Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
10 Konkurrencesituation
Advertisements

Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
Branding.
Positionering Af: Bjarke & Skafte.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
”Nye veje til at motivere og aktivere de unge på arbejds- markedet”
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
DESIGN. GeometriskOrganisk FORMSPROG FUNKTIONELT DESIGN.
Lineære funktioner og udviklingsforløb. Tillægsspørgsmål  Tillægsspørgsmål 1: En særlig linje er tangenten. Redegør for hvordan man bestemmer tangentligningen.
SO-Eksamen På kanten af Danmark – Teknologiprojekt B Casper Ovesen og Andreas Olsen.
B2B Vestsjælland Elevatortalen Elevator pitch eller elevatortalen.
Virksomhedens udvikling
Branding afsætning.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
10 Konkurrencesituation
WORKSHOP 4, Gribskov Kommune, 2017.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
- Fælles forståelse af kerneopgaven
ikek 6 Markedskommunikation
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
Det Perfekte Pitch Sådan præsenterer I jeres idé for en investor.
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
SO-Eksamen På kanten af Danmark – Teknologiprojekt B
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
International økonomi for matematikere
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation
Modtagelse er fortolkning
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
Velkommen til ROADSHOW i GeoDanmark!
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
KÆRE DELTAGER Slet dette slide inden aflevering OBS!
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 6 Markedskommunikation Segmentering, målgruppevalg og positionering KUA 2011 Any customer can have a car painted.
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
KÆRE DELTAGER Slet dette slide inden aflevering OBS!
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon - KU

On-line forbrug. Brandpositionering, Forretningsmodeller 7. Digital brandpositionering 8. Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt On-line forbrug. Brandpositionering, Forretningsmodeller

On-line forbrug. Brandpositionering, Forretningsmodeller Gennemgående gruppeopgave • Hvilke muligheder og trusler kan identificeres i jeres virksomheds målgruppes online-forbrug og -adfærd? 6. On-line forbrug 7. Digital brandpositionering 8. Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt On-line forbrug. Brandpositionering, Forretningsmodeller

USP (Unique Selling Proposition) fokuserer på produktet Brand-essence modellen (fra Lindberg; Markeds-kommunikation) sætter fokus på forbrugeren. USP (Unique Selling Proposition) fokuserer på produktet 14-05-2019 Brand Essence odel

Det æstetiske aspekt: Udseende. Hvordan det ser ud. Design (se også DMTK 6.3.1) Det funktionelle aspekt: Tekniske, praktiske krav, såvel set fra brugerens som fra producentens side; ergonomi, sikkerhed, dimensioner, produktion, lagring, transport m.m. Hvordan det virker. Det æstetiske aspekt: Udseende. Hvordan det ser ud. Det symbolske aspekt (signalværdien): Historien. Hvad det fortæller. 6. On-line forbrug 7. Digital brandpositionering 8. Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt 14-05-2019 Brand Essence odel

(Beviser, dokumentation) Designaspekter: (Beviser, dokumentation) Det funktionelle aspekt (Markedsposition) Det æstetiske aspekt (Visuel identitet) Det symbolske aspekt (Persona/konnotationer) 14-05-2019 Brand Essence odel

On-line forbrug. Brandpositionering, Forretningsmodeller Gennemgående gruppeopgave • Beskriv virksomhedens brand-personlighed, voice og tone. Er der sammenhæng mellem de tre elementer og hvis ikke, hvor skal der sættes ind for at skabe sammenhæng? • Find to-tre konkurrenter til virksomheden. Beskriv deres brand-personlighed, voice og tone. • Tegn virksomheden og konkurrenterne ind i et positioneringskort med valgfrie akser. Er der brug for ændringer for at differentiere jeres virksomhed fra konkurrenterne? 6. On-line forbrug 7. Digital brandpositionering 8. Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt On-line forbrug. Brandpositionering, Forretningsmodeller

On-line forbrug. Brandpositionering, Forretningsmodeller • Find, om muligt, andre eksempler på digitale forretningsmodeller end de fire ovennævnte. • Findes der andre eksempler end de beskrevne i Ansoffs vækstmatrice? Gennemgående gruppeopgave • Hvilken digital forretningsmodel, om nogen, gør jeres virksomhed brug af? • Hvordan kan virksomheden evt. udvikle sig i en ny retning ved enten af gøre brug af en anden forretningsmodel og/eller af Ansoffs vækstmatrice? 6. On-line forbrug 7. Digital brandpositionering 8. Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt On-line forbrug. Brandpositionering, Forretningsmodeller

On-line forbrug. Brandpositionering, Forretningsmodeller Forbered en PowerPoint der præsenterer jeres arbejde med projektvirksomheden. I kan tage udgangspunkt i kursets gruppeopgaver. 6. On-line forbrug 7. Digital brandpositionering 8. Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt On-line forbrug. Brandpositionering, Forretningsmodeller