Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Foreningsudviklingstesten
Advertisements

9. Kvantitative metoder -spørgeskemaer
KiMs – Maj KiMs SMAGSTEST - franske kartofler - Maj 2012.
[indsæt selv arbejdspladsnavn og dato]
Proces – trin for trin Leder afsøger alternativer til udpegning
Ved ONLINE MUS-koncept: Kompetenceudvikling og MUS – i anerkendende perspektiv Kort præsentation af Kompetencedelen April 2012 Ved.
FARVESKIFT Skift farve i supergrafikken ved at gå til Designfanen i topmenuen og vælg anden farve. FORSIDE KORT TIL HANDLING - PSYKISK ARBEJDSMILJØ I SYGEPLEJEN.
Værktøjer/tips og tricks - til implementering af ændringer i egen organisation Hvorfor benchmarking/evaluering Er der nogen, der ved, hvorfor vi laver.
3-timersmødet 2013 TEMA: Samarbejde i teams og om patientforløb • Tankegangen bag den forløbsorienterede organisationen (FLO) er, at patienten og patientforløbet.
Projektarbejde – fra en positiv indgangsvinkel
Camp. Energizer: Hvornår fik du sidst en god ide? 10 min.
MedarbejderUDVIKLINGSsamtale
Arbejdspladsudvikling
BEDRE TRIVSEL OG ARBEJDSMILJØ I REGION HOVEDSTADEN Niende Laboratorium 26. februar 2013.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Skabelon til strategisk plan
Poster præsentation I modsætning til Power Point præsentationer er en poster et enkelt Billede, der skal fange med det samme. (Ligesom en annonce VS en.
Mindre grimt, tak.
3-timers møder Aarhus Universitetshospital 2014
… lidt bedre end de fleste Small Business Specialist partner FLC Danmark v/Torben Høiberg Salgschef.
Lean Netværk AAU.
Usability 17. marts Oplæg: Om heuristisk inspektion: Metro Om tænke højt forsøg: Virk 2. Fremtidige oplæg 3. Dagens øvelse 4. Aflevering af testrapporter.
Refleksionsmodel – hvad går det ud på?
Workshop om trivselsmålinger SSID – årskonference Rita Jensen Personalestyrelse 29. April 2009.
Omgangstone og kollegialitet
Præsentationer og pitches How to do når man har 10 min.
Vejlederens kommunikation
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
Generel introduktion til EC
Workshop plan Virkningsevaluering, VIA UC, Hedeager 2, 8200 Aarhus N.
Biblioteket som læringscenter
Den Regionale LEAN Enhed
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra.
Uafhængige LifeWave Distributører
Innovation præsentations eks. Start med at forklare hvilket problem du mener dit innovative forslag ville kunne løse. Mit innovative forslag tager udgangspunkt.
Jesper Lundh1 Implementering Det at bringe ny viden og færdigheder tilbage til praksis.
Frivillighed. Det handler om at give Samarbejde Være sammen med nye mennekser Lave frivilligt arbejde.
Lederevalueringens betydning  Det forberedende arbejde – visioner og værdier – meget spændende proces  Den 17. marts 2003 afleverede jeg 3 spørgeskemaer.
Øvelser Usability Metoder. I dag Evaluering af opgaver.  Aflevering.  Strukturen – (se senere). Aftenens øvelse: Usability plan.
Øvelser Kortsortering.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Usability – øvelse 6: Sammenfatning på usability-rapport Oplæg Fremtidige oplæg Dagens øvelse Fremtidige fremlæggelser Dagens øvelse Aflevering af usability-rapport.
Øvelse 1: First Impressions
DIEB-DEB3.1 Lektion 3: Øvelse 2 Oversigt: Instruktion.
DIEB-DEB14.1 Lektion 13: Øvelse 2 Oversigt: Instruktion.
TEMA 2014: KOMPETENCEVURDERING Målbeskrivelserne er ved at blive/er reviderede i alle specialer Der lægges større vægt på kompetencevurdering Der lægges.
Kom godt i gang med dit EU- projekt. Step 1: Lav en projektskitse Step 2: Undersøg støttemulighederne Step 3: Læs program-dokumenterne +tidl. støttede.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Lyst til at lære – Skabe lyst til at lære – Lyst til at lære fra os Velkomstbrevet TUP2011 Projekt Transfer i AMU.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
TEMA 3 Problemløsning: Lav en prototype
Tværfaglig, tværorganisatorisk og tværsektoriel arbejde.
Elevguide Innovations-brobygnings-opgave
Modul 3.3 – At arbejde med læring
SUF - gevinstrealisering
TEMA 6 Præsentation: Sælg idéen
Værdi- og målsætningsproces Espergærde Skole
Trivselsundersøgelse 2017
Kom og stem og gør en forskel din stemme kan være afgørende
TEMA 5 Realisering: Tilpas idéen
Company programme - Veda
Instruktion til mødeledere
Dagens program Time: Arbejde med ide og pitch Time: Pitche for 2. K.
MEDvirk NU - en digital tjekliste til at nå i mål med arbejdsmiljøet
Personalemøde – opfølgning på MTU
Elevguide Innovations-brobygnings-opgave (IBO)
Gevinstforløb SBSYS – Forandringsteam BKF
Fra anledning til udvikling
Læringsmål og niveaubeskrivelser
Hvorfor lave en kommunikationsplan?
Præsentationens transcript:

Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN

2 Hjemmeopgave til workshoppen den 26. februar Invitation af medarbejdere og konceptpartnere Hvem er nøglepersonerne, når jeres koncept skal møde virkeligheden? Hvem skal hjælpe jer med at ”levere varen”, så gæsten får en uforglemmelig oplevelse? Tag stilling til spørgsmålene og opfordre alle dine kolleger, som I mener bør deltage, enten til hele workshoppen eller til forpremieren fra kl til Konceptpræsentationer til forpremieren Forbered hvordan I vil præsentere koncepterne for de medarbejdere og partnere, som deltager på den kommende workshop. Præsentationen skal være spændende, sælgende, vække nysgerrigheden og give folk lyst til at være medspillere ift. implementering, drift og videreudvikling af koncepterne. 3. Endelige konceptbeskrivelser. Kig i oversigten og i afrapporteringen. Udfyld jeres konceptskabelon og storytellingsark og send til Lisanne senest den 10. februar.

3 Konceptpræsentationer for medarbejdere og partnere Udarbejd max. 5 slides om jeres koncept. I kan evt. bruge denne skabelon, men I må meget gerne lave jeres egen. Hver gruppe vil på workhoppen have 5 minutter til at præsentere konceptet og ca. 10 minutter til feedback og spørgsmål fra medarbejderne og partnerne. 1.Hvad går konceptet ud på? (Hvad er idéen? Hvor og hvornår kan oplevelsen bookes? Hvad koster det? Etc.) VÆR KONKRET 2.Hvem er målgruppen og hvilken værdi skaber konceptet for målgruppen? 3.Hvordan kan konceptet styrke turismen på Fyn? 4.Hvilke nøglepersoner skal være med til at sikre, at konceptet bliver en succes? Hvad skal nøglepersonerne gøre for at opnå dette? – HUSK AT DET JO ER DEM I TALER TIL 5.Hvad skal der ske efter lanceringen den 2. april, hvor konceptet er klart til salg? 6.Hvad er salgsmålene for 2013?

Husk at være tydelige i jeres præsentation af konceptet. Hvis vi ikke er klare i spyttet, bliver det en svær opgave at sælge konceptet til medarbejdere og partnere! HUSK: Dem I præsenterer for kender IKKE jer og det udviklingsforløb I har være igennem. Tag udgangspunkt i, at I skal kunne forklare jeres koncept, for nogen der er helt udeforstående. Få dem til at blive begejstrede.

5 Tidsplanen Her følger den tidsplan som I fik præsenteret på wokshoppen i Vissenbjerg. Datoerne og deadlines er vigtige, hvis vi skal nå, at få alt materiale klar til lanceringen. • Fremsendelse af konceptbeskrivelser og udfyldt storytelling-model senest 10. februar. Begge dokumenter fremsendes til Lisanne på • Alle grupper modtager forslag til salgs/markedsføringsark fra Udvikling Fyn senest 22. februar • 26. februar workshop med præsentation af koncepterne overfor partnere og medarbejdere samt feedback. Herefter foretages de sidste tilpasninger • Lancering 2. april. Herefter salg og leverance • Test af koncepter i sensommer 2013 • Opfølgning, tilpasning og nye koncepter i efteråret 2013