Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen"— Præsentationens transcript:

1 Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen Sophie Hundebøll Rikke Østfeldt David Kristiansen

2 Styrker Gruppe 1 Online Handel Veletableret renommé Fysiske butikker
SWOT Analyse Styrker Online Handel Veletableret renommé Fysiske butikker Stort udvalg på mange sprog Personlig service/ uddannet personale Har et forlag bag sig

3 Svagheder Gruppe 1 Pris Pris Pris Tænk dem bare under indkøbspris Pris
SWOT Analyse Svagheder Pris Pris Pris Tænk dem bare under indkøbspris Pris Pris Pris Mere kendt som forlag Mindre kendt website

4 Muligheder Gruppe 1 Udnytte at der er både web og fysisk butik
SWOT Analyse Muligheder Udnytte at der er både web og fysisk butik Udnytte web-delen bedre Service Udvide sortiment af papirvarer

5 Trusler Gruppe 1 Biblioteket
SWOT Analyse Trusler Biblioteket Konkurrence fra Internettet f.eks. Amazon.com Konkurrence fra andre fysiske boghandlere Ulovlig kopiering af bøger Online bøger i PDF format

6 Forslag Gruppe 1 Øge samarbejdet mellem net og fysisk butik
f.eks. Ved online lagerstatus Gad-member: medlemsklub med div. Rabatter og fordele f.eks medlemsprofil Rabatordning med PDF version ved køb af bog


Download ppt "Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google