Bog & idé Af: Gruppe 4.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Retail Facility Service ydelser kompetencer Kerne Kerne ydelser
Advertisements

11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Globalisering og kompetenceudvikling
Marketingplanlægning
Databasetyper •Niveau 3 for MVU. Hvorfor? •”Hvis man vil have adgang til nyeste kilder om hvad som helst, så må man lære sig at bruge andre ressourcer.
- Research og Konceptudvikling Af : Dennis, Rune, Mike, Serge og Søren.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen
14 Distribution Oversigt Opgaver i distributionskæden
Markedsvurdering.
2 Eksterne forhold Oversigt
Velkommen Kommunikationschef Henrik Theil, FDIH Food Online Danmark på nettet i en global verden 8. oktober 2009.
Ill. 16.1: Distributionskanalernes værdiskabelse
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Salg og service Dag 1.
6. Virksomhedens indtægter
Markedskommunikation - del 1
Hotellets koncept.
Obligatorisk projekt 5: ERP-systemer
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Forretningsmodel.
Opgave Virksomhed d. 2. oktober 2007 Second Life Lavet af Mia, Inge, Christina og Pernille.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
SpecialKøbmande n’s historie 40 år gammel butik Primære produkter var kaffe, te, krydderier og specialiteter “Gammeldags” butik med høj kvalitet og service.
11 Marketingmix Oversigt De 4 P’er – virksomhedens marketingmix
Udviklingen i virksomhedens omverden Kapitel 7
Systemer.
Kap. 14 – Samlet vurdering af en virksomhed
Idé, mål og politikker Kapitel 9
Highlights fra Københavns Bibliotekers digitale strategi Den 4
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Reklame & Markedsføring
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Af: Jonatan W & Line Stryander
Gruppe 2: Thomas, Maria, Erla, Martin, Jesper og Nick.
6. Virksomhedens indtægter
VELKOMMEN TIL KURSET ”FORRETNING OG LEDELSE” Forretning og Ledelse – Lektion1.
15 Promotion Oversigt Promotionformer Kommunikationsmodel
© The Copenhagen Institute for Futures Studieswww.cifs.dk De 3 typer markeder - skabt af informationsteknologierne Henrik Kristensen, Instituttet for Fremtidsforskning.
Indledende betragtninger Mikroteori: Generel ligevægtsteori: x 1 = f(p 1, p 2....p N, Y) Givet marked, Given vare Y er (stort set) konstant Prisvektoren.
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
Dansk Supermarked i korthed
E-handel ER DET VEJEN TIL RIGDOM …. ELLER VORES UNDERGANG ?
Anden lovgivning afsætning.
Parametermix - promotion
Målgrupper og segmentering
FORRETNINGSPLAN.
markedsføringsplaner
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Markedsføring og reklame
Konkurrenceforhold afsætning.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
konkurrencesituation
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Idegrundlag og målsætninger
Customer relationship management CRM
Kap 25 Branding Kapitel 25.
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
Customer relationship management CRM
6. Virksomhedens indtægter
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
10 grunde til hvorfor en digital strategi er altafgørende
Tilstedeværelsesundervisning
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Bog & idé Af: Gruppe 4

De 4 C’er Company: - produkt: udvide sortiment (e-books, lydbøger, brugte bøger) - promotion: tv-spots, muligvis radio-reklamer.. Context: - tilpasse sig den generelle teknologiske udvikling fx. E-books osv. Competitors: - andre billige online boghandlere.

Swot analyse: Internal: - Markeds tilpasning. Strengths: Weakness: - Bestemmer selv hvilke produkter de vil sælge. - Markeds tilpasning. Strengths: - Kæde (kendt). - Brand. - Loyalitet og service. - online + ”fysisk” butik Weakness: - Sælger primært kun DK bøger. - Begrænset udvalg. External: - Ingen indflydelse på Amazons nye tiltag. - Regeringen, nye love osv. - Teknologiske udvikling. Opportunities: - Ny teknologi fx. e-books. - Sortiment udvidelse fx. Spil-konsol, software osv. Threats: - Salg af danske bøger på internationale bog portaler. - Flere online bog portaler. - Økonomisk nedgang.

Relationship marketing 1. Indføre et bruger system (CRM), - gemme kunde oplysninger fx. Personlige oplysninger osv. - laver en database oversigt over kunde aktiviteter. - specielle tilbud til brugerne. - bruger rating.