Tilstedeværelsesundervisning

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
EGAA GYMNASIUM 2014 DIGITALE DELINGSVÆRKTØJER. INDHOLD • Organisation • Samarbejde, Gruppeskrivning og grupperapporter, projektarbejde • Feedback: lærer-elev.
Advertisements

Online kollaborativ undervisning
Undervisningsevaluering i matematik
LinkedIn Intro.
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Evalueringskriterier for artikel
Sekvens 3: Diskussion i fokusgrupper Skolenetværk vedr. formativ evaluering og udvikling af skolekultur Arbejdsseminar 1, Fredericia Gymnasium 15/1/14.
Introduktion til Sprogpakken
VEJEN TIL VÆKST.
Internet til alvor og sjov
Udvikling af informationskompetencer hos folkeskoleelever i 9. klasse
Flipped Classroom IT-faciliteret omlagte undervisningsformer.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
Landlivs seminar den 24.november 2012 Hvad er der brug for på landet: Nytænkning af landdistrikter? Alt det praktiske v. Mona Hvid
Fremtidens markedsføringsplatform
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret februar 2009.
Introduktion til Blackboard og netmedieret kommunika-tion
Organisering af undervisningen. Det er muligt at indsætte links til diverse filer, hjemmesider, video- og lydklip eller åbne dem direkte i OneNote, så.
Præsentation: Obligatorisk opgave 1
Introduktion til Kursus i Grundlæggende C# programmering
DREAMING IN MONO Problemformulering
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Lav jeres egen forretning
Tips & tricks Lærings-stile og it – den helt rigtige kobling Ny PIXI
Program for valg af platform Præsentation af os selv/IdeFA Gruppen Tjeklisten Valg af platform – Godt det ikke er os! – GENERELT Gruppearbejde 1. Pause.
Kreativ E-learning. Problemstilling  E-learning for lærere  Billigere undervisning på nettet  Tidsbesparende  Sjov og kreativ undervisning.
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
 At skabe en ny fælles identitet for Uddannelsesbenchmark.dk’s rapporter  Skabe et hurtigt rapporteringsværktøj til skolernes kvalitetsansvarlige 
Digital skriftlig- og mundtlighed
Bog & idé Af: Gruppe 4.
VidenDanmark VG Digitalisering og procesorientering 8. december 2014.
Evaluering og IT Brøndby Gymnasium
Innovation Fredericia Gymnasium. De to spor:  Innovation i AT frem mod årsprøve i maj  Muligheder for innovation i studieretninger og afdækning.
Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
Alt er på hjemmesiden nyfolkeskole.wordpress.com.
Skab trafik Til din hjemmeside. Agenda 1. Er du online? 2. Hvorfor skal du være online? 3. Kommunikation på nettet Købt, ejet og tjent 4. Tre case virksomheder.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Dagens program Hvem er jeg Formålet med workshoppen Forskning omkring fysisk aktivitet i undervisningen Formål med fysisk aktivitet i undervisning Hvordan.
SSP SAMARBEJDE EFTER FOLKESKOLEREFORMEN SSP samarbejde efter folkeskolereformen1.
SOCIALE MEDIER 2015 VG poster 3-4 gange ugentligt på følgende sociale medier, i prioriteret rækkefølge: Facebook ( følgere), Instagram (8.652 følgere),
DRF SPOT DRF SPOT er Dansk Ride Forbunds online magasin, som henvender sig til klubber og ryttere. DRF SPOT giver spændende artikler fra klub, sport og.
Din kreative online praksis! – del 2
Brug af sociale medier i hospitalsbyggeri
SEO-workshop LOF.dk 24. mar. 2017
Modul 3.3 – At arbejde med læring
Inspiration til at udbrede NemSMS til borgere
Sådan kommer du i gang med Sociale medier Klaus Hall
Video club – med fokus på autonomi Motivation i praksis And
WORKSHOP 2, Gribskov Kommune, 2017
Modul 7: ”Sådan skriver og sender du en ”
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
45116 Teknologisk Forandring og Postal Logistik
SIKKERHED ONLINE.
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Elektroniske objekter til understøttelse af SSO-processen
Når du allerede mestrer de vigtigste
DEN GODE STIL.
Softwarearkitektur i Praksis: Forsknings- og Udviklingsprojekt
10 grunde til hvorfor en digital strategi er altafgørende
- Projekt om sygehusportører
Modul 6: ”Sådan skriver og sender du en ”
Formidling på sociale medier – Ereolen Global
Workshop 1.
Udrulningsperioden er slut Kommunikation om Aula begynder
Hvem bestemmer dine valg? Tobaksforebyggelse i Sønderborg Kommune
Gennemgang af rapporterne
Præsentation af uddannelsen og faget
Skabelon for billede til sociale medier
Præsentationens transcript:

Tilstedeværelsesundervisning Hvilke overvejelser

Tilstedeværelses undervisning Tilpasset materiale Online materiale

Overvejelser Aktivering af eleverne Gruppearbejde og fremlæggelser Ændret modul opbygning Aktivering af eleverne: Opgaver der aktivere eleverne frem for at side stille på stolen - bevægelse Mere gruppearbejde og fremlæggelser I materialet er der lagt op til diskussioner på og i forums, dem har vi erstattet med… …små summe opgaver der danner grundlag for en mere fyldig diskussion …Opgaver der lægger op til større arbejde og fremlæggelse. Dog har video opgaver vist sig at være et effektivt medie til opgavebesvarrelse Anden opdeling af modulets indhold Idet eleverne ikke kan komme og gå fra materialet, har vi valgt at inddele materialet på en mere spiselig måde. Vi har skubbet de mindre krævede opgaver til sidst på dagen og ladet formiddagene været frie til teori gennemgang. Online materialet er mere blevet et opslagsværk Vi har med baggrund i det udviklede materiale selv tilvejebragt vores eget materiale, men vi har samtidig åbnet op for materialet for eleverne på Moodle platformen. Videoer er mere blevet brugt som inspiration Videoerne er som udgangspunkt erstattet af lærerstyret gennemgang, da eleverne på den måde har mulighed for at stille spørgsmål under emne gennemgangen. Den eneste video serie som vi har beholdt er den om Bog og Ide, hvor eleverne gennem hele modulet bliver ført igennem Bog og Ides process med at kortlægge kundernes købsadfærd. Online materiale som opslagsværk Videoer er blevet inspiration

Mål: Eleverne skal kunne finde og identificere painpoints som kunderne oplever med deres virksomhed Evaluering af proces Evaluering af proces introduktion ”Mappe kunderejse” Opsamling og præsentation af ”Mapping processen” Introduktion af begrebet ”painpoints” Opsamling og Præsentation af Painpoints Afslutning refleksion mod virksomhed Elev-arbejde Elev-arbejde

Eksempel på undervisning Customer journey Eksempel på undervisning

Kortlægge kunderejsen

Direkte Touchpoint Jeres website Organisk søgning på Google (SEO) Betalt søgning på Google (SEM)  Display- eller bannerannoncering  E-mail marketing og nyhedsbreve  Jeres SoME (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter eller andre sociale medier)  Butik  Personale  Opkald til kundeservice  Produktindpakning  Brochurer, manualer og andet skrevet materiale  Bygninger, biler og andet med jeres logo 

Indirekte Touchpoint Venners oplevelser (Word of Mouth)  Kommentarer på sociale medier (Facebook, Twitter, LinkedIn, etc.)  Links til jeres hjemmeside fra andre hjemmesider  Professionelle reviews af jeres produkter (online media)  Kundekommentarer og reviews  (for eksempel Google eller Facebook)  Online portaler med ratings (for eksempel Trustpilot)  Blogs  Fora

Opgave Du skal nu mappe hvilke kontaktpunkter (touchpoints) din virksomhed har med jeres kunder før, under og efter salg. Din oversigt over mulige kontaktpunkter skal fremlægges for klassen