Download præsentationen
1
Online annoncer og bannerreklamer
Peter og Malene
2
Annoncer
3
Fordele og ulemper Fordele Ulemper Virksomheden betaler kun per besøg
Det er nemt for virksomheden aflæse effekten af annoncen. Virksomheden kan placere en reklame på hjemmeside med forbrugere med specifikke interesser Der er mange forskellige hjemmesider, så det kan være svært at finde de bedste Det er ikke alle målgrupper der er online
4
Bannerreklamer
5
Fordele og ulemper Fordele: Ulemper:
At det kommer ud til en bred del af befolkningen. Ikke så omkostningstungt som tv- og evt. forside reklamer. Opsigtsvækkende- med pop-up. Mange muligheder for at formidle dit budskab. Hvis mulige forbrugere bliver irriteret af pop ups. Ikke alle segmenter ser reklamen. Betegnes oftest bare som noget man lukker ned når man ser det.
Lignende præsentationer
© 2023 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.