Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

SUCCES MED SALG 1.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "SUCCES MED SALG 1."— Præsentationens transcript:

1 SUCCES MED SALG 1

2 2012 – hvad har vi lært? Vores oliebeholdere er trælse for en del af dem Kunderne vil gerne købe vores produkter Kunderne har ikke fattet, at stearinlys er farlige Vi kan godt lave homeparties Vi skal være meget mere aktive i hele salgskæden Vi har lært at pakke rigtigt – og er ved at lære det… Vi er blevet klogere på hjemmesiden Vi har justeret vores rabatsystem Vi skal tilpasse organiationen så den kan følge med væksten

3 10. VI BESTEMMER SELV VORES SUCCES!
2012 – hvad har vi lært? 10. VI BESTEMMER SELV VORES SUCCES!

4 HVAD HAR DU LÆRT? 4

5 2013 – Hvor skal vi hen? Vi skal have nogle lys vi kan regne med
Vi skal øge vores salg med faktor 10! Vi skal være mere konstante i vores kurs Vi skal sikre indtjeningen løbende Vores organisation skal sikre kapacitet til væksten Vi skal træne salg og dele viden internt

6 HVAD ER DET DU SÆLGER? 6

7 Du ved ting om STARINLYSENE i mit hus, som jeg ikke anede, at jeg ikke vidste… Husker du at anvende Den viden til salg…?

8 Det er IKKE dit produkt der sælger!
SUCCES I SALG Det er IKKE dit produkt der sælger! Det er det som jeg får ud af det du gør, der tiltrækker min opmærksomhed!

9 DERFOR skal du vælge mig …
Den ultrakorte version: Det handler om særpræg og merværdi

10 Peter Aalbæk om Zentropa som Brand…….(differentiering er udfordringen)
”Her gik vi i mange år og troede, at når noget var eksotisk, så var det nogen som sad under en palme i latinamerika. Vi har fuldstændigt glemt, at det var os der er eksotiske. Et folk der lever i mørke det meste af året, og så begår selvmord resten af tiden. Zentropa markedsfører sunde stærke værdier, som selvpineri, selvhad, depression og almindelig surmuleri. Og jeg lover, at vi ikke stopper før man på amerikansk tv indfører kvoter på dansk film for at beskytte hjemmeindustrien.”

11

12 VI HAR LØSNINGEN!

13 Hvad siger du til dine kunder?
Vi er troværdige Vi kan vores ting Vi er pålidelige Vi er seriøse Vi kommer til tiden DET SIGE ALLE DE ANDRE OGSÅ! HVAD KAN DU, DER MED SIKKERHED ER UNIKT FOR DIN VIRKSOMHED?

14 Kundens forventninger
4755a At du er professionel i alt, hvad du gør At du er velforberedt At du lytter mere, end du taler At du kender til og forstår kundens ”verden” At du kan tale om andet end dit produkt og din løsning At du er problemløser

15 Kundens forventninger
4755c At du er eksperten At du er effektiv og målrettet At du er på forkant med udviklingen At du tager ansvar At du udviser fleksibilitet At du følger op

16 5. HVORFOR KØBER DINE KUNDER? 16

17 KUNDERNE ER AMBASSADØRER
KUNDERCERVICE Kunden skal kunne fortælle en fantastisk historie til andre ski- entusiaster Kunden er vores bedste reklame søjle – og vores værste kritikker Vi gør noget ekstra for alle kunder - før de efterspørger det Alle kunder er vigtige Vi er glade og hjælpsomme overfor alle Alle optræder med interesse og lyst til at vise hvad vi kan

18

19 DET UNIKKE…. 19

20 OPSØG DET UNIKKE!

21 DU BEHØVER IKKE VÆRE STOR– BARE DU ER BEDST…
HEDGEHOG KONCEPT DU BEHØVER IKKE VÆRE STOR– BARE DU ER BEDST…

22

23 DET FANTASTISKE…. …er defineret som, helt almindelige mennesker, der gør helt almindelige ting fuldstændigt sublimt, hver gang!

24


Download ppt "SUCCES MED SALG 1."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google