Camp. Energizer: Hvornår fik du sidst en god ide? 10 min.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Velkommen til jer   Og velkommen til de dygtige designassistenter.  Vi har alle glædet os usandsynligt meget til endelig at møde jer.
Advertisements

NORDVAND Får vi en vej igen?
[indsæt selv arbejdspladsnavn og dato]
DJEEO Education DJEEO Education – En undervisningsplatform baseret på fysisk aktivitet, IT og samarbjede, som kan bruges i alle fag.
Fagre nye tider! Jamen det er jo dejligt, at tingene udvikler sig så hurtigt, at det nu er muligt, at præsentere sine billeder i noget der nær ligner.
Ideudvikling Anni Stavnskær Pedersen & Ann-Merete Iversen.
Åbent bord Den Kreative Platform
Energi- & Vandværkstedet
Opvarmning 1. del Koreografi: 4:20 DT SID hele vejen - stille pulsstigning ved belastning max 65% MAP 120 % MAP
Sekvens 3: Diskussion i fokusgrupper Skolenetværk vedr. formativ evaluering og udvikling af skolekultur Arbejdsseminar 1, Fredericia Gymnasium 15/1/14.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
1 Innovation i AT i 2g på Fjerritslev Gymnasium Branding (2.22) Fremtidens by ( )
Arbejdspladsudvikling
Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN.
Vold og job Viden, inspiration og værktøjer : Velkommen 12.15: Hvad ved vi om vold og trusler? 12.50: Spil dig til en god dialog 13.20: Pause 13.35:
Innovation og iværksætteri
Workshop 1: Ideudvikling og problemformulering
3-timers møder Aarhus Universitetshospital 2014
Kredsens udviklingsplan del 2
Selvevaluering ’It i folkeskolen’
Modul 1 Rød løber (A). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Karl Henrik Flyums model
Velkommen til Fællesskaber for Alle for Folkeoplysningsklubberne!
Agenda – Velkomst – Præsentation af os og projektet – Præsentation af deltagere – Præsentation af E-Sport og GamingLeague
Øvelse Udvælg et websted som du/I mener har en dårlig informationsarkitektur (gruppe eller individuelt)
TEMA: KOMPETENCEVURDERING Målbeskrivelserne er ved at blive/er reviderede i alle specialer. Der lægges større vægt på kompetencevurdering Der lægges større.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Workshop 1: Ideudvikling og problemformulering Sarah m. L. Krøtel
Omgangstone og kollegialitet
Involverende undervisning. Hvem er Bo Krüger? Direktør Moving Minds Cand.mag. I pædagogik Skuespiller. Hjælper organisationer med at få gode idéer og.
SSID Årskonference 28. april 2009 Sikkerhedsledelse i virksomhedsledelse - brikker til en ny sikkerhedsorganisation.
Ændr 2. linje i overskriften til AU Passata Light 3. SEPTEMBER 2014 MARIE KJÆRGAARD AARHUS UNIVERSITET AU WORKSHOP ATU, SEP
Forbedringsprojekt om målinger - SCKK 2004
INNOVATIONSFORUM # 3 VIDENSBEARBEJDNING EKSPERIMENTER OG METODER.
Katastrofen – årsager og konsekvenser
TELEFONCANVAS.
Akademisk arbejde.
INNOVATIONSFORUM # 2 VIDENSFORMER OG VIDENSKILDER.
Innovations- karavanen Innovation – hvorfor? Samfundsudvikling – globale / lokale forhold kræver nytænkning. Udfordringer for UCN fx i form af færre.
Kredsens udviklingsplan Del 2. Strategi og manøvrer - Er vejen til nye initiativer i din kreds, og ikke mindst: Til succes!
SSID Årskonference 28. april 2009 Sikkerhedsledelse i virksomhedsledelse - brikker til en ny sikkerhedsorganisation.
Modul 4D Videreudvikling af idé I grupper. Idé-udvikling i grupper.
4.lektion: Identitet og sociale grupper
Jesper Lundh1 Implementering Det at bringe ny viden og færdigheder tilbage til praksis.
Instruktorforløb i Akademisk Studiekompetence 1. undervisningsgang Anja Hønnerup Nielsen November 2011.
AT 3.2 Igangsættelse af tankeprocesser – at udvælge endelig sag og formulere problemformulering.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Modul 4A Ideudvikling 2&2 alene med en bunke blandede stimulikort (Spillet)
Modul 1 Rød løber (E). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Velkommen til Klasseforældremøde i x klasse. Aftenens program 1. Status på arbejdet med ”Forventninger til elever” v. klasselærer/ forældre 2. Udvikling.
Modul 1 Rød løber (D). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Hvad gør vi sammen, når vi kommer hjem? DET FÆLLES BEDSTE – Næste-skridt-workshops søndag d. 24. april kl. 10 – 14 for dit lokalområde. Forslag til facilitering.
Kerneopgaven i forandring XX arbejdspladse – den xx.xx.201x.
1 X X X Ide-dag. 1 X X X Dagens regler: Man må ikke sige nej til en ide Én opgave på tid.
Stress Billedkilde: stress/?lang=da.
SKRIVEFAGET Modul 1: Skriveproces og struktur Lektion 2: Fase 1: Idéudvikling og fokus.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Studenter drevne aktiviteter og E-læringsteknikker
IT-B 1.03 Menneskelig sammenhænge og arbejdsgange
Læringsuge 2017/18 De 17 verdensmål
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Vejledende tider for Velkomst v/mødeleder – 5 minutter
Velkommen til.
Instruktion til mødeledere
Innovation = nytænkende forbedring af noget i verden
VELKOMMEN TIL B-BOX! Power Point Slides.
Design Thinking Consultant Agnete Design Thinking Consultant
Sæt dit aftryk – udvikling af ideer
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
VELKOMMEN TIL ENGINEERING DAY 2018
Præsentationens transcript:

Camp

Energizer: Hvornår fik du sidst en god ide? 10 min.

Campens regler: • Man må ikke sige nej til en ide • Én opgave, én deadline • Deadlines skal overholdes • Man holder selv pauser og kun individuelt

Opgave 1: Lav et gruppenavn og et slogan til jeres gruppe 10 min.

Opgave 2: (her skal virksomhedens eller fagets problemstilling stå) 35 min.

Opgave 3: Brainstorm Hver gruppe skal finde på mindst 20 ideer. 10 min.

Energizer: Hvorfor er et gevær blødere end en strømpe? 3 min.

Energizer: Hvorfor larmer en sky mere end et glas? 3 min.

Energizer: Hvorfor blæser en and mere end en firkant? 3 min.

Opgave 4: Brainstorm igen Hver gruppe skal finde på yderligere 20 ideer 15 min.

Stimulikort

Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Stimulikort Partnerskab for Fremtiden|

Opgave 5: Ideudvikling Udvælg hver én ide, som i skriver på ”ideudviklingsarket”. 20 min.

Energizer: Den stumme Fødselsdagsrække 10 min.

Opgave 6: Ideudvælgelse Udvælg tre ideer 10 min.

Opgave 7: Kvalificering af ide Skriv de tre ideer på arket ”idesammensmeltning”. 20 min.

Opgave 8: Diskussion af ide Diskuter ideen ved brug af ”idediskussion”. 20 min.

Energizer: Fortæl din dag baglæns 10 min.

Opgave 9: Udarbejdelse af præsentation Lav en præsentation der varer max. tre minutter. Brug jeres fantasi!! 50 min.

Opgave 10: Idebeskrivelse Beskriv jeres ide på max. 100 ord og send den via mail til (campleder/lærers mailadresse) 20 min.

Opgave 11: Præsentation Hver gruppe har tre minutter til at præsentere deres ide for virksomheden. 45 – 60 min.