Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afMalene Kristoffersen Redigeret for ca. et år siden
1
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
forår 2017 Pillon - KU
2
Tværmedial kommunikation - intro
Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations-planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
3
Tværmedial kommunikation - intro
Forventningsafklaring Hvad er dit mål ved at læse TmK? Hvad forventer du af faget? Har du et netsted, en blog eller har du på anden vis arbejdet med tværmedial kommunikation? Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
4
Tværmedial kommunikation - intro
Definér Tværmedial kommunikation Sociale medier Digital markedsføring Viral kampagne Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
5
Tværmedial kommunikation - intro
Promotion af konsistent identitet på tværs af online og offline medier ved hjælp af klare markeds- og kommunikationsmål Fokus på den moderne kunde/modtager som kan udvikle sig til en proaktiv medspiller En tværmedial kommunikationsstrategi skal sikre en optimal konsistens mellem virksomhedens selvopfattelse (identitet) og omverdens perception af virksomheden (dens image) Sociale medier er ikke gratis: Interaktion giver muligheder men kræver (personale)ressourcer Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
6
Tværmedial kommunikation - intro
Kompetencemål for modulet Den studerende kan udarbejde en kommunikationsstrategi og/eller kommunikationsplan, der integrerer online og offline kommunikation undersøge mulighederne for og konsekvenserne af viral kommunikation analysere netsteders brugervenlighed med udgangspunkt i en humanistisk indsigt forholde sig kritisk og innovativt til sociale medier bruge relevant kommunikationsterminologi (samt marketingsterminologi) Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
7
Tværmedial kommunikation - intro
Faglige mål Eksaminanden kan analysere netsteder og anden digital kommunikation bidrage til at udarbejde og argumentere for forslag til nye og/eller forbedrede kommunikationstiltag bidrage til en virksomheds, organisations eller institutions kommunikationsstrategi eller kommunikationsplan med inddragelse af den for humanisten karakteristiske kulturelle og analytiske tilgang udpege relevante sociale medier Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
8
Tværmedial kommunikation - intro
Pensum Den studerende opgiver 500 normalsider faglitteratur. Opgivelserne kan være på dansk og/eller engelsk. Efter aftale med underviseren kan andre sprog inddrages. Pensum skal godkendes af underviser Prøvebestemmelser Omfang: 30 min., hvoraf højst 10 min. til eksaminandens sagsfremstilling og højst 20 min. til dialog mellem eksaminator og eksaminand inkl. eksaminatorernes votering. Der gives ingen forberedelsestid. Materialet består af en synopsis på 3-5 normalsider, 5-6 normalsider ved 2 studerende og 6-7 normalsider ved 3 studerende Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
9
advertising & promotion
17 September 2018 advertising & promotion
10
advertising & promotion
17 September 2018 advertising & promotion
11
advertising & promotion
17 September 2018 advertising & promotion
12
Tværmedial kommunikation - intro
17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
13
advertising & promotion
17 September 2018 advertising & promotion
14
advertising & promotion
17 September 2018 advertising & promotion
17
Tværmedial kommunikation - intro
Kommunikationsplanen kan bestå af bl.a. kort redegørelse for projektets baggrund præsentation af virksomheden situation - indkredsning af den relevante problemstilling bl.a. identitet/image angivelse af målgruppe(r) problemformulering (strategi eller kampagne) markeds- og kommunikationsmål kort redegørelse for anvendte teorier og metoder beskrivelse af virksomhedens ny kommunikationsstrategi og/eller kampagne inkl. budskab, promotionmiks, tidsplan og overordnet budget Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
18
Tværmedial kommunikation - intro
17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
19
Tværmedial kommunikation - intro
17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
20
Tværmedial kommunikation - intro
17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
21
Tværmedial kommunikation - intro
17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
22
Tværmedial kommunikation - intro
17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
23
Tværmedial kommunikation - intro
17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
24
Tværmedial kommunikation - intro
Gruppeopgave Argumentér for og bliv enige om de tre vigtigste trends for 2017 generelt og hvad kommunikation amgår Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.