Jyske Bank Anne, Christian, Michael & Rasmus. Den nye Jyske Bank ► De forsøger sig med et nyt og mere ungdommeligt koncept, som de reklamere for via tv-reklamer.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Gitte Rosholm Advice A/S
Advertisements

Caseoplæg om Facebook.
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Præferencer på markedet.
Anerkendende refleksion
E-Læring Gruppe #3. Definition af E-læring Udgangspunktet med E-læring er, at læringsprocessen bliver individuel og der bliver taget højde for den enkeltes.
Indhold Problemstilling Virkemidler Hvem stoler vi på?
Produktion og Logistik
Vi gennemførte en række interview ifm
PRODUKTER – DEL 1. Ledergruppen • Melde ærligt ud og slå ihjel – i både drift og udviklingsprojekter gennem ledelsesmæssige prioriteringer • Skabe motivation.
Måske er I bedste venner i et år,
Reservatet Kapitel 1: Reservatet - Virksomheden som et reservat
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
Sprog/billeder på Internettet
Online annoncer og bannerreklamer
Analyse af N.Kjær Bilcenter a/s
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
BP – dit og mit frihedsbrev. Muligt at leve et liv i frihed – pga
Kommunikation Dit budskab består af: 7% ord 38 % toneleje
Sine Vestergaard Johnsby
DREAMING IN MONO Problemformulering
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
Coop Bank.
Engelbert H – og den sidste chance
Implementeringsudfordringen Fra projektjungel til koodineret udvikling
Hjemmeopgave Hvordan vi I positionere KMD? Hvilken positioneringsmetode vil I bruge til at sammenligne KMD og konkurrenterne? Hvad vil jeres råd være til.
Appelformer Logos, etos og patos.
1 1 Game-Research.com Advertainment, edutainment, og spils kritiske potentiale Ph.d stipendiat Simon Egenfeldt-Nielsen IT-Universitet København Game-research.com.
Reklamer Reklametyper.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Michael og Julie Hvad vil DU gøre? (Klik for at komme videre)
Den anerkendende interviewform
 ” kunsten og videnskaben at designe hjemmesider, der hjælper brugerne med at træffe beslutninger, som resulterer i ønskværdige handlinger ” (Andrew Chak)
Snak med din sidemand om dette et par min.
Normann Copenhagen. Det startede med et ønske - og ingen økonomi!
LINKS Det er vigtig at sørge for at få andre hjemmesider til at linke.  Det skaber større popularitet. Ved sine link skal man IKKE skrive ”klik her”,
Lederen som kommunikator i organisatoriske forandringsprojekter
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
10 roser til dig.
Agenda Indledning Troværdighedsanalyse Koncept Arbejdsprocessen Afslutning.
Marlene og Nichlas.  Reklameformer  Sales promotion  Salgsarbejdet.
Livets Ord Livets Ord Januar 2012 Januar 2012 Også i år fejres Den Økumeniske Bedeuge - også kaldet Bedeugen for Kristen Enhed. Den finder sted over.
Jeanette Fangel Løgstrup
Kompetence Sikker Danisco bruger på deres hjemmeside et professionelt sprog der får hjemmesiden til at fremstå som en sikker hjemmeside.
Nyt Sygehusbyggeri – få overblikket Erfaringer og ønsker fra det private erhvervsliv 16. juni 2011.
D i g i t a l R e t o r i k 2 2 / 2. D i g i t a l R e t o r i k Problemer med Wordpress? -Så hiv fat i Lisbeth eller mig efter denne power point.. Ugens.
Galleri Typer  Enkelte Kunstnere  Simpel, begrænset indhold og overskuelig  Indblik i kunstnerens univers  Onlinegallerier  Stor samling værker.
Analyse af troværdigheden hos F-Reklame.dk Af Kim Kristiansen & Rasmus Steen Rasmussen.
”Storytelling” er ikke nyt
Pia Svejgaard Pedersen
Hvad er markedskommunikation?
Min fætter BR min fætter
Ethos analyse af Camilla, Thor, Peter og Jens. Analyse af troværdighed Kompetence Sikker Sproget indeholder få grammatiske fejl Ekstravagant sprogbrug.
Aalborg d. 23. april 2007 Markedsføring via computerspil.
Undervisningsmaterialet er udarbejdet af Danmarks Matematiklærerforening for Finansrådet. Økonomi på Spil (Arbejdshæftet: Styr på dine penge)
Undervisningsmaterialet er udarbejdet af Danmarks Matematiklærerforening for Finansrådet. OPLÆG TIL GÆSTEUNDERVISNING 2016 LØN, LÅN OG OPSPARING (Til arbejdshæftet.
1 Social kapital – én mulighed… Det handler om de skjulte velfærdsreserver.
A/S Gelsted Bygningsindustri1 1 ”Ny chance til alle – den gode historie fra en produktionsvirksomhed” Ved Lars Vigsø,Susanne Toftager A/S Gelsted Bygningsindustri.
237 – Den Gud, der skabte lyset 1, S1
hf står for højre forberedelseseksamen
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Virksomhed og iværksættere
Kvalitative og kvantitative undersøgelser
Undgå falske beskeder Hackerne beder om dine personlige oplysninger i en mail eller sms. Det ville pengeinstitutter, virksomheder eller myndigheder aldrig.
SUCCES MED SALG 1.
Slagterbutikken - teori
Af alle hjemmesideejere har ikke
Præsentationens transcript:

Jyske Bank Anne, Christian, Michael & Rasmus

Den nye Jyske Bank ► De forsøger sig med et nyt og mere ungdommeligt koncept, som de reklamere for via tv-reklamer.

Troværdighed ► Lever ikke op til kampagnens image. ► Ligner en almindelig bankhjemmeside, udover at der er klodser som header, og en rundvisningsvideo i banken. ► Det nye koncept passer ikke sammen med deres produkter.

Kompetence ► De forsøger at fremstå som noget nyt og friskt, i tv- reklamerne. ► På hjemmesiden fremstår de som en hver bankvirksomhed. ► De er ikke særligt konsekvente, de prøver på at fremstå som noget nyt og spændende, men har samtidigt de gamle bankdyder. ► Deres budskab fremstår ikke klart, fordi de ikke nøjes med at satse på én af de to.

Karakter ► Forsøger at signalere noget åbenhed (eksplicit). ”Kig indenfor i din nye bank”. ► De søger at fremstå som ærlige, via deres rundvisningsvideo, hvor de opfordrer kunden til at opfatte det som mere end bare en bank. ► De viser stor velvilje overfor modtager. ► De signalere at der er andet der tæller end økonomien. ► Prøver på at bryde med beskedenheden der ligger til bankverdenen. ► Humorniveauet er lavt, men højere end i andre banker.

Tilstedeværelse ► På forsiden er der ikke rigtig noget engagement at finde, men videoen viser derimod meget engagement. ► Det er en utroværdig rolle der spilles, i det at de prøver på at være noget der ikke passer til produktet. ► Siden er meget upersonlig, som en typisk bankhjemmeside. Men lige så snart man ser videoen, bliver der vist en masse nærvær fra medarbejderne.

► rskelle/ asp rskelle/ asp rskelle/ asp

Konklusion ► De forsøger at virke mere personlige og troværdige, men de formår ikke at overbevise os.