Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afEjnar Jessen Redigeret for ca. et år siden
1
Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen Sophie Hundebøll Rikke Østfeldt David Kristiansen
2
Styrker Gruppe 1 Online Handel Veletableret renommé Fysiske butikker
SWOT Analyse Styrker Online Handel Veletableret renommé Fysiske butikker Stort udvalg på mange sprog Personlig service/ uddannet personale Har et forlag bag sig
3
Svagheder Gruppe 1 Pris Pris Pris Tænk dem bare under indkøbspris Pris
SWOT Analyse Svagheder Pris Pris Pris Tænk dem bare under indkøbspris Pris Pris Pris Mere kendt som forlag Mindre kendt website
4
Muligheder Gruppe 1 Udnytte at der er både web og fysisk butik
SWOT Analyse Muligheder Udnytte at der er både web og fysisk butik Udnytte web-delen bedre Service Udvide sortiment af papirvarer
5
Trusler Gruppe 1 Biblioteket
SWOT Analyse Trusler Biblioteket Konkurrence fra Internettet f.eks. Amazon.com Konkurrence fra andre fysiske boghandlere Ulovlig kopiering af bøger Online bøger i PDF format
6
Forslag Gruppe 1 Øge samarbejdet mellem net og fysisk butik
f.eks. Ved online lagerstatus Gad-member: medlemsklub med div. Rabatter og fordele f.eks medlemsprofil Rabatordning med PDF version ved køb af bog
Lignende præsentationer
© 2023 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.