Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende."— Præsentationens transcript:

1 Red Bull Af Frederik Thomsen

2 Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende og attraktivt. (præsentation af produktet) Emballagen beskytter det flydende drikkelse mod lys, varme, kilde, bakterier osv. (beskyttelse og opbevaring) Informationer om produktet forekommer på dåsen. Dette er en engangsvare, det vil være svært at lade dåsen stå åbnet over længere tid. Skal derfor nydes over en korvarig periode. (brugsfunktion)

3 Kvalitet: Den smagsmæssige kvalitet, det er den der vedrører produktets udseende, farver og design. Deres dåser er farverig ”bå, sølv og RØD” Imagemæssig kvalitet (psykologisk kvalitet). Det drejer sig om den prestige eller det image red bull har. Hermed handler det om Red Bulls promotion, og deres image er at ”Red Bull giver vinger”. Det ligger i folks bevidsthed, og det samme gør deres reklamer og ”stunts”

4 Service: Service før købet: Red Bull ”giver vinger”, man får energi og får gang i kroppen. Service af deres sælgere/grossister Under købet: Du får nydelsen af en kold energi drik, og en masse energi ind i kroppen. Efter købet: Du har fået nydelsen, og får dit rus ved hjælp af meget energi, senere

5 Podukt Kortvarigt produkt


Download ppt "Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google