Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik"— Præsentationens transcript:

1 Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
forår 2019 Pillon - KU

2 Eksamen, Digital retorik
Pensum Eksamen Eksamens- træning Repetition DMMK Digital retorik Eksamen, Digital retorik

3 TmK: Intro, Forudsætninger og definitioner
Prøveform: Fri mundtlig prøve (sagsfremstilling) med materiale. Prøven tager sit udgangspunkt i et eller flere, af den studerende udvalgte, aspekter af synopsis. Bedømmelsesform: 7-trins-skalaen. Materialet indgår i bedømmelsen og vægter med 1/3. Omfang: 30 min. inkl. votering. Der gives ingen forberedelsestid. Den studerende har 10 min. til sagsfremstilling, hvorefter der er afsat ca. 10 min. til dialog. De sidste ca. 10 min. anvendes til votering og feedback til den studerende. Materialet består af en synopsis på 3-5 normalsider, 5-6 normalsider ved 2 studerende og 6-7 normalsider ved 3 studerende. Tilladte hjælpemidler: Alle. Gruppeprøve: Prøven kan kun aflægges som individuel prøve, men det anbefales, at synopsis udarbejdes i grupper af op til 3 studerende. Pensum Eksamen Eksamens- træning Repetition DMMK Digital retorik 7. november 2019 TmK: Intro, Forudsætninger og definitioner

4 TmK: Intro, Forudsætninger og definitioner
‘Materialet’ består af kort redegørelse for projektets baggrund (relation til og dialog med opdragsgiver) kort redegørelse for anvendte teorier og metoder (metodeafsnit) ‘Synopsis’ over en ny eller forbedret kommunikationsstrategi eller kampagne som kan bestå af bl.a. præsentation af virksomheden situation - indkredsning af den relevante problemstilling fx identitet/image angivelse af målgruppe(r) markeds- og kommunikationsmål beskrivelse af virksomhedens ny kommunikationsstrategi og/eller kampagne inkl. budskab, promotionmiks m.m. tidsplan (fx Gantt kort) Overvejelser om Return on Investment Pensum Eksamen Eksamens- træning Repetition DMMK Digital retorik 7. november 2019 TmK: Intro, Forudsætninger og definitioner

5 Eksamen, Digital retorik
Hvordan er retorikken relevant for markedskommunikationen? Skitsér jeres virksomheds situation ved hjælp af Ciceros udvidede ‘septagram’ Overfør Aristoteles’ tre greb til etablering af ethos (s.310) til moderne markedskommunikation Kommentér figur x på side 314 Kommentér begrebet ‘link’ (s. 317), især linket som ‘lånt ethos’. Sammenlign evt. ‘Mediets anatomi’ samt ‘Egenskaber ves internetkommunikation’ (s ) med Castells (Ikek) Pensum Eksamen Eksamens- træning Repetition DMMK Digital retorik Eksamen, Digital retorik

6 TmK: Intro, Forudsætninger og definitioner
Hent Prøveform: Fri mundtlig prøve med materiale i et emne, der aftales med underviseren. Bedømmelsesform: 7-trins-skalaen. Materialet vægter 30 % i bedømmelsen. Omfang: Mundtlig prøve: 30 min. inkl. votering. Materiale: 3-5 normalsider. Tilladte hjælpemidler: Alle. Gruppeprøve: Prøven kan kun aflægges individuelt. Materialet kan udarbejdes i grupper med højst 3 deltagere. Særlige bestemmelser Materialet kan bestå af en feasibility plan (eksplorativ forretningsplan), en egentlig forretningsplan eller en innovationsanalyse af en virksomhed. Pensum Eksamen Eksamenstræning Digital retorik 7. november 2019 TmK: Intro, Forudsætninger og definitioner


Download ppt "Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google