Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Gennemgang af rapporterne
1 Analytics Gennemgang af rapporterne
2
De forskellige rapporter En hurtig gennemgang
3
Real-Time Viser, hvordan trafikken forløber i realtid Rapporten kan også bruges, når du implementerer Google Analytics på din hjemmeside. Med rapporten kan du hurtigt tjekke, om tracking- koden er implementeret korrekt.
4
Audience (målgruppe) Rapporten giver indblik i demografiske og geografiske oplysninger, systemoplysninger og adfærd OBS! Kun demografisk information hvis brugerne selv har givet ved registrering af konto (DERFOR: kan være et udsnit af alle) Hvor I landet, nye vs. tilbagevendende besøgende (behavior), hvor lang tid på siden (behavior), browser, device (enhed)
5
Acqusition (anskaffelse)
Informationer om trafikkilder og sammenligne trafik. Hvilke trafikkilder skaber flest konverteringer og højest salg. AdWords, Social og SEO. ALL TRAFFIC: SOURCE: The name of the website that referred the user to your site (ex Google) MEDIUM: The mechanism (ex organic): Muligt medium er: “organisk” (ubetalt søgning), “CPC” (pris pr. klik, dvs. betalt søgning), “henvisning” (henvisning), “ ” (navnet på et tilpasset medium, du har oprettet), “none” (direkte besøg har mediet “none”).
6
Behavior (adfærd) Fokus på besøgendes adfærd på din hjemmeside.
Rapporten kan bruges til at undersøge, hvordan besøgende interagerer med indholdet på din hjemmeside. Undersøge hvilke sider der er mest populære, og hvilke sider der eventuelt skal optimeres, så de klarer sig bedre.
7
Conversions (konverteringer)
Undersøge, om besøgende konverterer til kunder. Mål (ved ikke e-commerce) E-commerce Modeller over konverteringssti Først gennemgang, derefter dykke ned i modeller over konverteringssti (attribution)
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.