Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Tværmedial Kommunikation 2 Intro

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Tværmedial Kommunikation 2 Intro"— Præsentationens transcript:

1 Tværmedial Kommunikation 2 Intro
forår 2018 Pillon - KU

2 Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser
Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing

3 Gruppeopgave Argumentér for og bliv enige om de tre vigtigste trends for 2018 generelt …og hvad kommunikation angår Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing

4 Forklar med egne ord Digitalisering IoT Big Data 4 p’er 7 p’er
Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing

5 Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser
Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing

6 Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing
Forklar med egne ord Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing

7 Sammenlign figur 7.2 med egen brug af de sociale medier
Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing

8 Opgaverne løses bedst i grupper på tre deltagere
Opgaverne løses bedst i grupper på tre deltagere. Med udgangspunkt i en selvvalgt virksomhed: • Argumenter for valget af henholdsvis de 4 p’er, de 7 p’er eller de 4 c’er til jeres analyse. • Skitser virksomhedens marketingmiks. • Analyser virksomhedens promotionmiks. • Analyser virksomhedens SoMe-miks. • Argumenter for ændringer i virksomhedens SoMe-matrix. • Design en ny SoMe-kampagne for virksomheden. Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øpgaver 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing


Download ppt "Tværmedial Kommunikation 2 Intro"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google