Gruppearbejde - podcast Produceres senest mandag den 22. oktober Hvis man i grupperne vælger at ”arbejde hjemme” denne dag, skal Torben have besked.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Orientering om AT-eksamen Fredag d. 16/1 i 2. og 3. lektion.
Advertisements

Progression i de større skriftlige opgaver:
Eksamensprojektet 2014 Hf-enkeltfag.
TPG handleplans-skema
Flickr.com – online billeddeling
Peder Ohrt  Start på Dagens Klik her Start på Dagens Klik her  5 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her 5 grundlæggende funktioner på Fronter Klik.
Hvad er VIP for noget? Projekt-VIP (Viden- og InnovationsPartnerskaber) handler om at skabe tværprofessionelle partnerskaber, der baner vejen for udvikling.
Frontermetroen Klik Klik på de indrammede felter og pile - og få en forklaring på indholdet Peder Ohrt  4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her.
Almen studieforberedelse
Din egen videoproduktion. 2 ▪ Før optagelserne •Gør jer klart hvilken historie I vil fortælle, og hvordan I vil fortælle den •Planlæg hvilke.
Peder Ohrt Fagligt netværk  I Projekt Faglige Netværk er der udviklet 4 forskellige typer af virtuelle netværk som adskiller sig ved deres funktion, målgruppe.
Videoredigering Hvorfor Udstyr Software Filming og Redigering Visning og Respons.
Frontermetroen Klik Klik på de indrammede felter og pile - og få en forklaring på indholdet Peder Ohrt  4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her.
Udviklingsplaner Sønderborg
Den mundtlige præsentation/PowerPoint: Rammer
Talentinternat modul 3..
3-timers møder Aarhus Universitetshospital 2014
Myten om de lugtende sko
Frontermetroen Klik Klik på de indrammede felter og pile - og få en forklaring på indholdet Peder Ohrt  4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her.
Fagdidaktisk kursus i religion
Peder Ohrt Rammenetværk  I Projekt Faglige Netværk er der udviklet 4 forskellige typer af virtuelle netværk som adskiller sig ved deres funktion, målgruppe.
Peder Ohrt  4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her 4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her  Vil du vide mere Klik her (introduktionsvideo.
Karl Henrik Flyums model
Læseforståelses-pædagogik i et dsa-perspektiv
Velkommen til Hvordan vises skolens værdier bedst muligt i SkolePorten? SkolePortens fleksibilitet kan medvirke til at understøtte skolens værdier. Oplægget.
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
Eksamen.
KREDSEN I CENTRUM Ambitioner. HØJE OG SYNLIGE AMBITIONER Hvad er godt FDF hos os? FDF skal være sjovt – både for børn og voksne Ambitioner tager ofte.
Digital skriftlig- og mundtlighed
Bacheloropgavens mundtlige dimension onsdag d. 4/5-11
Integration af undervisning om kliniske retningslinjer i professionsbacheloruddannelsen - ideer og tanker Lea D. Nielsen, Cand. Cur, Adjunkt, UC Syddanmark,
Klik på et af kapitlerne nedenfor for at få flere oplysninger eller klik på knappen Næste side for at starte Selvstudie. 1.Navigation på hjemmesidenNavigation.
Udeskolekursus Tårnby Kommune, august 2011
Jesper Lundh1 Implementering Det at bringe ny viden og færdigheder tilbage til praksis.
Fra kursus til lokal skoleudvikling – om og med medier 13. marts 2012.
Ændr 2. linje i overskriften til AU Passata Light 2. OKTOBER 2014 VEJLEDNING OG STUDIEINFORMATION, HE AARHUS UNIVERSITET AU OPTAGELSE PÅ KANDIDATUDDANNELSEN.
OSO.
Læsning.
Videoredigering Filmen skal være færdig den 17. oktober klokken Du er velkommen til at lave noget den mellemliggende periode. Alle filmene bliver.
Øvelser Usability Metoder. I dag Evaluering af opgaver.  Aflevering.  Strukturen – (se senere). Aftenens øvelse: Usability plan.
Dagens program – ugens program
Øvelsestimer (opgave 3) v/Morten Davidsen Øvelseslærer på ITU cand.merc.(dat.) studerende på CBS.
Øvelsestimer (opgave 3) v/Morten Davidsen Læser til daglig cand.merc.(dat.) på CBS.
Ti bud på det gode menighedsrådsmøde Inspirationsdag for menighedsrådsmedlemmer, præster og medarbejdere ved kirkerne i Fyens Stift Odense 18. april 2015.
Velkommen Formålet med denne workshop er At teste forskellige former at teknologiunderstøtte etablere af samarbejde på hospitaler. Målet med dette er:
1 Efter Karl Henrik Flyums modeller At formulere spørgsmål - led 1- 7.
Vis hjælpelinjer som er en hjælp ved placering af billeder 1.Højre klik på den aktuelle side og vælg ’gitter og hjælpelinjer’ 2. Sæt kryds ved ’Vis’ tegnehjælpelinjer.
Sociale historier – et pædagogisk værktøj
Den Sociale Højskole/ Introduktionsdag ©Visionpool Aps Spilleregler i en god gruppe Workshop, Den Sociale Højskole, 9. juni 2008.
S YNKRON VIRTUEL UNDERVISNING. H VORFOR MSN. Let tilgængeligt chat program, gratis Elever bruger / kender det. Mulighed for kamera, lyd. Mulighed for.
Problemer under debat i litteraturen. Det moderne gennembrud – oplæg og arbejdselv.
Ændr 2. linje i overskriften til AU Passata Light 21. OKTOBER 2015 VEJLEDNING OG STUDIEINFORMATION, HE AARHUS UNIVERSITET AU OPTAGELSE PÅ KANDIDATUDDANNELSEN.
Praktikopsamling Velkommen tilbage. Dagens program: Kl Fraværsregistrering, skridttæller, læring på tværs + praktikoplevelser – 2:2 sammen Kl
TEMA 3 Problemløsning: Lav en prototype
Sprog og kultur PROJEKT hg2
Elevguide Innovations-brobygnings-opgave
Navn på jeres idé Jeres navne:
LEGO – BuildToExpress 1. Hvem er du? Byg
KUBIS indlejring i KU Absalon & Udvikling af læringsobjekter i www
Video club – med fokus på autonomi Motivation i praksis And
Læringsuge 2017/18 De 17 verdensmål
Den værdifulde arbejdsplads
Efter Karl Henrik Flyums modeller
Efter Karl Henrik Flyums modeller
Introsidernes betydning
Sæt dit aftryk – udvikling af ideer
Elevguide Innovations-brobygnings-opgave (IBO)
- 30 minutters oplæg - 30 minutters ordet er jeres
VELKOMMEN TIL ENGINEERING DAY 2018
Information om Aula til forældre
Præsentationens transcript:

Gruppearbejde - podcast Produceres senest mandag den 22. oktober Hvis man i grupperne vælger at ”arbejde hjemme” denne dag, skal Torben have besked.

Opgaven - overordnet I skal producere en podcast, som skal kunne fremvises onsdag den 24. oktober. Der kan være tale om – videooptagelser v.hj.a. mobiltelefon eller kamera, f.eks. uploadet til – Powerpointpræsentation med indtaling – optaget direkte fra skærmen via – Eller noget helt andet og gerne vildere, hvis I har gode idéer – hold jer ikke tilbage! Overskriften på jeres podcast skal være: Børn og litteratur I skal tage udgangspunkt i en konkret tekst som eksempel. Den kan være fra undervisningen, eller det kan være en, I selv vælger. Brug f.eks. En af teksterne fra Nordlys.

Opgaven - krav Podcasten skal indeholde: En begrundelse for tekstvalget. Korte bud på hvad I forestiller jer teksten brugt til i skolen. Oplæsning af teksten som en slags ”appetitvækker” (Gerne udvalgte passager). Jeres podcast må/skal vare ca. 10 minutter. I er selv ansvarlige for, at jeres podcast er tilgængelig i form af et link, som kan lægges på Fronter. Alle i gruppen skal bidrage.

Fremlæggelsen Fremlæggelsen den 24. oktober kommer til at foregå således: 1.Gruppen præsenterer ganske kort (1-2 minutter) den producerede podcast 2.Podcasten vises. 3.En anden gruppe er ansvarlig for en ganske kort respons (Torben udarbejder plan). 4.Alt i alt er der ca. 20 minutter til rådighed til hver gruppe.

Grupperne Studerende på den ordinære uddannelse arbejder i praktikgrupperne. Meritstuderende og ”gamle” studerende fordeles i praktikgrupperne.

…og til sidst et lille digt at tænke over! Jesper Jensen: Barndom Barndommen Ikke et land der drager Men en drage der lander Slår kløerne i dig og æder dig