Marlene og Nichlas.  Reklameformer  Sales promotion  Salgsarbejdet.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Alt er startet med en tanke! Tænk: Hvis vi nu vidste hvor alle var på vej hen…. ? Så skulle vi blot komme derhen først! Og så ville vi kunne tilbyde en.
Advertisements

Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Resultatopgørelsen – grundlæggende begreber
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Innovation Fjerritslev Gymnasium Oplæg fra Sparekassen Himmerland.
Resultatopgørelsen – grundlæggende begreber
Kapitel 2.
Emner/Indlæringsmål lekt. 5+6
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Online annoncer og bannerreklamer
Fremtidens markedsføringsplatform
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
ART GALLERIES Gruppe 4.
Sponsorater/Reklamer
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
6. Virksomhedens indtægter
Hotellets koncept.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Partner Pilot Projekt Sådan kommer du i gang! Partnerudviklingschef Lotte Rahbek.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
11. Virksomhedens indtægter
Ø90 Online service og uddannelse
HVORFOR MARKEDSFØRING I SOCIALE MEDIER? Jean Paul 2øma Den
[Produktnavn] Marketingplan
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Hvad bruger vi mobilen til nu? Hvad kommer vi til at bruge den til i ”morgen” / Martin Lausten.
10. Virksomhedens indtægter
3.Virksomhedens afsætningsforhold
Martin Thorborg – Webshop Af Bjarke og Frederik DU SKAL IKKE TÆNKE, DU SKAL GØRE!
Nye informationsregler for opvarmningsanlæg til reklame, markedsføring og salg af opvarmningsanlæg til rumopvarmning og brugsvandsopvarmning – det vil.
Udviklingen i salgs- og servicesektoren
MAKSIMER DIN SCANNERFORRETNING. EN FORRETNINGSMULIGHED ULIG ALLE ANDRE Stigning Antal Scanneroperatører i EMEA % Antal scanninger lavet.
Anvendt markedsføring Kapitel 24
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Reklame & Markedsføring
Hvad er reklamepsykologi?
6. Virksomhedens indtægter
15 Promotion Oversigt Promotionformer Kommunikationsmodel
Implementering af 2D Stregkoder i Odense for hhv. virksomheder og kommunen.
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
mens animationen kører afprøve andet design
Handlingsalternativer
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Cross Channel - Tidens største trend.
Med LADEGAARD Nordic A/S
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Midttrafik Forsøg med nye takst initiativer Projektet omfatter 3 initiativer. Formål: Afprøve en mere markeds- og tilbudsorienteret takstpolitik. Flere.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Kapitel 13 Markedsføringsret Kapitel 13 handler om: Forbrugerombudsmanden God markedsføringsskik Reglerne i markedsføringsloven Markedsføring via sociale.
Kapitel 15 IT jura og e-handel Kapitel 15 handler om: Markedsføring på internettet Aftaler og køb på internettet Ophavsret på internettet.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Kap 21 Lovgivning Kapitel 21. Kap 21 6 vigtige love om aftaler og handel Købeloven (kap. 6) Aftaleloven Dørsalgsloven Markedsføringsloven Lukkeloven Loven.
Gruppe 10 Cathrine Tavs Andersen Peter Elm Bech Jensen Malene Mandrup Therkelsen Jeppe Wittus.
Husstandsomdelte reklamers betydning for nærbutikkerne i Udkantsdanmark.
Parametermix - promotion
Sælgeren ud af busken – og ud i butikken
markedsføringsplaner
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Pris som handlingsparameter
Når PR giver gevinst på bundlinjen
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Anbefaling af strategi
(Firmanavn) marketingplan
26. Indkøbsstyring Indkøbsfunktionens opgaver:
6. Virksomhedens indtægter
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Marlene og Nichlas

 Reklameformer  Sales promotion  Salgsarbejdet

Fordele - Tiltrække nye kunder - Få omkostninger - Kundekontakt - Informationer - Nem at finde Ulemper - Ikke direkte kunde kontakt - Køber kun fra nette - Tidskrævende - Utryghed fra forbrugerne

Markedsføringskampagne  Kendskabsgrad  Kundeloyalitet Man skal have en Målsætning - Salg - Omsætning - Omkostninger

Det fremgår af markedsføringslovens § 4, at en reklame / annonce skal fremstå som en reklame, at den klart skal blive opfattet som en reklame af læseren / brugeren, uanset dens form og uanset, i hvilket medie den bringes.