Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere"— Præsentationens transcript:

1 Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
Sponsorstrategi for DIF’s nye basisuddannelse VUC - eksamen 95 timer 60 – – eksamen 5 Undervisere fra : DIF – VUC – FIA – FAGI – og Eskild Ebbesen DBU er OK Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere

2 Sponsorstrategi: Målgruppe Har vi defineret til at være
Opfattelse af sig selv og deres opfattelse af akademiet skal have en naturlig overensstemmelse. Har et godt kendskab til Fredericia Idrætslederakademi som kursusudbyder & skaber af event. På trods af lille kendskab til akademiet, villig til at satse på uddannelse, events og sundhedsfremme. Målgruppens værdier er i fokus, men vi glemmer ikke akademiets værdier. Som i kan se har vi også andet at tilbyde, Akademiets organisation har jeg sparet væk, til fordel for SIF’s nye tiltag. Til sidst vil jeg komme ind på de tilbud der komme i løbet af sommeren og er klar til efteråret. - Førstehjælp - dræt og sundhed - - målrettet klubudvikling,

3 Sponsorstrategi: Antal Har vi defineret til at være
Akademiet har på nuværende tidspunkt res-sourcer til at lave sponsorpleje for 5 virksom-heder, hvoraf en kan være hovedsponsor. På sigt kan yderligere 1-2 virksomheder tilbydes et samarbejde. Derudover satses der på en fast aftale med et af de store idrætsforbund. Som i kan se har vi også andet at tilbyde, Akademiets organisation har jeg sparet væk, til fordel for SIF’s nye tiltag. Til sidst vil jeg komme ind på de tilbud der komme i løbet af sommeren og er klar til efteråret. - Førstehjælp - dræt og sundhed - - målrettet klubudvikling,

4 Sponsorstrategi: Profil Har vi defineret til at være
Stor landsdækkende virksomhed med moderne profil Virksomhed med stærk sundhedsfremmede profil Uddannelsesvirksomhed Landsdækkende sportsbutik-kæde/beklædningsleverandør Som i kan se har vi også andet at tilbyde, Akademiets organisation har jeg sparet væk, til fordel for SIF’s nye tiltag. Til sidst vil jeg komme ind på de tilbud der komme i løbet af sommeren og er klar til efteråret. - Førstehjælp - dræt og sundhed - - målrettet klubudvikling, Leverandør af sund læskedrik eller lign. Fast aftale med idrætsforbund

5 Sponsorstrategi: Profil Jyske Bank
Jyske Banks Visioner og strategi – udklip fra Jyske Banks Hjemmeside FIA’s Vision & mission – udklip fra FIA’s Hjemmeside Vision og strategi Jyske Bank skal være Danmarks mest kundevendte bank. Derfor er det vores vision at være den bank, der rådgiver om økonomi på den mest individuelle og personlige måde, og som i forbindelse med rådgivningen viser ægte interesse for kunderne. For at realisere denne vision har vi valgt en strategi, der går ud på, at kunderne skal opfatte Jyske Bank som et synligt anderledes alternativ med hensyn til blandt andet distributionskanaler, produkter, indretning og kommunikationsformer. Fredericia Idrætslederakademi skal være kendt for at uddanne de bedste idrætsledere i Danmark. FIA skal - via uddannelse og kurser for idrætsledere - udvide foreningslivets kompetencer til at rumme alle slags idrætsdeltagere i 2015. At skabe netværk mellem virksomheder, kommuner og idrætsklubber via idrætsrelateret events. Som i kan se har vi også andet at tilbyde, Akademiets organisation har jeg sparet væk, til fordel for SIF’s nye tiltag. Til sidst vil jeg komme ind på de tilbud der komme i løbet af sommeren og er klar til efteråret. - Førstehjælp - dræt og sundhed - - målrettet klubudvikling, Jyske Bank’s (Franz’s) måde at arbejde med sponsorater på, er en af grundene til at vi gerne vil samarbejde med jyske Bank

6 Sponsorstrategi: Vi kan tilbyde Har vi defineret til at være
Tilbyde kurser og events til ansatte. Samarbejde i Teams, sundhedsfremme, førstehjælp, Ledelse i form – medarbejdere i form, events Være med til at give en profil på uddannelse & Events Skabe netværk til vore andre samarbejdspartnere: Reklame i alle vores materialer, website, events m.m. Tilbyde en plads i akademiets bestyrelse Temaerne vil blive blandet lidt i hinanden Der planlægges opgaver/lektier i klubregi – En fordel med to fra samme klub, gør det nemmere at komme tilbage i klubben – med evt. nye tiltag. Personlig udvikling – kan også bruges i ens arbejdsliv.

7 Sponsorstrategi: Sammen kan vi… Har vi defineret til at være
Udvikle en uddannelse som både kan bruges af erhvervs- og idrætslivet Sætte Fredericia på landkortet som et sted hvor erhvervslivet og idrætsverden laver events og uddannelse sammen. Være med til at udvikle de ideer som I har… IMAGE BRANDING Netværk – på tværs af idrætsgrene – FAGI/JUDO Skal jo ikke lave alt om, men gøre det nemmere at udvikle Konference i går: TD – DIF Uden at lyde for højtravet: Uddannelse - gør ting nemmere: biler, PC ja alt….

8 Sponsorstrategi: Sammen kan vi Har vi defineret til at være
IMAGE BRANDING DEN OVERORDNEDE RAMME Sætte Jyske Bank på landkortet som et sted hvor erhvervslivet og idrætsverden møder hinanden og udvikler netværk. Events Jyske Banks Ideer Uddannelser Nyskabende Netværk – på tværs af idrætsgrene – FAGI/JUDO Skal jo ikke lave alt om, men gøre det nemmere at udvikle Konference i går: TD – DIF Uden at lyde for højtravet: Uddannelse - gør ting nemmere: biler, PC ja alt….

9 Sponsorstrategi: Værdi af sponsorat Har vi defineret til at være
Pris Hovedsponsorat xxxxxxxx om året i 2 år Start 1. januar 2007 Almindeligt sponsorat – om året Tilbydes ikke banker – da vi ønsker at have en bank som hovedsponsor Netværk – på tværs af idrætsgrene – FAGI/JUDO Skal jo ikke lave alt om, men gøre det nemmere at udvikle Konference i går: TD – DIF Uden at lyde for højtravet: Uddannelse - gør ting nemmere: biler, PC ja alt…. FIA kalkulerer med at 20 % af sponsorater skal gå tilbage til sponsorerne.

10 SPØRGSMÅL…. meget mere på vej…..


Download ppt "Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google