Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afFredrik Nissen Redigeret for ca. et år siden
1
Lederevalueringens betydning Det forberedende arbejde – visioner og værdier – meget spændende proces Den 17. marts 2003 afleverede jeg 3 spørgeskemaer – ét på hver af de tre i direktionen - svært Den 31. marts 2003 eget resultatet i lukket kuvert – desuden fik direktøren en kopi – eksamens stemning Den 2. april 2003 præsenterede I&A resultaterne for chefgruppen - teknisk Selv overvejer et udkast til en handleplan – svært at vælge emner ud
2
Den 10. april 2003 møde med kontoret – drøftet resultatet og hvilke områder de synes jeg skulle udvikle mig på – god og åben dialog Den 16. april 2003 udarbejde handleplan for tre væsentlige forbedringsområder (formål, metode, tidsplan og opfølgning) – skabelonen god hjælp Den 22. april 2003 drøftet handleplan med direktionen – godkendt og sendt til Personalekontoret til opsamling af tværgående emner
3
Den 15. oktober MUS – bl.a. drøftet opfølgning på lederevalueringen Reflektioner: God måde at få sat fokus på dig selv og dine lederegenskaber Alene med resultatet – finde en eller to man kan dele resultatet med (tryghed) Svært at vurdere om resultatet er godt eller skidt når ej fastsat måltal
4
Direktionen/ledelsen skal være klædt på til en handleplansamtale Mulighed for coaching – er ens behov stort nok Først nu i gang med tværgående emner (coaching/feedback, konflikthåndtering og delegation) – lang tid
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.