Download præsentationen
Offentliggjort afDorte Beck Redigeret for ca. et år siden
1
11 Marketingmix Oversigt De 4 P’er – virksomhedens marketingmix
Standardisering kontra tilpasning 11 Marketingmix
2
De 4 P’er – virksomhedens marketingmix
2 11 Marketingmix
3
Standardisering kontra tilpasning
Standardiseret marketingmix samme marketingmix på forskellige, geografiske markeder Tilpasset marketingmix = differentieret marketingmix forskelligt marketingmix på forskellige, geografiske markeder 3 11 Marketingmix
4
Generelle forhold, der påvirker det internationale marketingmix
4 11 Marketingmix
5
Specifikke forhold, der kan tale for henholdsvis standardiseret og tilpasset marketingmix
5 11 Marketingmix
6
Andre markedsspecifikke forhold, der kan spille ind
Forskelle i befolkningens udviklingsstadie analfabetisme, viden, uddannelsesniveau mv. Forskelle i købeevne Forskellige konkurrenceforhold konkurrencens styrke Forskel i distributionskanalernes tilgængelighed herunder kædedominans 6 11 Marketingmix
7
Standardisering kontra tilpasning –opdelt på de 4 P’er
7 11 Marketingmix
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.