Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi"— Præsentationens transcript:

1 Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
forår 2019 Pillon - KU

2 19 TmK 3. Kap 3 Kommunikationsstrategi
Gennemgående gruppeopgave Lav en SMP analyse af projektvirksomheden Skitsér en canvasanalyse af projektvirksomheden Skitsér en TMK model af projektvirksomheden Skitsér en PEST analyse af det danske marked Udarbejd en SWOT analyse af projektvirksomheden Opsamling Arketyper Betalte, ejede og fortjente medier Identitet/image 4 k’er AIDA-E Gruppeopgave 10. juli 2019 19 TmK 3. Kap 3 Kommunikationsstrategi

3 19 TmK 3. Kap 3 Kommunikationsstrategi
Hvilken digital type er du? Find eksempler på betalte, ejede og fortjente medier for Danske Bank Forklar forskellen mellem identitet og image med egne ord Kommentér de 4 k’er Præsentér en reklamekampagne ved hjælp af AIDA-E Opsamling Arketyper Betalte, ejede og fortjente medier Identitet/image 4 k’er AIDA-E Gruppeopgave 10. juli 2019 19 TmK 3. Kap 3 Kommunikationsstrategi

4 19 TmK 3. Kap 3 Kommunikationsstrategi
Gennemgående gruppeopgave (se også 1.7) Tag udgangspunkt i en selvvalgt virksomhed og Beskriv virksomhedens ejede, betalte og fortjente medier. Foreslå nogle nye tiltag. Definér dens identitet og dens image. Skitsér nogle kommunikationsindsatser, der kan mindske afstanden mellem identitet og image. Design flere kommunikative indhold, der lever op til kommunikationens 4 K’er. Brug AIDA-E-modellen til at forklare hensigten med ovenstående kommunikative indhold. Opsamling Arketyper Betalte, ejede og fortjente medier Identitet/image 4 k’er AIDA-E Gruppeopgave 10. juli 2019 19 TmK 3. Kap 3 Kommunikationsstrategi


Download ppt "Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google