Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Game maker.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Game maker."— Præsentationens transcript:

1 Game maker

2 Først en baggrund

3 Starten på styringen Styringen består af, når man trykker højre-knappen ned, så bevæger den sig til højre uendeligt langt. Det er det vi har gjort med højre-, venstre-, op- og nedknappen, og så kan man styre sin figur

4 Første bane - Prototype
Første bane består (lige nu) bare af en masse ”klodser” som virker som vægge

5 Nu har vi et mål Nu har vi lavet et mål.
Når man går ind i målet, skifter spillet til næste bane.

6 Bane 2 Dette er starten af bane 2.
Lige nu er der kun vores figur, et mål, og selve banen.

7 Nu laver vi fjenden Nu vil vi til at lave en fjende.
Vi laver ham så han hele tiden bevæger sig nedad, indtil han støder ind i en mur. Vi har dog også lavet en ”blød” mur, som kun spøgelset kan komme igennem, så at han kan nå helt ned til bunden af banen.

8 Ændring af styring Nu ændrer vi lidt på styringen.
Hvis man slap knappen før havde traktoren bare fortsat, men nu stopper han. Det vi havde før var alt for svært at styre, især på baner med meget llidt plads.

9 Bane 3 Nu har vi lavet bane 3, hvor der bare er en masse klodser over det hele, og også en masse spøgelser.

10 Nu har vi navngivet alle vores dele
Nu har vi givet vores figurer nogle ordentlige navne. Når alle sammen hedder Sprite 1-7 er det lidt svært at finde ud af, hvem der er hvem.

11 Fjerde bane – nu med fælde
Der er lidt labyrint over det, og nu er der en skjult fælde.

12 Nu har vi bane 5. Vi har ikke lavet en baggrund, men måske kommer det. Det er den sværeste bane vi har i spillet, og indtil videre er der ingen der har klaret den. Er der nogen der tør prøve???


Download ppt "Game maker."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google