Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Læselyst Et læsetiltag på mellemtrinnet på Randersgades Skole, hvor eleverne læser 20 min. hver dag over en periode på to måneder. Randersgades Skole Randersgade.
Advertisements

Les meilleures photos de
"Ting er ikke altid det, de synes at være."
Game maker.
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Hvornår bider medierne på? Få dine budskaber igennem.
Game Maker 7. Sådan ser Game Maker ud når det startes op.
Læringsstile og lektier
Klik for næste billede eller vent 30 sek. Rando i skole!
Pronominer/Stedord (Fornöfn).
Internet til alvor og sjov
Telefonen ringer.
Sofies dejlige dag.
Trykte reklamer og tv-reklamer
Gruppe - Hvidovre. Information og kommunikation Formålet er at fremme informationen og kommunikationen mellem de to institutioner og gøre børnene og de.
Computerens anatomi.
Tekst: Ludvig Holstein, 1903
Interaktive test - Karakteristika & Nyskabelser
The Sims2 Double Deluxe + Sims 2 Pets
Der var engang en dreng ved navn Vincent Han var en dreng der altid elskede at lege og have det sjovt. Men hans land var døjet med borgerkrig. Med livet.
Poster præsentation I modsætning til Power Point præsentationer er en poster et enkelt Billede, der skal fange med det samme. (Ligesom en annonce VS en.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Kommunikation / it.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
Hvordan bruger jeg First Class konferencerne ?
Den lille forskel - der gør så stor forskel Kære familie og venner Selvom I alle kender til Daniels diagnose, så ved vi at det kan være svært helt at forstå.
mine observationer Filmanalyse af OK Gloser til filmen
Valg af parametre.
Facebook Ung i Grenå.
Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen.
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Bespisningen af de fem tusind Da apostlene vendte tilbage, fortalte de Jesus om alt det, de havde gjort. Han tog dem så med og trak sig tilbage til en.
Henrik Johansen 1.2 Roskilde Tekniske Gymmnasium.
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Tiden går og det er snart længe siden at jeg kom til mine to-benede i Herlev. Jeg vokser og vokser, og lysten.
Snak med din sidemand om dette et par min.
HUSK BILLEDE Foredragsaftnens tema
Blog kommentar Åben arkivet ved at trykke på den lille sorte trekant der peger ind på et årstal (næste billede)
Sociale Medier og Jobsøgning - Facebook. Intro  Så blev det Facebooks tur.  Nogen af jer har måske en Facebook profil?  Facebook er endnu et socialt.
Informations- kampagne om unødvendig kemi. Formål med mødet  Orientere om  Kampagnens baggrund  Målgruppe  Ønsker til form  Budskaber  Formalia.
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
1.
Sprogets legeplads Sprogudvikling Højtlæsning og billedbøger
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Reklame & Markedsføring
Aben Aben er en af verdens klogeste dyr.
Historien om de gode venner.
Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations.
Hvorfor innovationstjek? v. Helle Bertram
Hest. Legetøj i sortbrændt ler. Brænding som jydepotterne.
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina.
En dag da Leo var på til skole, så han to drenge som lige havde malede med graffiti. Det synes Leo er sejt, De to drenge gå forbi Leo og går mod skolen.
mens animationen kører afprøve andet design
Af Christine Tindahl -kommunikation SKRIV EN FACEBOOK- OPDATERING skriv på vegne af en virksomhed brug 3 minutter på øvelsen.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Layout og fremlæggelse
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
Kommunikation Hvad er det og hvordan udvikler vi bedst muligt sproget sammen med vores børn? Hej jeg hedder Mette og er dagtilbuddets sprogvejleder, jeg.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
Karen Blixen
Full-service kommunikation Prolog Reklamebureau A/S Knudtzon´s Bogtrykkeri A/S v/ Henrik Juul Kühn, Key Account Manager.
Hej her er et lille diasshow Tryk på Enter-tasten, når du vil videre!
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Vi ved godt ingeniører ikke praler – men vil du ikke nok gøre en undtagelse? Engineer the future har med succes skabt en række portrætter af unge ingeniører.
Konkurrenceforhold afsætning.
Facebookkampagne 1. april – 16. april
Håndbold afslutningsaften for børne- og ungdomsafdelingen.
Vi ved godt, ingeniører ikke praler – men vil du ikke nok gøre en undtagelse? Engineer the future har med succes skabt en række portrætter af unge ingeniører.
Jonas, Oliver og Kasper T.
Præsentationens transcript:

Køb spillet her:

Buy the game here:

AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren til at fastholde interessen Det er navnet ”Viden om Afrika og prisen” der først fastholder interessen, derefter er det den lille tekst under navnet på spillet. Desire: Den del der får læseren til at ønske hun/han havde produktet Teksten under navnet, sender et signal om en hyggelig og sjov aften, hvilket mange ønsker og derfor finder dette spil interessant. Action: Det som oplyser hvor man kan købe produktet Nede i bunden er de steder du kan købe spillet, markeret med logo’er.

Målgruppen: Det er teenagere og familier med børn over 12 år, da spillets spørgsmål godt kan være lidt svære. Mål for kampagnen: Målet med spillet, er at dem der spiller det, skal få noget sjovt ud af det, samtidig med at de lærer noget omkring Afrika. Budgetlægning: Formulering af budskabet: At få en højere viden, omkring Afrika. Samt en hyggelig aften, med ens nære. Reklamemiddel og medie: Facebook, TV2 og Busstopsteder.