Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Retail Facility Service ydelser kompetencer Kerne Kerne ydelser

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Retail Facility Service ydelser kompetencer Kerne Kerne ydelser"— Præsentationens transcript:

1 Retail Facility Service ydelser kompetencer Kerne Kerne ydelser
Kunden i centrum Key Account Salgs bagland Marketing Salgsstyrke Retail Facility Vad varumärket står för!

2 Salgsstyrke Service Ydelser Kerne ydelser Konsulenter:
Kategoriudvikling Indsalg/nye produkter Ordreoptagelse Kædekampager Selektive kampagner Sikre distribution/space Small shops Produktinfo. til butikspersonale Konkurrentinfo. Kanaler: Dagligvarehandel Specialhandel Kompetencer Kerne kompetence Salgs-/forhandlingsteknik ift: Nye produkter Space/særplaceringer Kampagner (nat./kæde/selektiv) Viden om butiksdrift Opbygge/vedligeholde/udvikle relationer (CRM) Kategoriindsigt/produktviden Økonomisk argumentation Distriktsoptimering Kerne ydelser Vad varumärket står för! Kunden i centrum Key Account Salgs bagland Marketing Salgsstyrke Service ydelser Merchandising/rack-jobbing Demonstrationer Sampling Kampagnestart søndag Convenience trade

3 Key Account Management
Kunden i Centrum Key Account Salgs bagland Marketing Salgsstyrke Key Account Management Kerne ydelser Årsforhandling/-aftaler Kampagne-samarbejde Kategoriudviklingsprojekter Relationer – på alle niveauer Vidensdeling Evt. private label-samarbejde Kerne kompetence Købmandskab Opbygge, vedligeholde og udvikle relationer til kæder/grossister Dyb kategori- og produktindsigt Market Insight (tendenser og detaljer) Forhandlingsstyrke-/teknik Kampagne-optimering Ejerskab til mærke / produkt Kerne ydelser Kompetenser Service ydelser Lancerings forberedelse (pre-launch) Market surveys Consumer surveys Håndtering af ”mini” key accounts Vad varumärket står för! Service Ydelser

4 Marketing Service ydelser Medierådgivning Markedsanalyse
Kommunikation/reklame PR Pre-launch rådgivning Marketing Service ydelser Kompetencer Kunden i Centrum Key Account Salgs bagland Marketing Salgsstyrke Kerne ydelser Kerne kompetence Consumer & trade marketing ekspertise Ejerskab til mærke / produkt Købmandskab – optimering af marketing investering (Cost Saving) Market Insight Consumer Insight Category Management Lovgivning / §8 Kerne ydelser Optimering af produktøkonomi Udarbejde og eksekvere Business Planer Optimering af Trade Marketing spending (nat./kæde/selektive kampagner) Brand Value Building: Aktiv sparring i konceptudvikling, branding strategi og positionering Forbrugerservice Reklamationshåndtering Vad varumärket står för!

5 SCM/salgsbagland Kerne ydelser Optimering af vareflow Sælger styring
KAM support Pris- & vareadministration Service ydelser Håndtering af leverandør ejet lager Opfølgning og rapportering på raid Service Ydelser Kunden i centrum Key Account Salgs bagland Marketing Salgsstyrke Kompetencer Kerne ydelser Kerne kompetence Forecast og lagerstyring Lager & logistik-kompetence EDI Vidensdeling Viden om detailhandelssystemer Produktviden CRM Vad varumärket står för!


Download ppt "Retail Facility Service ydelser kompetencer Kerne Kerne ydelser"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google