghed – borgerne er vores ambassadører! - Vi vil skabe åbenhed og dialog - Vi vil øge borgerinddragelsen - Vi vil være aktive i medierne og på de sociale medier Fortsat udvikle og dokumentere vores løsninger - af højeste standard og kvalitet! - Vi vil bruge data, forskning og erfaring – med borgeren i centrum Rollemodel i region, danmark, internationalt er taget ud – kan evt. siges.

7 Du har valgt den rigtige hylde
Nærvær I Akutberedskabet er der muligheder – for alle faggrupper Vi har dedikerede medarbejdere og et godt lederskab Vi har kort vej fra idé til handling Du har indflydelse - og dit bidrag er velkomment! Vi løfter i flok – og vi skaber sammen Alle er vi med til, at skabe den bedste arbejdsplads i regionen Bidrag Løsninger Ansvar Her skal der italesættes: de muligheder der er, uagtet faggruppe, flad struktur, eget ansvar. Natasha Fabricius Baltz

8 ... Til vi ses igen Professionalisme, helhedssyn, åbenhed og tillid – er værdier vi tager med os på arbejde hver dag og i alt hvad vi gør Vi sætter borgeren i centrum og vi vil inddrage borgerne Vi er borgerens tryghed, når borgeren er akut syg – vi sætter den højeste standard for den akutte patients forløb Vi vil være regionens bedste arbejdsplads Vi er innovative – vi vil skabe forandring Brug dine muligheder og din indflydelse På gensyn! Direktør Freddy Lippert Vicedirektør Trine Mottlau


Download ppt "Akutberedskabet i Region Hovedstaden"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google