Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Workshop 1.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Workshop 1."— Præsentationens transcript:

1 Workshop 1

2 Workshop 1: Hvordan kan man arbejde med materialet som blended learning eller i tilstedeværelsesundervisning? Oplæg om erfaringer med at omlægge materialet fra Online til tilstedeværelse med udgangspunkt i ”Emne 1: Begrebet customer journey” ved Casper Aagaard Opgave: Udarbejde selv en customer journey mapping. Med udgangspunkt i ”Emne 3: Fra persona til målgruppe” arbejder I med at omlægge indholdet til tilstedeværelsesundervisning.

3 Opgave: omlæg emne 3 til tilstedeværelse
Er der i emnet indhold der kan formidles på sammen måde som nu, er der indhold, der skal formidles på en anden måde (fremlæggelse af underviser? Elevfremlæggelse? Ekstern? Andet?) Hvilke elev-aktiviteter vil I sætte i gang med emnet i stedet for opgaven? Ligger der indhold, modeller eller opgaver i emnet, som I har planer om at skifte ud? Hvad vil I medtage i stedet for? Har I andet supplerende materiale fx cases, videoer, bøger eller egne slides? Hvis ja, hvilke? Mangler der noget i materialet? Til eleven til underviseren, som Videncentret skal være opmærksom på?

4 Adfærd – Lookalike audience på FB
Lookalike audiences Lookalike audiences er en af de mest effektive målgrupper på Facebook. Et lookalike audience segment er målrettet kriterier som Facebook genererer ud fra hvem der minder om dine eksisterende kunder. Denne målgruppe kan f.eks. baseres ud fra en liste, fra din Facebook pixel eller en konvertering på din hjemmeside, hvor du har opsat et mål. Facebook matcher herefter disse kriterier med brugere, som er magen til i demografi, interesser, adfærd osv. Kilde: Dansk markedsføring

5 Adfærd – Custom intent Find dine konkurrenters besøgende
Som en forholdsvis ny funktion i Google Adwords er det muligt at bruge en målretning, som Google kalder Custom Intent. Med Custom Intent får du mulighed for at målrette dine displayannoncer til personer, der har foretaget en bestemt handling, som udviser interesse for produkter eller ydelser, der ligner dine. (Kilde: Wemarket.dk) Læs mere her: adwords/


Download ppt "Workshop 1."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google