Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Facebookkampagne 1. april – 16. april

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Facebookkampagne 1. april – 16. april"— Præsentationens transcript:

1 Facebookkampagne 1. april – 16. april
Håndboldfitness Facebookkampagne 1. april – 16. april Helle Goller

2 Håndboldfitness Kampagnen er forløbet okay medium. En fin rækkevidde på personer. Modtagerne har været okay til at klikke sig videre, med en CTR på 1,18% mod benchmark på 1%. De har også været gode til at interagere, med en interaktionsrate på 3,63 % mod benchmark på 2%. Prisen har været til den høje side med en CPC på 3,63 kr mod benchmark på 3,75 kr. Vi kan derfor konkludere at kampagnen ikke har ramt helt plet. Det skal også tage i betragtning at den ene del af annoncen var til ledere, som her var en meget lille målgruppe. En mindre målgruppe, kan godt give lidt skæv data. Oversigt - Kampagne Investering 7128,89 kr Omsætning 0 kr ROI - Rækkevidde pers. Klik til website 774 CTR 1,18 % CPC 4,83 kr Interaktionsrate 3,63 % Post likes 115 Post comments 28 Page shares 27 Page likes 36 Navn Navnesen

3 Målsætning – Tilmelding til event
Resultat – ingen tilmeldte Negativt resultat. Det kan enten skyldes, at folk ikke har købt med det samme, men købt fra andet device. Det kan også skyldes forkert budskab eller målgruppe. Sidste forklaring kan være at trackingen ikke fungerede. Navn Navnesen

4 Lederne har preformet bedst
Lederne 1 og 2 har været bedst med en højere interaktionsrate. Delkampagnerne har dog været næsten ens på klikraten, som er mere vigtigt for os i henhold til køb. Navn Navnesen

5 Målgruppen, lederne har størst effekts
Lederne er de bedste preformende men også træner audience er godt med. Det lokale fokus har givet mest på lederne. Navn Navnesen

6 Adfærd når de først er kommet på dgi.dk
I gennemsnit har de brugt 45 sekunder på sitet I gennemsnit interagere med 1,39 antal sider Brugerne har købt for 0 kr., på de 309 sessioner koden har tracket Navn Navnesen


Download ppt "Facebookkampagne 1. april – 16. april"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google